Regisztráció Blogot indítok
Adatok
acsiki

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Nehogy felextrázd! 2012.04.20 06:10:00
Be kell menni a boltba, és négyért megvenni az alapmodellt. A többi csak parasztvakítás. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
acsiki 2012.04.21 00:25:21
@deak.atti: kiváncsi lennék kiket előztek meg, és mivel? Szerintem csak az árával. A marketing az nagyon erős!
Kétmilliót törlesztett a háromból, visszaadta az autót, a bank eladta egy millióért, és még ő tartozik két millióval. Az autóhitel-károsult portréja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
acsiki 2012.03.28 00:46:30
@V-johny: Szerintem ebben a gondolatmenetben több hiba is csúszik, mivel az egész világon az üzlet mozgató rugója az, hogy a bankok hitelt adnak, ettől tud fejlődni minden, az hogy Magyarországon az elmúlt kormány segítségével félrevezették az embereket ez egy extrém helyzet erre nem lehetett felkészülni. Az aki azt mondja, hogy de jó hogy nem vettem fel hitelt az valószínű sohe nem viszi sokra, nem mer vállalkozni sem. Ezt most nem leszólásból mondom, hanem ilyen tipusú ember.
A lizing szerződésekre nincs egységes jogszabály ezért szerintem kockázatos ügylet, kicsavarhatja a bank. Normál esetben nyugaton ez úgy működik, hogy a bank a saját ügyfeleit segíti az üzleti életben, segít üzleti partnereket szerezni mert az az érdeke, hogy sikeres legyen az akinek pénzt adott, nálunk mint egy hatóság aki szivességet tesz neked, hogyha pénzt ad. Nálunk felborult a világ amit vissza kellene billenteni.
acsiki 2012.03.28 00:59:54
@Nancsi: Ez így azért nem igaz mert minket kioktattak, hogy a svájcit kell erőltetni, statisztikákat gyártottak, hogy milyen stabil,
igérték, hogy euró lesz hamarosan nálunk is.
A másik, ettől még nem kellett volna becsapni a szemét szerződésekkel az embereket, ha nem csapnák be az embereket akkor még ma sem lenne hátrányban egy 2005-2006-ban felvett Forint hitellel szemben amennyit eddig ki kellett fizetni. Azért mert valaki elfelejti bezárni az a lakása ajtaját az még nem jogosít fel senkit arra, hogy beköltözzön!
TComment Két turbóval az igazi 2012.02.20 06:15:00
Három éve ígérik, most megérkezett az Insignia duplaturbós dízele. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
acsiki 2012.02.21 19:11:21
@vrezso: Ez is Fiat származék, ez marketing. Az OPEL nem fejleszt disel motort. A Fiat is leváltotta az 1,9 eseket 2.0 JTD-re. A Fiat a GM-el közösen épített motorgyárban készülnek.
2.0

JTDm 2 engine cover of Alfa Romeo Giulietta
A new 2 litre (1956 cc) Multijet diesel was introduced in third generation Lancia Delta in summer 2008. At its first version this engine produces 165 PS (121 kW; 163 bhp). For 2009 the engine was fitted to Alfa Romeo 159 as 170 PS (125 kW; 168 hp) variant. Fiat Sedici, Suzuki SX4 and the new Fiat Doblò generation use a 135 PS (99 kW; 133 hp) variant of this engine. GM Powertrain Europe develop new derivative - the Twin Turbo version, with 190 PS (140 kW; 190 bhp), which will be produced for Opel for the Insignia. The same engines will also be available in the 2011 Saab 9-5, which shares its powertrains with the Insignia.
Applications:
Alfa Romeo Giulietta (2010)
Alfa Romeo 159
Fiat Bravo
Fiat Doblò II
Fiat Sedici
Fiat Croma II
Lancia Delta
Opel/Vauxhall Astra
Opel/Vauxhall Insignia (single and twin turbo)
Saab 9-5 (single and twin turbo)
Suzuki SX4
Belsőség A japán belpiac csodái 2011.11.23 18:10:00
Nagy Tibor olvasónk Japánban járt, ami számára maga a nirvána, hiszen a régi japán autók nagy szerelmese. Természetesen annyit fotózott, amennyit csak bírt és tényleg érdekes, kicsit ufószerű dolgokat látott. Fogadják szeretettel képeit, megtekinthetők a képre kattintva, a…..