Adatok
NemetAndras
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hetek óta a cafetéria-rendszer „reformjától” hangos minden – kivéve a közösségi média. Bár első ránézésre is elképesztő büdzsét fordít az állam a SZÉP Kártya és az Erzsébet-utalvány reklámozására, ebbe a közösségi média nem fért bele. Hiába folytat…..
NemetAndras
2012.01.13 15:27:46
Hasonló kérdésként azt is feltehetnénk, hogy jelen szerencsétlen esetben miért hirdet még az Edenred adwordscel az "étkezési utalvány" keresésre. Várnak még vendégeket? :)
A QR kódok személyes kedvenceim. Egyrészt nagyon tetszik a technológia, az, hogy ennyire egyszerűen lehet több ezer karaktert kódolni, másrészt nagyon impresszív a működése: még nem ideális esetben is elég egy okostelefon, és máris deokódolhatjuk az információkat.Még 2010-ben…..
NemetAndras
2012.01.10 10:51:36
Hello!
Az első ilyen print újság a The Red Bulletin volt azt hiszem. Tele média tartalommal. Hihetetlennek tűnt 2 évvel ezelőtt nekem, hogy hová fejlődik mindez. Ma már mindennapos.
2 nagyon jó és szemléletes példa a QR kód felhasználására:
Heineken: www.youtube.com/watch?v=6x8-g-Ge4NA
Tesco: www.youtube.com/watch?v=h7HnR02kJxY
Érthetetlen miért nem csinálják meg itthon is. Egy áruház felépítéséhez képest megírni egy Android/iPhone applikációt és kinyomtatni pár matricát, felfogadni pár futárt lényegesen kevesebb pénz. Szerintem a BKV is benne lenne egy több éves, több százmilliós kampányban.
Ezek után a következő videóban már semmi meglepő nincs: www.youtube.com/watch?v=tGYqxVrJN-s&feature=related
És végezetül egy kis magyar fejlesztés, nagyon nagyon jókat lehet szórakozni vele:
www.qrhacker.com/
Remélem tudtam újat mondani még Nektek is. :)
Üdv,
András
Az első ilyen print újság a The Red Bulletin volt azt hiszem. Tele média tartalommal. Hihetetlennek tűnt 2 évvel ezelőtt nekem, hogy hová fejlődik mindez. Ma már mindennapos.
2 nagyon jó és szemléletes példa a QR kód felhasználására:
Heineken: www.youtube.com/watch?v=6x8-g-Ge4NA
Tesco: www.youtube.com/watch?v=h7HnR02kJxY
Érthetetlen miért nem csinálják meg itthon is. Egy áruház felépítéséhez képest megírni egy Android/iPhone applikációt és kinyomtatni pár matricát, felfogadni pár futárt lényegesen kevesebb pénz. Szerintem a BKV is benne lenne egy több éves, több százmilliós kampányban.
Ezek után a következő videóban már semmi meglepő nincs: www.youtube.com/watch?v=tGYqxVrJN-s&feature=related
És végezetül egy kis magyar fejlesztés, nagyon nagyon jókat lehet szórakozni vele:
www.qrhacker.com/
Remélem tudtam újat mondani még Nektek is. :)
Üdv,
András
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz