Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mlbchrnmrd

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Naiv ügyfél nem érti, miért rágott be rá a szemvizsgálaton a doktornő, miután leoptometristázta: Mellékelve küldöm a levelezésem, amelyet az ofotérttel folytattam. A problémám részletesen le van írva az első levélben. A doktornő minősíthetetlenül beszélt velem,…..
A Homár sem érti, hogyan érkeztek meg Kiskacsa007 4-et fizet, 7-et kap Lidl-kuponjától az érdi üzletben a 89/ft/darab árfolyamig, de náluk így szokás, vagy a napi akció leverte a központit, vagy nyomdai hiba volt: A napokban tele volt az ingyenes magyar sajtó a Lidl születésnapi…..
RG bizonyára nem akarja az arab forradalmat is a Kartago Tours nyakába varrni, ezt leszámítva állítása szerint több kategóriával leminősíthetnék a 4 csillagos szállodát és az "ultra all inclusive" ellátást. Ezúttal nincs fotónk azoníthatatlan összetaposott…..
mlbchrnmrd 2011.11.11 15:32:24
@GGG77:
Kedves GGG77, nem az volt a probléma, hogy sorba kellett állni, hanem az, hogy rengeteget kellett sorba állni. Olyan apró dolgokon múlt volna, hogy pl. ha ennyi ember tartózkodik abban a szállodában, akkor ne 1 db (!) italautomatát tegyenek ki. Ha lett volna több, jobban eloszlik a tömeg. Persze lehet jókat nevetni, meg pikírt megjegyzéseket tenni, de neked is lefagyott volna a mosoly a szádról. Az irada válaszában leírta, hogy szerintük a szálloda színvonala mind helyi, mind nemzetközi (!) viszonylatban megfelel a 4-csillagos színvonalnak. Akkor ezek után ki utazna velük bárhova is? Mert ha eleve 3 vagy 2-csillagosnak hirdetik meg, nem is megyünk oda. Mindegy, a véleményem az, hogy ne nyilatkozz ilyen lekezelő stílusban. Jellemző, hogy a másikat kicikizitek, beszóltok bunkón, sőt a káröröm jön le ezekből a bejegyzésekből, miért nem lehet inkább együttérzőnek lenni, esetleg jó tanácsot adni, ha már úgyis olyan okosnak érzed magad. Egyszerűen miért nem lehet elfogdni, hogy ezek tények, így történtek és az utazási iroda gerinctelen volt? Te mit szóltál volna, ha egy jogász rádcsapja a telefont és végig sem hallgat? Ha engem kérdezel, én biztosan azt fogom tanácsolni, hogy ne utazz a Kartagoval a Prima Life Skanes hotelba, mert én ezt tapasztaltam. És boldog leszek, hogy segíthettem valakinek. És nem fogok még kettőt belerúgni. Ez a különbség kettőnk közt.