Regisztráció Blogot indítok
Adatok
zsolt8525

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kriszta telefonjáról 3 hónap szervizbe rohangálás után megvonta a szerviz a garanciát, mert a sok javítgatás közben fizikailag is megsérült a készülék. A Vodafone eddig azért nem cserélte, mert a szerviz szerint rendben volt a Sony Xperia X10, azóta meg a garancia hiánya miatt.…..
zsolt8525 2012.04.19 18:58:42
Nekem egy Samsung S2 miatt főtt a fejem,függetlenül vásároltam 2 év Samsung garanciával.A kép kezdettől fogva foltos volt rajta,a kamerája pedig középen rózsaszín foltos képet készített.A szervízfutár szolgáltatással elvitte a Byrex futárszolgálat a Telemax GSM szervízbe.A gondok ezután jöttek,a visszaszállításra szabit vettem ki,de nem küldték a telefont.Felhívtam őket majd közölték a futár nem ért rá!Kérdésemre,hogy mikor jön röviden annyit mondtak majd ha a futár arra jár,ők nem tudják.Mivel napközben dolgozom próbáltam a Samsungnál is reklamálni,de finoman szólva leráztak.A telefonról 3 napig semmit nem tudtam meg hiába érdeklődtem bárhol.Miután megjött látszott,hogy a kijelzőt kicserélték,de sajnos még rosszabbra.Ezután újra szervíz,de hiába,nem találtak hibát pedig az internet is tele van a hibás telefonok híreivel.Plusz ráírták a lapra,hogy a kijelzője(amit ők tettek bele,és rögtön visszaküldtem)karcos a nem rendeltetés szerű használattól!A Samsung ügyfélszolgálathoz hiába fordultam ismét,közölték "sajnálják,hogy nem vagyok elégedett a szolgáltatásaikkal".A telefonban végül 5 hónap után cseréltek újra kijelzőt mikor személyesen vittem fel a Westendben levő márkaszervízbe.Enyhén ez a kijelző is foltos kis fényerőnél de ez már szerencsére nem zavaró,de a kamera azóta is foltos képet csinál,de inkább így használom minthogy még rosszabb legyen.Egyébként a Telemax GSM szervízben egy munkatársam LG-jének is megkarcolták a kijelzőjét belülről miközben a Jack-csatlakozót cserélték.Tanulság:mindenhol vannak bakik,mindegy melyik gyártót válassza az ember,egyvalami marad:a magyar szervízek és ügyfélszolgálatok magasról leszarom emberei!Az ügyfél csak addig számít amíg a készpénzforgalom le nem bonyolódik,utána szarnak a fejére.Sajnos még csak ilyennel találkoztam,ellenpéldám nincs!Végszó: most tablet vásárlásán gondolkozom,és ennek ellenére szinte biztos,hogy Samsungot veszek.Ha nem kell az itthon jól begyakorolt mentalitású szervízek egyikébe sem elvinni,és a leszarom ügyfélszolgálattokkal hadakozni nem lesz semmi gond.
A K&H-nál van céges bankszámlánk, lassan tíz éve. Amikor beindultak az online hirdetési rendszerek, ahol kártyával lehet fizetni, értelemszerűen ugyanitt igényeltünk egy MasterCard kártyát, hogy a Google AdWords-ben és a Facebook-on tudjunk fizetni. (Az ETARGET-tel más típusú…..
zsolt8525 2011.12.28 16:55:15
Számomra csak az az érdekes,hogy egyik nap még ki tudom fizetni az ebay-en vásárolt dolgot,másik nap meg nem.És semmi előzetes értesítés,hogy erre esetleg számítsak.Aki meg azzal érvel,hogy ez a szigorítás "az én érdekemben" történt az hol él?Nyitottam egy számlát kifejezetten az online fizetéshez,mindig annyit teszek rá amennyi éppen kell.Nyilvánvalóan egy olyan számlára nem utaltatom a fizetésemet amit neten jópár helyen használok.És csak úgy mellékesen:az eddigi rendszer működött,a bankok alakították ki nem én,ezért nyitottam a számlát a kártyával és használtam.Aztán egyszer csak valami veszély miatt előzetes értesítés nélkül szembesülök vele,hogy nem tudom kifizetni határidőre azt amit kellene.Személyes véleményem,hogy had ne kelljen már azzal foglalkoznom,hogy amit kialakítottak online fizetési rendszert,annak milyen hibái vannak.Oldják meg ahogy tudják,de ne velem csesszenek ki.Ha meg tényleg muszáj értesítsenek,23-a óta bőven lett volna rá idő.Az meg nyilvánvaló,hogy nem fogok magamtól minden egyes vásárlás előtt érdeklődni,hogy ugyan legyenek már szives tájékoztatni amit vezetnek számlámat és adtak hozzá dombornyomott kártyát,lehet-e még használni?Ja,és a poén:telefonos ügyfélszolgálat szerint azért nem megy a paypal-es fizetés mert nem kell megadnom a háromjegyű kódot.Viszont az appstore még ma is le tudta vonni a pénzt róla,pedig ott is regisztrációkor adtam meg egyszer a kódot,ugyanúgy mint a paypal-on.