Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bozsárka

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Elment az olajnyomás melegen, de a hatodik szétszedésre sem derült ki, hova tűnt, mert a motorban minden tökéletes volt. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
bozsárka 2012.04.08 17:29:35
Hello!
Nekem is volt kis fityóm, egy második (hányadik?) generációs. A kereke csereszabatos volt a kispolákkal. 3 ezerért vettem akkoriban és imádtam. Igaz, egyszer felhívtam a Fiat szervizt ahol ugyan lebeszélni nem akartak csak úgy megemlítették, hogy majd megtanulok autót szerelni ha eddig még nem volt részem benne. A daciás korszak edzést adott, a fityó azonban sokat csiszolt rajta... Egyébként civil foglalkozásomat tekintve állatorvos vagyok.
Nagy szeretettel hajtottam, alig fogyasztott és 100-as elment. Azonban eljött a vizsga ideje és kiszúrták az össze hibáját. Lógott a segédkar, folyt az olaj a motorból - eljött a generál ideje. A kispolák alkatrészekkel simán ment, csak a hengerekhez a blokkot kellett felfúratni. Volt egy Fiat bontó-szerelő Monor után aki felvállalta. Hát, az öblösebb hengerekkel mérges fickóvá lett azonban magasabb fordulaton dadogott, a szelepek ugyanis maradtak. De nem ezt akarom írni. Az olaj nyomás ugyanis pont nekem is úgy elment, ahogy Zsolt barátunknak. Emlékeztek Monoron volt egy Fiat bontó, Gyula volt a tulaj (már szegény nincs köztünk): csak zárójelben jegyzem meg, nála élmény volt vásárolni. Bármit kértél, megvolt nála, egyszer sebváltó bronz perselyt kerestem - benyúlt egy dobozba és az utolsót odaadta. Egyszer vett egy BMW piros sportkocsit, hát napokig nézegettem. Szóval ő azonnal tudta hol a nyomás de mivel nem ő rakta össze a motort, szépen kitolt az ajtón problémámmal. Mivel ment a kocsi, nem törődtem vele és nem is állt meg. Többször komoly problémám volt a kicsivel de nem haragudtam rá. Ahogy a Boldizsár utcában megjósolták, megtanultam szerelni. Sebváltó, hengerfej, minden sorra került. Aztán sajnos egyszer muszáj volt túladnom rajta. Egy futómű állításnál a szerelő odahívott és megmutatta a kocsik nagy férgét - rozsdát. Tudjátok, miképpen van felfogatva a futómű, hát a karosszériához van csavarozva. Nos, itt rohadt el és félő volt, hogy kiszakad a tőcsavar és elhagyom a kereket. Gyula előzékenyen megvette az kicsit, nagyon hiányzik azóta. Nem tud valaki egy jobb állapotú eladót?