Adatok
ms_kotkoda
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Bármennyire erőltetik az EU-nál a dilettánsok a fogyasztáscsökkentést, nem érnek el vele semmit. Csak megszívatnak jó pár embert.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
ms_kotkoda
2013.07.03 16:40:05
@Hurri Kán:
Azert sajnos hogy nem biztos hogy lesz ilyen szabalyozas, mert rengeteg munkahelyet teremthetne, csokkentene a karos kibocsatasokat (CO2, NOx, SO) valamint penzt sporolna meg a fogyasztok szamara.
A koltsegekkel kapcsolatban javaslom, hogy olvasd el a megfelelo bekezeseket mielott kavezaccoznal. (Total cost of ownership, 28-29 oldal). Jobban elmagyarazza mint en:
www.camecon.com/Libraries/Downloadable_Files/Fuelling_Europe_s_Future-_How_auto_innovation_leads_to_EU_jobs.sflb.ashx
Azert sajnos hogy nem biztos hogy lesz ilyen szabalyozas, mert rengeteg munkahelyet teremthetne, csokkentene a karos kibocsatasokat (CO2, NOx, SO) valamint penzt sporolna meg a fogyasztok szamara.
A koltsegekkel kapcsolatban javaslom, hogy olvasd el a megfelelo bekezeseket mielott kavezaccoznal. (Total cost of ownership, 28-29 oldal). Jobban elmagyarazza mint en:
www.camecon.com/Libraries/Downloadable_Files/Fuelling_Europe_s_Future-_How_auto_innovation_leads_to_EU_jobs.sflb.ashx
ms_kotkoda
2013.07.03 16:47:03
@ms_kotkoda: CO2, NOx, SO2
@Scaleo: "Miért nem a korommal és a nitrogén-oxidokkal törődtök, ami viszont tényleg ki fog bennünket nyírni?"
Ezekkel is torodunk, csak a politikusok mindig a munkahelyekre meg a gazdasagi valsagra vannak raizgulva, probalunk ebbol az iranybol kozeliteni. De ha ez a tema all kozel a szivedhez akkor nezd meg a fent emlitett tanulmany 11-ik fejezetet a kornyezeti es egeszsegugyi hatasokrol.
Kulonben a szendioxid igen nagy problema, de szerintem errol most ne nyissunk itt vitat, en a cikkre szerettem volna reagalni, nem pedig alapveto klimaugyi kerdeseket boncolgatni.
@Scaleo: "Miért nem a korommal és a nitrogén-oxidokkal törődtök, ami viszont tényleg ki fog bennünket nyírni?"
Ezekkel is torodunk, csak a politikusok mindig a munkahelyekre meg a gazdasagi valsagra vannak raizgulva, probalunk ebbol az iranybol kozeliteni. De ha ez a tema all kozel a szivedhez akkor nezd meg a fent emlitett tanulmany 11-ik fejezetet a kornyezeti es egeszsegugyi hatasokrol.
Kulonben a szendioxid igen nagy problema, de szerintem errol most ne nyissunk itt vitat, en a cikkre szerettem volna reagalni, nem pedig alapveto klimaugyi kerdeseket boncolgatni.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az ICCT (International Council for Clean Transportation) adatai szerint, 2025-re a fo autgyarto regiok CO2 szabalyozasai azonos szintet fognak elerni, tehat ha Europa most ugy dont hogy megsem kell a 95g CO2/km, azzal versenyhatranyba helyezi a sajat autogyartoit, mert azok az autok amik ezt nem teljesitik, nem lesznek eladhatoak mas regiokban.
A masik nagyon fontos dolog pedig a munkahely teremtes. Millionyi europai munkahelyet lehet teremteni az alacsony-kibocsatasu autokra valo atteressel. Igaz hogy az olaj-finomito szektorban megszunnek majd munkahelyek, de ez egy sokkal kevesbe munka-intenziv terulet mint a kulonleges technologiat igenylo autok es ezek osszetevoinek gyartasa. Europaban megvan a megfelelo tudas es munkaero hogy mindezt lehetove tegye. Errol is ir a fent emlitett tanulmany: Fuelling Europe's Future- How Auto Innovation Leads to EU Jobs.