Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Laller731

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Levél: "Üdvözlöm! Én ….. vagyok,  s egy kérdéssel fordulnék Önhöz. Szoktam olvasgatni az oldalát, és láttam, hogy szokott segíteni különböző felmerülő problémákban a vagyonőri tevékenységgel kapcsolatban. Nekem is lenne egy problémám, és nem igazán tudom kihez is…..
Nándor mai levelében egy késéssel végződött útjáról írt, melyet elvileg a MÁV-nak címzett. Ez még nem is lenne extra, de olyan ékesszólással teszi ezt, amiről felsejlik előttem a Markos-Nádas duó egykor szebb napokat látott katonaság témájú előadássorozata. A levelet mindenképpen érdemes elolvasni,…..
Laller731 2011.12.12 10:54:29
Tisztelt blog olvasók !!

Mind valamikori MÁV dolgozó kicsit jobban belelátva a dolgokba elmondanám önöknek hol is van a gond.

A céget
darabjaira szaggató igen tisztelt kormányok (kivétel nélkül az összes) a jövedelmező üzletágakat (személyszálírás, áruszállítás,gépészet......) kiszervezték a MÁV hatásköréből.Így ahogyan Nándor írta valóban nincs pénz a pályahálózat korszerűsítésére.
Ettől függetlenül talán (bár ez is hatalmas probléma ) nem is ez a legnagyobb gond. A legszomorúbb az hogy a menetrendeket íróasztal mellett olyanok készítik akik vagy soha vagy évente 1x ülnek vonatra . Le sem szarják ,hogy mi is lenne az utazóközönség igény.20 ledolgozott MÁV év után (és ezt nem mind elbocsátott dolgozó, és nem is a bosszú mondatja velem,hisz én mondtam fel a cégnek) állíthatom hogy bárki az országba jobb menetrendet szerkesztene aki már életében ült vonaton , mind azok akik le sem szarják az utasok igényeit.
Aztán van még elég sok olyan amibe a kívülállók sajnos nem látnak bele . Mert ugye senki nem tudja hogy a MÁV-Zrt már nem ugyanaz a MÁV ami volt akkor mikor jómagam is a céghez kerültem. a vezetőség 90% vonatot csak max terepasztalon látott kiskorában amikor az édes anyjuk megvette nekik karácsonyra az ajándékot. Itt említeném meg ,(és ha valaki tud nekem magyarázatot adni azt szívesen veszem) miért is van az ,hogy az irodisták és a melósok aránya 60-40% ????
Szidják a melósokat holott lassan minden munkakörben dolgozó ember 3-4 ember munkakörét végzi el ( ami nem túlzás hiszen 2 hónapja még én is ezt tettem ) mégis bármi van (késés,baleset,károkozás) a melóson csattan az ostor. Persze ha leépítés van nem a titkárnő titkárnőének a titkárnője megy hanem majd a forgalmista ,bakter kocsirendező és vizsgáló tolatásvezető munkakörből leépítenek.Itt jegyzem ismét meg felvilágosítva a nagyérdeműt hogy minden alkalommal mikor vonatra száll valaki, az életével játszik a kocsik,a vasúti pálya állapota miatt.
Sajnos ez is csak annak tudható be ,hogy hozzá nem értő,képmutató és emberséget nem ismerő vezetők ülnek ott ahol valódi vasutast kívánna meg a pozíció.
De sorolhatnám még akár reggeltől estig a problémákat.
Szomorú ,hogy 20 éve annyit fejlődött a cég ,hogy a menetidők majd minden állomáson megduplázódtak vagy legalább az 1/3 nőttek. Ugye itt jön ismét a kérdés : Nem kellene a fejlődéssel gyorsulnia a közlekedésnek??
Szomorú hogy az ország bármely településéről személygépkocsival,busszal de lassan már kerékpárral és ami a legszomorúbb gyalog is rövidebb idő alatt el lehet érni fővárosunkat.

Tisztelettel:

Aki benne élt ebben a szarban majd 20 évig. !!!