Regisztráció Blogot indítok
Adatok
dagika2011

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Vége a nyaralásoknak, lassan mindenki visszatér a normál kerékvágásba, de ilyenkor még egyszer végiggondoljuk, milyen élmények is értek minket a nyár folyamán. Így tett Bence is, aki Walesből látogatott haza és bár élményei inkább pozitívak voltak, a végkövetkeztetés mégis…..
dagika2011 2013.09.02 20:10:18
@Chang Yai:

BKV-hoz tudok hozzászólni.
A jegykiadó automatát elfelejteni. Mindig rossz, vagy a visszajárót nem kapod vissza, vagy a jegyet sem, és hiába püfölöd az oldalát, akkor sem. Tehát be kell állni a sorba és a pénztáros nénitől kérni szépen vonaljegyet.
www.bkk.hu/tomegkozlekedes/jegyek-es-berletek/jegy-es-berletarak-2013-ban/vonaljegy/

1 vonaljegy egy utazásra érvényes, a 350 Ft picit sok, akkor már érdemesebb a 10 db-os gyűjtőjegyet megvenni.
www.bkk.hu/10-db-os-gyujtojegy/

Ha néhány napnál többet vagy itthon és az ügyintézés miatt sokat utazol sok átszállással, akkor a bérlet a megoldás, kétheti vagy havi bérlet 7000 Ft, illetve 10500 Ft.
www.bkk.hu/ketheti-budapest-berlet/
www.bkk.hu/tomegkozlekedes/jegyek-es-berletek/jegy-es-berletarak-2013-ban/havi-budapest-berlet-2/
Viszont ehhez már bérlet is kell, ami az általános bérletigazolvány néven fut 250 Ft-ért és vinned kell hozzá egy db fényképet is. És tokot is vegyél hozzá.
www.bkk.hu/tomegkozlekedes/jegyek-es-berletek/vasarlasi-tudnivalok/berletigazolvany-kiallitasa/altalanos-berletigazolvany/
www.bkk.hu/wp-content/uploads/2012/12/B%C3%A9rlettokdupla-bankk%C3%A1rtya-m%C3%A9ret%C5%B1.png
A legtöbb buszra bármelyik ajtónál felszállhatsz, de egyre több az olyan járat, ahol csak az első ajtón szabad felszállni és ott rögtön ellenőrzik is a jegyeket / bérleteket. Metrón és kisföldalattin belépéskor ellenőrzik, trolin és villamoson menet közben a karszalagos ellenőrök.
Vitézy Dávid a BKK vezérigazgatója négy olyan 2020-ig megvalósuló fejlesztésről beszélt a Heti Válasz mai konferenciáján, melyeket itt jelentett be először, s melyekre már rábólintottak Fellegiék is a Nemzeti fejlesztési Minisztériumban. Gyorsan idesorolom őket, a…..
dagika2011 2011.11.29 15:59:40
Az Örs vezér terén lévő HÉV-metró összekötéséhez szólok hozzá, környéken lakóként ugyanis naponta látom, mi a helyzet. A metró végállomása nagyon szép lett, az aluljáró is nagyon szép, praktikusan kapcsolódik hozzá az Árkád Bevásárlóközpont egyik kijárata is.
Amit viszont nem sikerült megoldani, az akadálymentesítés. Maga az aluljáró az akadály, és nem az, hogy össze van-e kötve két járat.
Az „úri népek” egy jelentős része ugyanis fogyatékos, nehezen mozgó idős ember, illetve kismama babakocsival, valamint vidékről érkező diák a bőröndjével, akiknek nagyon nem mindegy, hogy a felszínre érkező metróból kiszállnak, és aztán lemennek az aluljáróba (ha tudnak), majd ismét feljönnek a felszínre, hogy felszálljanak a HÉV-re, trolibuszra, vagy távolsági buszra. És ugyanez fordítva, aki vidékről érkezik a távolsági buszokkal, vagy Zugló felől a trolibuszokkal, annak a gurulós bőrönd vagy a babakocsi sem mássza meg a lépcsőt, bizony cipelni kell, ha a metróval szeretne tovább menni. A vicces, hogy egy megállóval arrébb, a Pillangó utcánál sikerült a szintkülönbségeket áthidalni, ugyanis liftet is építettek. Akkor a jóval nagyobb forgalmú Örs vezér terének hogy a túróba nem jutott semmilyen megoldás sem? Amikor a metró felújítása volt, pont akkor próbáltam én is vidékre utazni, és mivel vonattal szerettem volna menni, gondoltam elmegyek a pályaudvarig a metró helyett beállított pótló busszal. De a hatalmas gurulós bőröndöt én sem bírtam lecipelni az aluljáróba, hogy átjussak a túloldalon lévő pótló buszokhoz, és a Sarkantyú utcai átjáróig kellett kerülnöm. Amikor pedig gipsz volt a lábamon hetekig, ugyanezzel a problémával kellett szembe néznem, kerülő útvonalakat kellett kitalálni, hogy eljussak a metróig, mert a lépcsőzés leküzdhetetlen akadály volt, zebra pedig még nem volt a Fehér úton azokban az időkben. Talán ha hozzáfognak a két vonal összekötéséhez, akkor eszébe jut majd valamelyik tervezőnek, hogy fogyatékosok, babakocsit és bőröndöt cipelő emberek is szeretnének ezen a téren közlekedni, és talán egy mozgólépcsőt, vagy liftet még sikerül összehozni. Reméljük.