Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Monderam

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Már csak egyet kell aludni és itt a Budapest100 kétnapos hacacáréja (teljes program itt), melynek keretében évszázados épületekbe kukkanthatunk be. Az egyik ilyen a mai Radisson Blu Béke Hotel, melyet korábban egyszerűen Béke Szállónak, azelőtt viszont Britanniának hívtak. A…..
Monderam 2013.04.05 15:49:02
@oolajtoo: Pont ezért akartam én is kommentelni... hányinger.
Ahhoz képest, hogy a logóért egy "Budapest Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft." elnevezésű szervezet felel, nem is olyan rossz. Csak egyszerűen unalmas és jellegtelen. Lehet, hogy bennem van a hiba, mert a régi arculatért sem tudtam lelkesedni. Hivatalosan az…..
Monderam 2012.02.27 11:03:55
@UFP P: Laikusoknak biztos soknak tűnhet az 50 millió, de ebben nem csak a logó van benne, hanem az egész Corporate ID megtervezése, bevezetése, ápoolása. Arculati kézikönyv stb.
MNB logó meg nagyon ötletes, hogy a oszlopdiagarmra hajazó függöleges elemek kirajzolják a három betüt (III-m, II-n, Ii-b).
Ja és a szakmán belül elismertége van, díjat is kapot... az egy jó logó és működik. Az hogy valakinek nem tetszik hát' nem vagyunk egyformák.
Monderam 2012.02.27 11:19:42
@UFP P: Szakmai vitában ritkán hangzik el az a kifejezés, hogy valami ronda vagy szép. Mert nem az a dolga egy logónak, vagy arculatnak hogy szép legyen. Hanem az, hogy működjön és célját elérje. Sőt nem dolga, hogy a közizlésnek megfeleljen. Egy "Budapest" szintű munkánál kicsit felé kell lőni az közizlésnek. Persze az egyénnek szive jóga (pl.: MNB), hogy a régit megszokottat tartsa szebnek, jobbnak. A szakmában van erre egy kifejezés: "Kiskacsa efektus" Ez azt jelenti, hogy a fogyasztó legtöbbször azt tartja "normálisnak", szépnek jónak amit előszőr megismer, ahogy a kiskacsa is azt tekinti annyának akit először megpillant. Így volt ez a index.hu redesignél a iwiw-nél és még sorolhatnám... mindig a megszokottat követelték, mert az új "szar". Aztán eltelt néhány év és már nem is emlékszünk a régire, de egy új redesign-nán biztosak lehetünk, hogy a nép követeli magának a régit, és megszokottat. Erre a profik fel vannak készülve. Tehát amikor a laikusok különböző fórumokon "szakértenek", "szaroznak" híd el, hogy megjósolt és tervezett jelenség.
Monderam 2012.02.27 12:09:04
@UFP P: Ebben igazad van, de sokszor politikai megfontolások vannak a háttérben... Piaci cégeknél meg más... új termék bevezetés, a korszerűség illuziója stb... Én egyébként a ráncfelvarrásban hiszek, mint ahogy itt jól megfigyelhető: www.underconsideration.com/brandnew/