Adatok
Csak_én
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Elégedetlen ügyfélnek nem tetszik, hogy a Malévnél különbözeti díjat akartak fizettetni vele, amikor módosítani akarta az egyik jegyét. Az üzletszabályzatukban (PDF) ez benne van (6.3-as pont) mondjuk előre, bármennyire hülyeségnek is tűnik.Tisztelt Malév csoport! Reklamációval…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1.) 2010-ben jegyet vásároltam Genfbe az utazás előtt több hónappal. Az utazás napján meglepődve tapasztaltam, hogy nincs járat Genfbe. Telefonáltam és közölték, hogy megszüntették a járatokat (elfelejtettek e-mailt küldeni a változásról, de korrekt módon feltettek másik légitársaság gépér más időpontra, viszont a visszaút csak kerülővel lett megoldva. Természetesen a törzsutas pontokat nem akarták megadni, csak hosszas levelezés után írták jóvá.
2.)Tavaly több mint két órát vártam a csomagomra.
3.)Damaszkuszban voltam és egy nappal korábra szerettem volna átíratni a jegyet, de olyan magas összeget kértek érte, hogy nem tudtam és nem akartam kifizetni.
4.) Kirabolták és szétszaggatták az utazótáskámat, kártérítést nem kaptam.
5.) etc.
Ilyen és hasonló apró bosszúságokkal találkozom a Malévnál rendszeresen. Nem zárkózom el tőlük, de ha van más társaság akkor azokat választom. A fedélzeti ellátmánnyal egyáltalán nem vagyok megelégedve, egy kis savanyú uborkás gumi hatású kiflit szolgálnak fel rendszeresen. Magán véleményem, hogy az általam ismert légitársaságok közül a legkorrektebbek a Csehek.