Regisztráció Blogot indítok
Adatok
dzzsoni

0 bejegyzést írt és 39 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Új MÁV blog Nem éri meg 2012.09.20 07:05:53
Üdv, az egyik előző beküldő írta ezt: "Összességében elégedett vagyok, főként az ár/érték aránnyal."Hát jó ár/érték arányúnak a Mávot semmiképpen sem nevezhetném, ahogy egyik tömegközlekedési vállalat árait és minőségét sem. Sőt, az utazás körülményeihez,…..
dzzsoni 2012.09.28 13:32:05
@csabapayne: Az autót meg is kell venni! Az pedig többévi bérlettel jeggyel felér.
dzzsoni 2012.09.30 10:53:36
@gcsabi: Nekem se! Ráadásul még nem számoltuk az átírási költségeket, adót, javítási költségek, téli gumi, stb. Minél ócskább az autónk, annál nagyobb a fenntartási költség.Ha jobb, akkor az ára emelkedik meg.
Új MÁV blog Vasutasoknak ingyen 2012.08.12 12:31:13
J.J. a barátai képét továbbította nekünk, melyen az látszik, hogy a szilvásváradi kisvasúton a vasutasok ingyen utazhatnak az arcképes igazolványukkal, míg a fogyatékkal élőknek fizetniük kell. Itt, az Új MÁV Blog lapjain már sokszor volt szó arról, hogy a vasutasok ingyenes…..
dzzsoni 2012.08.13 12:05:33
@Étteremkritikus: Közalkalmazott miért 50%-os? Pedig az se MÁV-os. Sok mindenbe belelehet kötni. Múltkor mondták a tévében. Az emberek legalább 85%-nak kedvezménye van és minden 20. hamisítja a kedvezményt.
dzzsoni 2012.08.13 12:16:45
@ropile:" Esetleg azzal kene torodni, hogy miert kap allami tamogatast ( legalabbis esz nelkuli mertekben ) a MAV."

Szerintem meglepődnél ezen az ész nélküli támogatáson, hogy az is kevés, ráadásul jogos is! Mivel az nem támogatás, hanem menetjegy kiegészítés. Nagyon nem mindegy!

Kis Pista diák vesz egy 50% 5Ft-os jegyet Debrecenbe, ott 5Ft az állami támogatás! Nem a MÁV adja a kedvezményt, az állam kötelezi a MÁV-ot! Mintha a benzin a diákoknak nem 400, csak 200 lenne, vagy a kenyér is féláron. Év végén az állam meg támogatás címén ad 3Ft-ot, te csak ezt látod. Közben 2Ft hiány keletkezett.

Nyugdíjasokat, meg találomra fizették. Ment a veszekedés, hogy mennyibe kerülnek? MÁV többet, az
állam fele annyit se mondott. Ekkor vezették be a regisztrációs jegyet. Az eredmény megdöbbentő! Amit a MÁV elképzelt, annak a háromszorosa a nyugdíjas
utazás. Ezt tavasszal vetítették. Ott természetesen milliárdokról volt szó, ha megtalálom, belinkelem. Ha így nézzük, akkor már a MÁV támogat mindenkit, érdekes ugye?

Ezt egy tavasszal vetített műsorban
Új MÁV blog Utasbiztonság 2012.08.08 08:40:10
Péter Érdről tartott Budapestre, amikor a beérkező vonat elrobogott a várakozók előtt, majd az állomás után kb. 200 méterrel megállt. Itt várakozás után visszatolatott, s felvette az utasokat. Beküldőnk nem érti, hogy hogyan alkalmazhatnak ilyen mozdonyvezetőt, ráadásul a…..
dzzsoni 2012.08.11 12:41:05
@Wl: "*: repülő zuhant már le rosszul működő program miatt, volt is kemény felelősségre vonás a rendszer fejlesztőinél. Amúgy tök jogosan"

Egy programot le szoktak tesztelni. Elég sokáig tesztelnek, mire valamit kiadnak a kezükből. Nézd meg egy új autónál is milyen procedúrán megy át, mire piacra kerül. Emlékszel az A-s Merci jávorszarvas tesztéről? Trabi jobb volt, de kijavították és csak úgy került forgalomba.
dzzsoni 2012.08.11 12:52:19
@Ambiorix: Közúton rosszabb a helyzet. Németeknél is hányszor hallani, hogy egy fékezett, után a 70-80 beleszalad. Évente 1-2 biztos hallani ilyet. Belém is jöttek hátulról. Srác azt mondta, hirtelen megállás, jó duma, nem tartottad be a féktávot, pedig jó idő volt. Másik esetem, mikor csúszós volt az út és szegény csaj bármit csinált, egyenesen a kocsim oldalába, még szerencse lassan.

Biztos kap a mozdonyvezető büntetést, de ezért hóhért kiáltani nevetséges. A biztonsági sávba lépő utasokról, meg annyit. Mindenki saját magára vigyázz! Nem véletlen a felfestett sáv. Én nem szoktam a gyerekeknek megengedni, hogy szabadon rohangáljanak, más meg engedi a piros sávban játszani.
dzzsoni 2012.08.12 11:34:01
Új MÁV blog Bürokrácia 2012.08.07 10:52:47
Mai beküldőnk is az esztergomi vonalon szeretett volna közlekedni, szerencsétlenségére kerékpárral, s mivel az átépítés miatt egy szakaszok vonatpótló autóbuszok szállítják az utasokat, borítékolható volt az, hogy gondok fognak adódni. Ebben az országban már mi is…..
dzzsoni 2012.08.07 13:17:53
@Wl: Igen, nem mindegy hol van a vágányzár. Debrecen felé van másik vágány is, így ott nincs buszozás, csak kevesebb vonat tud közlekedni a két állomás között.

A pénztáros nyilván benézte és véletlenül adta ki a jegyet. Nyugatiban mindenhol gépről adják a jegyet, ha jól tudom. Nem lehet ezt a funkciót letiltani úgy, csak Vörösvárig adjon jegyet? Akkor a tévedés is kizárva. Vagy ez lehetetlen?

Amúgy örülök, hogy felújítják ezt a vonalat, de jobban örültem volna, ha másik vágányt pakolják először, addig a régin mehet a közlekedés, még ha csökkentve is. Sajnos nem lesz két vágány, csak részben. Bár nem értek hozzá, de árulja el nekem valaki. Miért nem teszik le az új vágányt a régi mellé és akkor dupla lenne, nem egy. Még ha rosszabb állapotban lenne az egyik?
dzzsoni 2012.08.11 11:52:39
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Na ez jó hír! Minap utaztam végig a vonalon. Le a kalappal a buszos szervezés előtt. A buszos klíma viszont rémálom. Lefagyott a vállam és több utasnak nem tetszett, a sofőrrel leállítottuk.
dzzsoni 2012.08.11 12:01:33
@Wl:" Vörösvár után értelmesen nemigen lehetne megépíteni. Sok helyen kéne töltést/bevágást szélesíteni, illetve ott a piliscsabai alagút is."

Tudom sokba kerül, de később ez megtérül. PL Késés utáni menetrend helyreállítás.
Zsolt érdekességet írt nekünk, ugyanis az általa utazott vonaton nem volt elegendő helyjegy+pótjegy kombinációt venni, hanem külön ki kellett volna emelni, hogy a drágább pótjegyet kéri. Mivel ő ezt nem tudta, odaúton élvezhette a tűzforró vasút kocsi örömeit, majd hazafelé…..
dzzsoni 2012.08.06 15:38:00
@glc: Nem tudom, de eddig, ha kérdésem volt, készségesen válaszoltak a pénztárosok, igaz volt olyan is, aki paprikás hangulatban volt. Viszont, ha normálisan kérdezel, általában ő is úgy áll hozzád, mivel ő is ember, akárcsak az utas. Amikor 15-en mentünk Kecskemétre, megkérdeztem a lehetőségeket és külön lefoglalt fülkében(3db) utaztunk, pedig Zuglóban már egy deka hely se volt, ahol felszálltunk, a 3 fülkét szabadon hagyták. Ott is rinyált 1-2 ember, hogy-hogy szabad helyre mehetünk, ő nem. Hiába mondtuk neki, már több nappal előtte lefoglaltuk a fülkéket.
dzzsoni 2012.08.06 15:42:45
@csintapala: "Kicsit gondolkozz, bár biztos marha nehéz.. Ha nincs utas (mert a szar szolgáltatás), akkor egy idő után nem lesz vonat sem, amit húzz, meg mozdony se, amit vezess, mert nem éri meg üzemeltetni és bezárják az egész kócerájt."

Ez így igaz, ehhez nem értek, de abban biztos vagyok, nem a mozdonyvezető dönti el, hogy üresen, vagy utasokkal indul el. Ez nálam vezetői hiba, de mint jó szokás szerint, a kisemberek marják egy mást.
dzzsoni 2012.08.06 15:44:20
@Adani: "Elég baj az, hogy így van. Mert ugye válaszolni kéne a helyi hangadóknak ,hogy igen elvesszük a sárga buszt"

Aki minimálbérért dolgozik az nem fog reklamálni, félti a munkahelyét.:(
Új MÁV blog Menj ki korábban! 2011.12.03 18:34:00
Olvasónk a gyorsbeküldővel küldte be a panaszát, amelyhez hasonló több is érkezik, folyamatosan. A sok helyen szinte állandósult késés oda vezet, hogy van, akinek az állása került veszélybe, van aki már másik állást keres is, és persze ezt az iskolában sem tolerálják.…..
dzzsoni 2011.12.04 20:03:13
@trellla: "Veresegyház - Nyugati vonal a legkorszerűtlenebb az országban!"

Ha tudnád mennyivel rosszabbak vannak. valahol örülnek, ha 30-40km/h-val mennek....
Attila küldte be az alábbi panaszt, melyben arról ír, hogy a Zalaegerszegtől Budapestre tartó gyorsvonat Győrben annyira megtelik, hogy utána már csak komoly harc árán lehet bárkinek is felszállnia. Ez a hering-jelenség ismeretes, főleg a diákokkal zsúfolt csúcsidőben, vasárnap…..
dzzsoni 2011.12.02 18:18:36
@belekotyogok: Azért ennyire nem durva a helyzet, de nem rózsás ez tény. Kiskőrös- Kalocsa vonalat is így zárták be. 3 perccel korábban ment el üresen a kis piros, mihelyt megérkezett a pesti gyors. Csodálkozol, hogy nem akarnak vonattal menni? 4 órás útból a fele csatlakozásra várással telik. Ha megvárta volna a gyorsvonatot, már felére csökkent volna a menetidő és utas is lenne.Utána könnyű mutogatni a tévében, hogy nincs utas.

A másik a csodás menetrend! Újranyitott vonalon 10:30-kor indul az első vonat!!! Normálisak ezek? Azt hiszik, az emberek délre járnak dolgozni? Ezért mondom, ez profi leépítés.

Vasárnap kevesebb vonat van, mint hétköznap. Este ugye rengeteg diák megy vissza koleszba, stb. Ilyenkor a hétköznap közlekedő kocsikat hozzá lehetne csapni, vagy rosszul gondolom?
dzzsoni 2011.12.03 14:12:06
@aha, persze: Nyilván nem ingyen csinálta, tehát igen. Fizetni kell érte!
dzzsoni 2011.12.03 14:14:57
@aha, persze: itt a legnagyobb baj a az országgal van. Régebben, ha rongálták a kocsikat, akkor a rend/csend-őrök laposra verték. Ma kiröhögik a rendőröket. Sajnos ma a rongálónak van joga.:(
A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér mellett található Ferihegy vasúti megállóhely gyalogos felüljáróját graffitimentesíti pénteken a MÁV Csoport, és az akcióba bűncselekményt elkövető, ezért egyéni személyiségfejlesztő programon részt vevő fiatalok is…..
dzzsoni 2011.12.02 18:22:24
@Adani: A tisztítás nagyobb büntetés, mert, ha gazdag a szülő, simán kifizetik. Helyes, csak így tovább, de többször!