Regisztráció Blogot indítok
Adatok
1Zoli.

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vásárlóként, kereskedőként szinte mindenkivel előfordult már: mégsem kell a már kifizetett termék. Legyen szó ajándékról, a vártnál gyengébb minőségről, vagy arról, hogy egyszerűen nem kell már az adott termék. A kereskedelmi kultúrát meghatározza, hogy az ilyen…..
Nem hittünk benne, de adtunk neki egy esélyt, mert tudományosan hangzott. Az eredmény majdnem mindenkit meglepett… Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
1Zoli. 2012.04.12 15:03:19
Ki ölte meg az elektromos autót?

www.youtube.com/watch?v=qNEKJKkoXSI&feature=related

A film arról szól, hogy a General Motors kifejlesztette az elektromos autót a 90-es években, az autót EV1-nek hívták, az Electric Vehicle szóból ( elektromos jármű, 1996-1999 között gyártották őket ).Rossz hatásfokú elektromos autót szerettek volna építeni, bebizonyítva ezzel a benzines autók kizárólagosságát, ahogy ez a film végére ki is derül.Pechjükre hírességek is vették őket, mint pl. Tom Hanks, Carol Alt, Mel Gibson és mások, és nagyon meg voltak vele elégedve.
Az autókat licenszbe adták ( a tulajdon használat jogát kell kifizetni apránként, és ha kifizeted a kocsi vételárát, tied lehet az autó ),és késöbb mindenféle okokra hivatkozva visszavonták az elektromos kocsikat, és újra hasznosítás nélkül a teljesen ép kocsikat bezúzták.A Toyota, a Honda és a Nissan ugyanezt tette a saját elektromos autóival.Az elektromos autók 2002-ben 4 ezer dollár állami támogatást kaptak. 2003-ban a 2,7 tonnás járművek pedig 100 ezer dollár állami támogatásban részesültek.
A film ugyan választ keres arra, hogy ki a bűnös, de ha GM az olajosok hatására döntöttek így, akkor az azt jelentené, hogy a GM és a többi autógyár és az olajosok kartellben működnek ( Több egymással konkurens cég szó vagy írásbeli megállapodása az azonos árakban, és vagy a piac egymás közti felosztása a magasabb profit, vagy más a kartellben nem résztvevő cég(ek) tönkretétele érdekében. ).
Valójában a tulajdonosaik nagyjából a GM-nek, a többi autógyárnak és az olajiparnak is ugyanazok, így látszat szerint az olajlobbi győzte meg a GM-et, a többi autógyárat, a Kaliforniai Levegő Miőségi Tanácsot valamint a szövetségi kormányt ( Washington ).A GM-nek és a konkurenseinek és az olajpiacnak a tulajdonosai ( nem az arabok irányítják az olajárakat, hanem a OPEC, rájuk pedig a finomítók tulajdonosai és a felvásárlók, és ezek nagy részvényesei [ főleg ők ] gyakorolnak hatást ) azok akik a profitjukat államoknak kölcsönzik ki ( lásd görögország ).
Emlékszik még valaki az Ucar márkájú elemre? 1992-1995-ig lehetett kapni, a fordító gépemben 1992-től 2008-ig működött, és átlag 2 évig bírta a kerékpár lámpákban,télen-nyáron.Azóta több helyen, külföldön is jártam, de sehol se láttam Ucart.Szerencsére a mostani tölthető elemek szuperek, pl. a fejhallgatóm 1 hétig bírja 2 eneloop mikro elemmel, a fogkefém is 2 tölthető ceruza elemmel megy,ők 2 hétig bírják.