Regisztráció Blogot indítok
Adatok
drebinf

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kedden este derült ki a Magyar Közlönyből, hogy a kormány úgy módosította a vonatkozó határozatát, hogy a miniszterelnöki kabinetfőnök is tagja lett a kormány ún. nemzetbiztonsági kabinetjének. Azóta a politikum egyik fele azon röhög, hogy Magyarországon a propagandaminiszter felel a…..
Aránytalanok a közlekedési bírságok? Veszélyeztetik az egzisztenciát? Egyetértünk. De mégis ki a franc szigorította nemrég a szabálysértési törvényt? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
drebinf 2012.04.26 19:52:39
Nagyon örültem, amikor a Totalcar elérte, hogy a 125ccm alatti motorokra elég legyen a B kategóriás jogsi, csak kis vizsgát kell tenni (ha jól tudom - a dolog nem érint engem). Azért örültem, mert a Totalcar csapata napokon át (joggal) veregette a vállát, hogy el tudott érni valamit a döntéshozóknál. Reméltem, hogy ezzel lendületet kapnak, és másban is éreztetik "befolyásukat". De sajnos nem igazán történik semmi.
Pedig nagyon jó lenne végre egy olyan közösség, amely kiáll az autósok mellett, de nem csak véleményükkel igyekeznek levezetni az emberek feszültségét ("jól megmondta, egyetértek"), hanem tettekben, eredményekben is tapasztalható munkálkodásuk.
Jó lenne, ha sikerülne összefogni, és tömegesen, erővel (nem erőszakkal!!!) demonstrálni, hogy ne nézzen bűnözőnek a mindenkori hatalom bennünket, autósokat. Ne a büntetés, hanem a jogkövető magatartás elérése legyen feladatuk. Csak 3 egyszerű példa: ha kiég az egyik izzóm, miért büntet meg a rendőr? És ha éppen menet közben, 5 perce égett ki? Ha a biztonságos közlekedés lenne a cél, akkor a rendőr figyelmeztetne, rögzítené az adataimat, és határidőt szabna (pl. 1 hét), ami alatt korrigálnom kell a hibát. Ha ezen idő után újra elkap egy rendőr, akkor teljesen jogos a büntetés.
Tilos megérinteni a záróvonalat? Akkor legyen lehetősége és kötelessége a rendőrnek jelezni a közútkezelő felé, hogy az út szélén akkora gödör van, hogy egy tank is elakadna benne, ezért "érinti" az autós a záróvonalat, és nem passzióból.
Utolsó példám a rengeteg közül: a rendőr ne csak betartassa a KRESZ szabályait, hanem a szabályokra is figyeljen, és jelezze, sőt büntesse az indokolatlanul kitett/kint "felejtett" sebességkorlátozó táblák elhelyezőit.
Ezekkel szerintem minden normális autós egyetért, kivéve néhány okostojást, akik nem tudnak másképp kitűnni a sorból, hát nyomják a hülyeségüket.
Éppen ezért a túlnyomó többség támogatna ilyen és ehhez hasonló változásokat eszközlő kezdeményezéseket.
Szóval hajrá Totalcar! A dolog nem reménytelen, ha már a döntéshozók is látják, hogy iszonyatosan elhagyták a normalitás határát a KRESZ és a büntetési tételek tekintetében.
Az a kérésem, hogy mivel most talán valóban átnézik a KRESZ-t, normális tanácsokkal, meglátásokkal, kérésekkel segítsék a jogalkotók munkáját.