Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Vincze István

34 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Üde, értéket sugárzó boros címke Magyarországról Jól eső érzéssel láttam meg a napokban az egyik általam kedvelt nemzetközi csomagolós blogon az alábbi magyar boros címke tervet. A mellékelt képeken jól érzékelhető miként tudja hasznosítani a címketervezés vagy…..
Alapfogalmak grafikusoknak és megrendelőknek Nem mindig szerencsés, ha villan a fehér. Különösen érvényes ez csomagolások, címkék nyomtatásakor. Hasznos dolog, ha a megrendelők, de a csomagolás- és címketervező szakemberek is tisztában vannak az alátöltések…..
A csomagolás ereje – 300%-os befektetési megtérülés John West, az ausztráliai piacvezető halkonzervgyártó bejelentette, hogy a csomagolásuk újratervezése 300%-os befektetési megtérülést eredményezett. A cég soha nem látott szárnyalásról beszél, eladásaik száma…..
Maszatos arcú gyerek – a csomagolás, ami elad A hosszúra nyúlt nyári szünet után egy új sorozattal indítom blogomat. Mint minden másnál, így a csomagolásoknak is megvannak a maguk nagy klasszikusai. Ez ugyanígy elmondható a tervezőkre is.A mostani bejegyzésben egy…..
Negatív ízlésformálás magyar módra A közelmúltban hirdettek eredményt „Az év prospektusa 2012˝ versenyen. Nem szeretnék vitatkozni a szakértői zsűri ítéletével, de lenne pár megjegyzésem.A csomagolástervezés az arculati tervezésnek egy szűkebb területe, mind a kettőnél…..
A lehetséges vevő elbizonytalanítása Nyilván senki sem szeretné a vásárlóját elbizonytalanítani, azonban egy kevéssé átgondolt csomagolás ezt könnyen el tudja érni. Viszont ha az a célunk, hogy termékünket minél kevesebben vegyék meg, mert nekünk ez a hobbink, akkor…..
Csomagolási trend – Magyarország, 2012 Először is tisztelet a kivételnek!!! Olyan trendről beszélek, ami sajnos már nem csak napi trend, hanem évtizedek óta tartó hagyomány. Sokan már feleszméltek, de a tömeg, az a bődületesen nagy tömeg még mindig nyomatja a…..
Alapfogalmak grafikusoknak és megrendelőknekKorábban már volt egy bejegyzésem a stancolással kapcsolatban, most részletesebben elmagyarázom az egész lényegét, köznyelven. Jó ideje azt tapasztalom, tapasztaljuk – nagyon sok grafikus és megrendelő nincs tisztában a…..
A csomagolástervezés szakmai kérdéseiKedves olvasóim, két héttel ezelőtti bejegyzésemben bejelentettem egy új szakmai oldal megjelenését. Az esemény bekövetkezett, a http://www.csomagolas-ami-elad.hu oldal közzé lett téve. Az oldalon a csomagolástervezés szakmai kérdéseit…..
Még két hét, és színre lépEgy szakmai újdonságot szeretnék megosztani olvasóimmal. A csomagolástervezés területén új szakmai oldallal jelentkezik cégem, a Vincent Grafika Kft. A "Mindent becsomagolunk" blog továbbra is megmarad, itt a jövőben is a csomagolástervezés…..
Visegrádi – a világszínvonalú formatervezésAz egyik hazai üzletlánc hétvégeken akciókat hirdet, így ma vásároltam négy rekesz Visegrádi ásványvizet. Egyrészt szeretem a kellemes ízét, másrészt rendkívül kedvező akciós áron lehet beszerezni. Visszaértem az irodámba,…..
A TOJÁSA természet sosem téved, mindig a tökéletességre törekszik. Megalkotta a világ legtökéletesebb csomagolását, a tojást. Ez a csomagolás száz százalékosan ellátja védő funkcióját. Segíti, hogy a gyártó – mármint a tyúk – probléma mentesen kiszállíthassa…..
Csomagolás – a márkaépítés eszközeÚjabb címkével gyarapodik a blogunk, mostantól híres marketing-, csomagolástervező szakemberektől idézek."Ha sikerül megfelelő csomagolást találnunk, az egyszerű vizet is el lehet adni sok pénzért". Az idézet Wally…..
Apró dolgok, amik ártanakFolytatom a februárban megkezdett sorozatomat, melyben felhívom a figyelmet a grafikusok pontatlanságaira, melyek a csomagolás, a márka értékét természetesen nem növelik. Aki a csomagolástervezés vagy a logótervezés szép szakmáját választja, annak ezekre…..
Mindent becsomagolunk Hideg siker 2012.03.09 17:14:00
Forró termék, fagyos értékesíthetőségA nem igazán jó csomagolás címke újabb bejegyzéssel szaporodott. Ebben a sorozatban olyan mintákat veszek elő tanulságként a csomagolástervezés palettájából, melyek nemhogy segítenék az eladás folyamatát, de még inkább bizonytalanná…..
Mindent becsomagolunk Stancolás 2012.03.02 17:09:00
Olló helyett vágószerszámEgyszer egyik megrendelőmet elvittem egy nyomdába, a lehetséges doboztípus kiválasztásához. Csak tátotta a száját ugyanazon dobozok kiterített és összehajtott változatainak láttán. Meglepődve jegyezte meg, nem is gondoltam volna, hogy ilyen bonyolult…..
Szép volt, belepiszkítottakTavaly december 8-án írtam bejegyzést "Akció!!!!" címmel. Azóta is foglalkoztat a gondolat, miért kell szép, értékes dolgokat elrontani. Akkor megjegyeztem ennek a lehetséges okait, most inkább magát a jelenséget mutatom be. Hogy a továbbiakban…..
A csomagolás megjelenésének térbeli lehetőségeiKevesen használják ki csomagolástervezés során azt a lehetőséget, hogy a csomagolás szinte mindig három dimenzióban jelenik meg. Ha ki akarunk tűnni a környezetből, ez is egy kiváló lehetőség. Pár érdekes példát mutatok,…..
Művészi elemek, mint a csomagolás értéknövelő eszközei A kaligráfia szó a görög kallosz (szépség) és grafosz (írás) szavakból származik. Az ókori görögök és rómaiak a kaligrafikus írást használták, tulajdonképpen az egyik legismertebb első ilyen írás Traianus…..
Mindent becsomagolunk Prégelés 2012.01.18 20:13:00
Felületnemesítés a csomagolás értékének növeléséhezIsmét egy újabb témakör jelenik meg blogunkban, elsődleges célom a csomagolástervezéssel kapcsolatos műszaki és egyéb fogalmak megismertetése.A csomagolás értéke jelentősen növelhető különböző felületnemesítési…..
Az igényes csomagolás ezt is lehetővé tesziTavaly voltam egy konferencián, ahol többek között a volt japán nagykövet tartott előadást. Elejében kétkedve fogadtam, mi olyat mondhat, ami hasznos lehet számomra.És láss csodát, elmesélte, hogy lehet Magyarországról is sikeresen…..
Csomagolás újratervezése – új arcot kapott a Rama szülőhazájábanÚj témakörrel bővítem blogunkat, mely visszatérő, fontos elem lesz a jövőben. Ez az angol terminusban a "Redesign", mely helyett használjuk inkább az "előtte & utána" kifejezést.A…..
Az illusztráció, mint az értéknövelés és a megkülönböztetés eszközeHa azt szeretnénk, hogy a termékünk csomagolása kiemelkedjen a tömegből, akkor sokat segíthet egy jó illusztráció. Már egy jól megkomponált fénykép is növeli a hatást, de fényképet bárki le tud…..
 Csomaglás, mint időtálló értékSzembeötlő a hasonlóság az autók formatervezése és a minőségi csomagolások grafikai megjelenítése között. Mind a kettőt hosszabb időtartamra tervezik. Általában nem szerencsések a céltalan, a mindenkori divatnak behódoló fellángolások…..
Mindent becsomagolunk Direktszínek 2011.12.14 21:13:00
 A csomagolás egyik legfontosabb azonosítási lehetőségeA csomagolás arculatának egyik legmeghatározóbb eleme a színe. Az, hogy egy csomagolás mindenhol a világon pontosan ugyanúgy nézzen ki, függetlenül attól, hogy milyen nyomdai eljárással készült – csak egyetlen…..