Regisztráció Blogot indítok
Adatok
question mark

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Jocó két hete arra lett figyelmes, hogy az addigi 8 megás internete szerény 2 megával suhan. Az ügyfélszolgálat némi mellébeszélés után csomagváltást javasolt. Felélte volna az Externet az ADSL-sávszélességét, azaz túl sok a felhasználó vagy a gonosz manó vitte el?…..
question mark 2007.11.29 18:26:49
Velem is eljátszott a szolgáltató (freestart) meg a tégenyó.
Fizettem 6500-at 512k-ért már vagy 2 éve (tudom, lúzer kombináció). Jött a sávszélesség-emelés, vártam türelmesen, meg is nőtt 1024-re, betonstabilan ment. 1 hétig. Utána vissza 512-re. Hívom a szolgáltatót, mondom mi a bajom. Fentebb olvashatók történtek: sebességteszt, tékomra mutogatás, miegyéb. Végül abban maradtunk, hogy utánanéznek a t-nél a sebességteszt-szám alapján. Eltelik 2 hét, no answer. Írok az ügyfélszolgálatnak, hogy mija. Erre 10 perc múlva(!) jön egy levél, hogy a tékom tájékoztatása szerint az elérhető max sávszél 512 (csak csendben, a szomszédnak 4m-val is jól megy).
Levontam a következtetést, azon minutumban lemondtam a net elérést, és a vonalas telefont, rendeltem kábelt (azon azóta is boldogan megy 6000/600 8500-ért). Mikor a lemondást intéztem, már érdekes, kedvesebb/segítőkészebb ügyfelesekkel találkoztam. Hogyhát mér' mondom le. Meg hogy ilyen meg olyan megoldásokat/kedvezményeket tudnak javasolni. Én meg mindkét kedves hölgynek elmeséltem a tortúrát (hátha meghallgatja valaki), meg hogy miért nem szeretem, ha hülyének néznek, és hogy mivel jár ez: a büdös életben nem fogok 1 Ft-ot sem fizetni sem a szolgáltatónak, sem semminek, ami lilás és t-vel kezdődik. Merthogy fehér ember nem felejt, viszlát. Mindenkinek így kéne viselkedni, és akkor nem lenne az az alapértelmezett, hogy "kib...unk az ügyféllel".