Adatok
zsolt8525
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kriszta telefonjáról 3 hónap szervizbe rohangálás után megvonta a szerviz a garanciát, mert a sok javítgatás közben fizikailag is megsérült a készülék. A Vodafone eddig azért nem cserélte, mert a szerviz szerint rendben volt a Sony Xperia X10, azóta meg a garancia hiánya miatt.…..
zsolt8525
2012.04.19 18:58:42
Nekem egy Samsung S2 miatt főtt a fejem,függetlenül vásároltam 2 év Samsung garanciával.A kép kezdettől fogva foltos volt rajta,a kamerája pedig középen rózsaszín foltos képet készített.A szervízfutár szolgáltatással elvitte a Byrex futárszolgálat a Telemax GSM szervízbe.A gondok ezután jöttek,a visszaszállításra szabit vettem ki,de nem küldték a telefont.Felhívtam őket majd közölték a futár nem ért rá!Kérdésemre,hogy mikor jön röviden annyit mondtak majd ha a futár arra jár,ők nem tudják.Mivel napközben dolgozom próbáltam a Samsungnál is reklamálni,de finoman szólva leráztak.A telefonról 3 napig semmit nem tudtam meg hiába érdeklődtem bárhol.Miután megjött látszott,hogy a kijelzőt kicserélték,de sajnos még rosszabbra.Ezután újra szervíz,de hiába,nem találtak hibát pedig az internet is tele van a hibás telefonok híreivel.Plusz ráírták a lapra,hogy a kijelzője(amit ők tettek bele,és rögtön visszaküldtem)karcos a nem rendeltetés szerű használattól!A Samsung ügyfélszolgálathoz hiába fordultam ismét,közölték "sajnálják,hogy nem vagyok elégedett a szolgáltatásaikkal".A telefonban végül 5 hónap után cseréltek újra kijelzőt mikor személyesen vittem fel a Westendben levő márkaszervízbe.Enyhén ez a kijelző is foltos kis fényerőnél de ez már szerencsére nem zavaró,de a kamera azóta is foltos képet csinál,de inkább így használom minthogy még rosszabb legyen.Egyébként a Telemax GSM szervízben egy munkatársam LG-jének is megkarcolták a kijelzőjét belülről miközben a Jack-csatlakozót cserélték.Tanulság:mindenhol vannak bakik,mindegy melyik gyártót válassza az ember,egyvalami marad:a magyar szervízek és ügyfélszolgálatok magasról leszarom emberei!Az ügyfél csak addig számít amíg a készpénzforgalom le nem bonyolódik,utána szarnak a fejére.Sajnos még csak ilyennel találkoztam,ellenpéldám nincs!Végszó: most tablet vásárlásán gondolkozom,és ennek ellenére szinte biztos,hogy Samsungot veszek.Ha nem kell az itthon jól begyakorolt mentalitású szervízek egyikébe sem elvinni,és a leszarom ügyfélszolgálattokkal hadakozni nem lesz semmi gond.
A K&H-nál van céges bankszámlánk, lassan tíz éve. Amikor beindultak az online hirdetési rendszerek, ahol kártyával lehet fizetni, értelemszerűen ugyanitt igényeltünk egy MasterCard kártyát, hogy a Google AdWords-ben és a Facebook-on tudjunk fizetni. (Az ETARGET-tel más típusú…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz