Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nesztike

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egy igen tanulságos történetet küldött Eszter az Office Deponál meghosszabbított notebook-garancia érvényesítéséről. Olvasni is fájdalmas, ahogy terhesen hónpokon keresztül küzdött, először, csak hogy megnézzék a gépét, aztán hogy kicseréljék a merevlemezt, aztán hogy…..
nesztike 2011.10.30 09:12:28
@Zollye:
1. A legfontosabb és mindenekelőttvaló dolog amit igyekeztem is kihangsúlyozni,maga a termék neve!A termék neve nem garanciabővítés csak úgy.Hanem "Office Depot Teljes Garancia"!Ez áll a füzet elején ,már ha azt valamilyen hivatalos dolognak tekintjük-és annak kell tekintenünk ,hisz füzet nélkül a szerviz nem is foglalkozott volna a géppel.Ha pedig ez a neve ,akkor nekem az égvilágon senki máshoz nincs közöm, mint az OD-hez.Az OD a nevére vette a Fény-Hang vagy az általad említett cég termékét-nekem végül is mindegy melyiküké-innentől kezdve pedig az OD_é a felelősség,még ha ezt nem is tisztázták le előtte-ahogy mondod Te is.
2.Amikor én vettem a bővítést ,akkor még tán nem is létezett a kétféle lehetőség.Nekem legalábbis csak ezt ajánlották-az önrészes megoldás később jöhetett.
3.Az oprendszerrel kapcsolatban a leglényegesebb szempont,hogy azt eleve előre a gépre feltelepítve vettem.Bármilyen javítás után a gépet az EREDETI állapotában KELL visszaadni!Ha külön vásárolt winről lenne szó akkor tökéletesen igazad lenne és egy szót sem szólhatnék.A HP ezt teljesen magától értetődőnek is veszi.Többször beszéltem velük, vizsgálatot is folytattak az ügyben,melynek eredményét nevekkel kiegészítve küldtem el az OD-nak.A HP minden merevlemezcsere esetében a gépet az eredeti állapotában adja vissza,amennyiben előtelepített win volt a gépen.Erre az apróságra a bővítés kiagyalói nem gondoltak.
4.A zöld kiemelést én tettem utólag a képre.A HDD javított mivoltát nem vonta kétségbe a szerviz.Először úgy tettek mintha csodálkoznának ,majd a beszélgetés végére már konkrét gépcserét ígértek.Ilyen alkatrészeket nem lehet véletlenül beszerezni szerintem.
5.A csereigazolásról nincs szó a füzetben.Az OD sem tudott róla.A pénzt szerettem volna én is ekkor már visszakapni,de ők automatikusan a csereigazolást küldték.
6.Tudom ,hogy nem könnyű megtalálni.A 7 napos vállalás,nem múlt el.Nem a hibás árukra vonatkozik.Él és virul ma is. Íme a link- www.officedepot.hu/szolgaltatasaink.vm
Alulról a 3.sor.

Köszönöm az észrevételeidet és a témára áldozott időd!
nesztike 2011.10.30 09:13:52
@MosoMasa: A régit elvitték a szervizbe.Csak az eredeti merevlemez maradt meg mementónak.
nesztike 2011.11.02 07:35:03
@Xezs: Ez aranyos hozzáállás.Ezek szerint a billentyűfeliratok csak arra valók ,hogy jól összezavarják a világ népeit.Miért is nem gyártanak szimplán üres billentyűzetet?Minden gomb egyforma-tiszta kommunista álom!:)Tudod ,mit?Holnap vegyél egy 80-as smirglit és rüszüld le a karaktereket a Tiedről és a következő hsz-edet már úgy írd!Asszem jót fogunk mulatni.Profi gépírók kíméljenek.Ebből viszont lehetne világbajnokságot is rendezni mint kockából. :)
Merevlemez problémák diagnosztizáláshoz ajánlott erősen a Hard Disk Sentinel.Ez a program nem érte el a HDD-t.Evidens.

@banpepe: Nagyszerű meglátás.Ha már ezt az infót sikerült megtudnod (ami eleve szerepel a levélben),akkor azt sem lehet nehéz kideríteni ,hogy mióta nincs OD? 2008-ban vettem a gépet.2 év jótállás elmúlt.A 3.év az most van.Tehát 2011.Március is idén volt esküszöm.Onnantól 7 hónap idáig.Az OD ősz előtt zárt be itt.Ámen.
Amúgy meg...inkább vokozok, mint picsázok.