Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kokojza

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Rejtett hiba gyere elő! 2012.02.23 06:15:00
Öt szervizt, ugyanennyi hibakódtároló-törlést és egy teljes gyújtótrafó-garnitúra cserét túlélt a Check Engine lámpa. Pedig pofonegyszerű volt a megoldás, csak kicsit túrni kellett hozzá. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
kokojza 2012.02.23 23:58:33
@littlerock:

Köszi!

3. Hát igen, mechanikai tisztitás...
4. Nem kendácsol... Ez is egy szempont... De figyelembe véve a deknivel egyebepített szelepek árfekvését... - ott a másik szempont.
S ha "szervi baja" nincs, csak tisztitani kell?
Nem tudom...

Nincs bajom senkivel (főleg nem az injektor.hu-val) - elfogadom a világot, ahogy van.

Viszont volt itt néhány előzmény, amelyek azt sugallták, hogy "bezzeg az injektor.hu..."

Nos, ennek elletételezésére írtam, sokszor a nem élvolabeli a jobb HOZZÁLLÁSÚ, türelmesebb, az bevállalósabb - s így akár eredményesebb is (az "elküldésnél" mindenképpen :-)

De ne általánosítsunk, csak figyelmezetés volt.
kokojza 2012.02.23 22:58:03
Először is gratula ehhez az esethez+cikkhez és az áldásos tevékenységedhez általában!

Jó olvasni ilyesmit, s látni, hogy van még „szakmaiság” a világon. Sajnos, ennek hátulütőivel tisztában vagyok – ezért fogadom szívesen az ilyesféle „közszolgálati reklámot” – az elérhetőséget jól elrakom….

Azért mégis rákérdeznék egy-két dologra, mely nem tiszta:

1. A Pico ezek szerint nem csak szkóp (ami effektív el. feszültséget mér), hanem van nyomásszenzorja, amit klasszikus módon kell illeszteni a hengerhez. Jól értem? (lásd fotó)

2. „Amikor tönkrement az ezt szabályzó szelep, az olajcseppek is akadály nélkül jutottak át a szívócsőbe.” Ha nincs elromolva, akkor is megy olaj a szívócsőbe, nemde? Ugyanakkor a cikkből kissé az derül ki, hogy a szelep „leválasztja” az olajat az olajgőztől? Igaz ez?

3. „… kitisztítottam a szívóoldalt …” Mivel lehet azt a sok olajsarat, kokszot hatékonyan kitisztítani?

4. Pontosan mi a szerkezete ennek a „nagyon egyszerű” szelepnek? S MIÉRT NEM LEHET A SZELEPET TISZTITANI???

5. Lehet-e ezt a szelepet valahogy egyszerűen tesztelni? (mikor nyit, mikor zár)
Amúgy nem volt szó arról, hogy:
Ennek a jelenségnek mi a hatása a Dízeleknél??? (ott ugye nincs gyertya… :-)
Amúgy, ha majd megkereslek a „csodámmal” (s megfejted!), nyugodtan írhatsz róla cikket! :-)

Én köszönöm!

ui. az „injektor.hu”-ról… Ha valaki „nagymenő”, megteheti hogy egy pillantás után páros lábbal eltanácsol magától - csak… Pedig előre jeleztem, hogy „fizetőképes” vagyok… S akkor talán a nem annyira menők csak szóba állnak egyes „zűrősebb” esetekkel. Van még hely a szakmában!!!
(bocs, NEM az injektor.hu-val jártam meg, de több más „neves” műhellyel IGEN…)