Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gesszti

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Válság? Hol itt a válság? Tíz hozzánk érkezett levél közül háromban ez a kérdés szerepel: első autómat venném, milyet szabad? Nos, nekihasaltunk a témának, árkategóriánként összeállítottunk egy-egy csokrot. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
gesszti 2012.01.25 21:01:02
@helloken:
Nem autókról beszélgetünk? :-)
gesszti 2012.01.26 10:33:44
@Wolfram:

A 20 éves diesel mutatja meg legjobban a baját vásárláskor. Ja, hogy érteni kell hozzá? Igen. Ezekben még alig van valami elektronika. Ha maga a blokk jó, akkor max rendbeteteted az adagolót és a porlasztókat, kap új izzítógyertyákat, jó olajat bele, és a világból kimegy 5 liter gázolajjal, meg egy jó akksival.
gesszti 2012.01.26 11:15:08
@Wolfram:
Ahogy mondod, drága a diesel felújítása. Viszont a vásárláskor elég jól szűrhető, hogy milyen állapotban van a motor. Turbós természetes, hogy többet eszik. Feltételezhetjük, hogy aki 150e-ért vesz kocsit, az olcsón is akarja fenntartani. No, a turbó nem az az alkatréz, ami ehhez partner. Így maradnak a szívóDé-k. Benzinesek is lehetnek tréfásak ennyi idősen. Egy-egy repedt vákuumcső, egy kikopott fojtószelep-tengely, egy elkopott acemelőrúd nagyon körbe tudják szivatni a júzert. Tényleg úgy szabad csak ilyen autóhoz nyúlni, ha ért hozzá kicsit a felhasználó, és tudja azt vállalni, hogy hamarosan még rákölt kb. ugyanennyit. Az egyenlege így is 300e Ft környékén lesz, de amit ráköltött a kocsira, az meg van javítva, és jó. Ha 300-ért vett volna autót, majd ugyanennyit költene rá, mert abban lehet, nem 1M km van, csak 800e.