Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Publikátor

15 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Férfi vagyok, és az illatom is férfias – sulykolja belénk a legújabb Old Spice szpot. Az Old Spice tehát már nem csupán bizonyítékot kínál az ígéret helyett, hanem igazi macsófílinget is, akárcsak az Axe, vagy a ”férfiasan tökéletes” Gillette.  Mitől…..
A magyarok élen járnak párjuk boldoggá tételében, hiszen a férfiak 85%-a, míg a nők 89%-a véli úgy, hogy partnere remekül tudja kényeztetni őt. Február 14. Valentin-nap, a szerelem napja. A Durex vadonatúj kutatási eredményei is azt bizonyítják, hogy a szeretet a…..
A többség pozitívan vélekedik a januári változásokról – derült ki a KutatóCentrum és a Marketing&Media közös kutatásából. Hazánkban 2012. január elsején lépett életbe az a törvény, melynek értelmében minden zárt légterű helyen tilos a…..
 Változnak a vásárlók elvárásai hétköznapi bevásárlásaik helyszíneivel szemben – ezt mutatják a GfK Hungária Shopping Monitor 2011-2012 tanulmány eredményei.  Legfontosabbnak a széles választékot, jó árat és a minőséget tartják. A márkás…..
Tavaly  majdnem 3 millió reklám került adásba, ami azt jelenti, hogy a teljes lakosságot nézve egy ember átlagosan naponta mintegy 70 darab televíziós hirdetéssel találkozott. A legtöbbet vetített szpot a Cillit Bang egyik filme volt, ezt a Nurofen Forte drazsé reklámja…..
 A gazdasági válság legkevésbé az egészségügyi kiadásokat mérsékli – derül ki a Szinapszis Kft. legfrissebb kutatásából. A felnőtt lakosság 95%-a érzékeli a gazdasági válság hatását. Többségük (közel 60%) jelentősen, további 35%-uk valamelyest…..
A családok internethasználati szokásaiba nyújtottak betekintést a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság konferenciáján. Homayoun Sarkechik, a Symantec regionális menedzsere egy olyan kutatás eredményeiről számolt be, amely…..
A GfK Hungária egészséggazdasági felméréseinek eredményei szerint 2004 óta egyre romlik a hazai lakosság saját egészségének megítélése.Jelentős mértékben módosítja az egészségügyi ellátórendszert és az egészségügyi szolgáltatók, valamint a páciensek viszonyát több…..
A legújabb trendkutatás szerint a magyar is fiatalok a könnyebb műfajokat kedvelik.Az MTV Hungary és a GkIeNet közösen készített felmérést a 15-24 éves magyar fiatalok médiafogyasztási szokásairól. Az eredményt a nemzetközi helyzettel összehasonlítva arra a következtetésre…..
Az Ipsos, 2011. júniusi kutatása szerint a 15 év feletti hazai lakosság 6%-a, több mint 500 ezer ember rendelkezik valamilyen játékkonzollal (Wii, Xbox, PlayStation, Nintendo DS). A játékkonzollal rendelkezők kétharmada nem meglepő módon férfi és 40%-uk 30 év alatti, tipikusan…..
A többség szabadidejét zenehallgatással, olvasással tölti. Kevesen fogadnak vendégeket otthonukban Budapest, 2012. január 19. – Zenehallgatás, olvasás, főzés, kertészkedés – lényeg, hogy otthon végezhető: így is jellemezhetnénk a magyarok szabadidő eltöltési szokásait a…..
Az Értéktér kezdeményezés indítópontját a TÁRKI "A gazdasági felemelkedés Társadalmi-kulturális feltételei" címet viselő kutatása, valamint annak eredményei jelentették. Az Értéktér munkacsoport tagjai készítettek egy izgalmas és informatív infovideót a kutatás…..
Vajon milyen témájú reklámok fogják meg legjobban a hazai fogyasztókat? Erre a kérdésre próbált választ keresni a egy rövid kérdőíves megkérdezésünk: Reklámstílus tekintetében igazolódik a jól bevált recept, miszerint egy jó poénnal mindent el lehet adni és igaz is,…..
A fogyasztók „mi a magyar termék” megítélésében fokozatokat fedezhetünk fel. Amikor tiszta magyar termékekről beszélünk, szinte csak a ma már hungarikumoknak számító termékek jöhetnek szóba. Ezek magyar tulajdonosú, magyar székhelyű gyárakban, magyar munkásokat…..
„Én nem tudok túl sokat a vámokról. Csak annyit tudok, hogy ha Angliától veszek egy kabátot akkor enyém lesz a kabát és az angoloké lesz a pénz. De ha amerikai kabátot veszek, akkor is enyém lesz a kabát, de a pénz Amerikában marad” (Vélhetően Abraham Lincoln) …..