Adatok
mindennickmárfoglalt
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Többen is megpróbálták az idei Pikes Peak hegyiversenyt elektromos autóval teljesíteni, és nem is voltak esélytelenek. A Toyota prototípus hatodik ideje mutatja, mennyire nem. Azt viszont sosem gondoltam volna, hogy ekkora csalódást okoznak.
Amikor a 80-as évek végén először…..
mindennickmárfoglalt
2012.08.17 07:42:30
@Vérfürdő Bill:
Annyira fogom sajnálni az olajspekulánsokat! Máris sírok.
Még a végén összeomlik az usa gazdasága. Jajj szegények.
Ó, és azok a dubaji kurvapecérek nem tudják majd tankolni a fehér ferrárit. jajj.
Atomot nekik!
Annyira fogom sajnálni az olajspekulánsokat! Máris sírok.
Még a végén összeomlik az usa gazdasága. Jajj szegények.
Ó, és azok a dubaji kurvapecérek nem tudják majd tankolni a fehér ferrárit. jajj.
Atomot nekik!
I swear I’m gonna make it, sooner or later (Ígérem, megteszem előbb vagy utóbb) Ezt hallhatjuk az aláfestő kis dalban, nem véletlenül. A kisfilm – minden valószínűség szerint – a kor követelményeinek megfelelő, helyi igényekhez tökéletesen igazodó…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Hát végülis az első videjó azé kurvajó, merhátugye könnyebben azonosulok vele, mint kis senkiházi a tákolt verdámmal a poros versenyre benevezek párezeré, és ha nem is nyerem meg, este sörözés után megdönthetek egy ifjú bigét aki benedvesedett a bátorságomtól. A második videjó meg azé gáz, mert beültettek egy japán bácsit egy ürrepülőgépbe olyanok, akik engem sose fognak odaengedni, hogy ezt kipróbáljam, és nem tudom beleélni magam. Na mindegy. Hááááá.
Amúgy:
A villanymotor nem lesz ám hegerfejes! Hááá!
Nem megy tönkre az adagoló, sem a kuplung.
Visszanyerhető a lassítási energia.
A belsőégésű motor hatásfoka kb. 30% míg a villanymotoré kb. 80 - 90%.
Én is imádom persze amikor berreg mint a rosseb, de hová is tettem az asztmapipámat?