Regisztráció Blogot indítok
Adatok
MÁVoskaller

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Új MÁV blog Furcsa kaland 2011.10.28 12:14:06
Az oldalmenüben található gyorsbeküldővel érkezett a következő levél, amihez nem igazán tudunk hozzászólni, mivel kicsit furcsa ez a történet. A beküldő ugyanis megvette a jegyet a testvérének, amire a kiadáskor rossz dátumot írtak, így a testvért megbüntették.…..
MÁVoskaller 2011.11.26 12:41:45
@vanek ur:
Igen... elképzelhetően a pénztáros hibázott.
De az is valamilyen szinten, aki a menetjegyet vásárolta, hiszen nem nézte meg, hogy a megfelelő menetjegyet kapta-e amit kért, főleg hogy ráadásul nem is saját részre vásárolta azt...
A vasúti pénztárakba is ki kellene függeszteni, hogy "A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el".
Bár igazából semmi értelme nem lenne az egésznek, mivel a kedves utas/utasok akkor sem foglalkoznának jobban azzal, hogy jó e a jegy amit vettek vagy sem, mert ugyanúgy rohannának.