Regisztráció Blogot indítok
Adatok
SN

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Rosszul hangzik a címbeli mondat? Rosszul bizony! És lehetséges, hogy így járjon valaki? Megkérdeztük. Sziasztok! Aug. 22 én vásároltam a Telenornál egy Samsung Galaxy S8+ készüléket. A telefon IP68 szabvánnyal rendelkezik, szóval por és vízálló. 2 napot használtam, 2.napon…..
Bucser úgy érezte, hogy a kevés nemzetközi hírű magyar vállalkozás egyike kiszúr vele, mert az SD-kártyán megvett navigációs szoftverének elromlott az adathordozója, a cég pedig az új kártyáért + ügyintézési díj címén 49 eurót kér, jóllehet a Naiv Ügyfélnek érvényes…..
Ha egy bármennyire príma termék mellé pannon stílusú ügyfélkezelés járul, akkor olyan ijesztő esetek történnek, mint Bucserrel. Naiv Ügyfelünk 2007-ben vett egy Nav N Go navigációs szoftvert, SD kártyán. Az adathordozó most elromlott, a cég pedig az új kártyáért +…..
Már megint Parti Nagy Lajosra gyanakszunk, olyan gyönyörű, költői mondattal kezdődik 2008 legvégének egyik legjobb levele: "A 2008.12.22-én vásároltam egy 106 cm-es SAMSUNG plazma tv-m bal felső sarkába az RTL KLUB logója beégett." A folytatás kevésbé poétikus, az…..
SN 2009.01.05 13:49:51
@eszkep:
én fél évet olvasgattam előtte mire kijött, hogy nekem a plazma felel meg jobban. Ízlések és pofonok és igen van még létjogosultága...
SN 2009.01.05 14:01:28
@eszkep:
már "szinte"
igen csak nekem épp az pici hiányzott, hogy a fekete legyen tényleg sötét ne szürke meg ha más szögből nézem a képet akkor ne kezdjenek el a színek torzulni.
Halad az LCD ebben is, de még nem jár ott, vagy megfizethetetlen egyszerű embernek.
SN 2009.01.05 14:45:29
@mutáns csiga:
Csak a Samu Pana LG gyárt plazmát meg a PIO , de ő is kivonul meg király kategória sajna.
SAMSUNG plasmákhoz minden infó itt:
samsungplasmatvfaq.com/index.php/Break-in%2C_burn-in%2C_and_image_retention

Bejáratás, beégés, szerviz menü stb...
Észak-dunántúli régiórekordnak tűnik, hogy Polo elromlott, garanciális fényképezőgépéhez a Euronics szervizében 10, azaz tíz ott eltöltött hét után rendeltek alkatrészt. Most egy negyedévnél jár, és semmi se történt. Kálvária és kínzó kérdések a hajtás után. Kedves…..
SN 2007.10.14 12:58:47
nem kell ezzel annyit xarakodni...
asdf jól írta:
homar.blog.hu/index.php?disp=msgform&recipient_id=559&comment_id=876755&post_id=194313

Vásárlók könyve elkér, szituáció beleír, ha engedik (valszeg már előtte rendezik az ügyet)és nem cselekednek békéltető testület.
És ne másik készüléket kérj hanem: elállsz szerződéstől és a vételárat vissza (ez azonnal meglesz legalább nem tudnak arra hivatkozni, hogy most nincs ilyen készülék), és vásárold meg másutt.
Ha békéltető testületig fajulna a dolog minden járulékos költségedet is kérd, benzinköltség, stb.
Valszeg azonnal visszaadják a pénzed...
Sok sikert! Sajnos aki nem elég határozott és nincs tisztába a jogaival szeretik szívatni!