Regisztráció Blogot indítok
Adatok
rsescort

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Idén nyáron a tököli reptéren tartották a Ford majálist, ahol egy szlalompályán is bemutathatták tudásukat a Kék Ovál rendjének tagjai. Bár Sabine Schmitz óta tudjuk, hogy a Transit nem megy rosszul a Nürburgringen, de most RSEscort egy szinte széria Transittal bebizonyította,…..
rsescort 2012.09.20 00:26:02
@delmarco: Helyes...csak ott a 160 lóerőn a hangsúly, nem rajtad...
rsescort 2012.09.20 21:07:33
@rekspeiler: Igazából az marad ki a videóból, ahogy a műsor kezdődik.'65-ben az angolok gondoltak egyet, legyen olyan tgk, ami nem lomha, úgy lehet vele közlekedni mint szgk-val, és akkor mindent újraterveztek.Be is játszanak egy archív felvételt, amint egy MKI együtt crosszozik minikkel...(T3 meg még 92-ben is seggmotorozott 1,6D-vel...vezettem egyszer, keveset eszik, de nem megy..)
Útfekvés, erő már volt akkor is, speed-bus szériában 150 ló volt, azon a pályán inkább végsebesség a lényeg, és pár éve még egy tgk-nak a megengedett max sebessége 90 volt, így nem is arra készültek, képesek legyenek a 120-130-as pályán gyorshajtásra...ennek ellenére nekem volt MKII 2.0B-m, 4-gangosan kiakasztotta a 140-es órát, 2.-esben 80-ig elment. A mostani 97-es td-m még nem tudja ugyanazt, hiába lehet szántani a majd 100Nm-el nagyobb nyomatékkal.
Szóval szerintem erősen csak reklámnak lenne jó, ha az újjal is menne egyet a leányzó, vagy annak sem, hogy ugyanazt futja, mint az előző.Nem sportautó, nem is célja a konstruktőröknek ilyen szempontból felülmúlni a régebbieket.
Azért ne feledjük, honnan kezdődött, Clarkson egy jaguar-al , még ha diesel is, alig csinálta meg a 10 perces kört...és ugyanezt az időt lehetett megfutni transittal, 2x akkora bódéval, légellenállással- azt hiszem ennél több nem kell.
rsescort 2012.09.21 22:56:27
@Ad Dio: Ez megy 140-et, de sírva- legalábbis én, ha nem üvölt a zene, mert nagyon pörög szegény olyankor már...mint említettem, 32km/h-nál már megy 5-ben, és gyorsít..vonórúddal tdcd mondeo-t 200km-re elvittem, de azért igyekeztem nem gyorshajtani...
Azt nem mondanám, hú de fejlett, pont inkább tradicionális, 28 évig ugyanazzal a diesel blokkal - ami majdnem fél tonna...nem ez fejlett, hanem a farmotor volt egy baklövés Ferdinándtól, nár az elsőnél rájöttek, és titkos előírás volt a szervízeknek, bármire bejön egy porsche, sutyiban fel kell rakni egy 8 kilós alutömböt ez első lökös alá...tgk-ban meg végképp vicc.90-es évekre már muszáj volt szakítani a "hagyománnyal", mert nem tolerálta volna a piac.
De a lényeg, ez egy elvileg lassú, 1890kg önsúlyú dög (2.0 b 3 szem.-1350...), a külső felvételek tavalyiak, amikor még lassabb volt. Nyilván ezért nem gyorsulásban indultam vele...hanem a nehéz-szlalom pályán, ahol az a pláne, hogy felborulás nélkül ugyanazt megcsinálom vele, mint ugyanilyen erős-csak fele súlyú szgk-val...
Ez csak show, minden évben csinálom a cirkuszt...mint a nickem alapján sejthető, van egy rs turbó escortom, de az sajna elölkaparós...és "természetes", hogy lehet vele veretni ilyen pályán, abban semmi pláne. Ezért megcsináltam a pályát tolatva..;-)és voltak, akik még így is lassabbak voltak :D
www.ford-klub.hu/forum/viewtopic.php?f=35&t=2951&start=120
Itt az eredménye, első rst-vel,második eredményem meg asszony 1,6D-jével, majd' harmada teljesítménnyel...és 3.-nak a tolatós....
Következő évtől meg balhéból tranyóval nyomom, íme, a 2,5D szívó redmény:
www.fordmajalis.hu/2009/szlalom_eredmenyek.jpg
De mint említettem, a balhéba belefér, jövőre aki késztetést érez, jöjjön el, délután zárás előtt mérjük össze a különböző gépeket, sofőröket...mert bemondásos alapon a ki mit "tudna", ha nem teszi, mert félti magát, vagy a gépet...
Meglepő, de a dízelmotorok fogyasztása jelentősen csökkenthető, gázosítással. Nem tévedés, kevés LPG-t kell tankolni a gázolaj mellé. Mellesleg nincs több korom. Vélemények az azonos című írásunkról...
rsescort 2011.10.23 00:58:04
Kapásból a címmel nem értek egyet, felesleges ész nélkül ez a nagy nemzeti büszkeség...
Csupán csak azért, mert elsőkézből mesélhetek róla.
Mikor a szmogtörvényt kiötölték- arról is két napja fórumoztam, mire a média észrevette, hogy van...-, akkoriban kezdtem utána keresni a témának.Akkor találtam ezt:
www.dieselgasaustralia.com.au/
Küldtem egy köremilt vagy 30 gázbeszerelő cégnek, hogy nekem ilyen kell, egy olyan újító szellemű céget keresek, aki beszerelne nekem, akár hazai prototípusnak...Legtöbb nem is válaszolt, volt aki elhajtott...volt aki azt mondta, ebben az országban nem megy át ez a bürokrácián...egy szaki volt, aki azt mondta, ő ehhez kicsi sajnos...de írt nekik, az ausztrálok visszaírtak, legyen a hídfőállásuk ebben az országban, kiképzik, küldik a cuccot, infót, stb, árulja-szerelje...( odaát azt hitték, Magyarország Európában van...)
A válaszukat elküldte nekem, hogy ennyire jutott, de neki ez szélmalomharc...és mit látok?Egy évre rá a Molnargaz kihozza a saját verziót, csak a másik nagy gyártó alkatrészeiből összeállítva...
Mellesleg, mielőtt azt mondaná valaki, áááá, akkor már egy éve fejlesztették ők is, már jóval előtte nyomták ezt az ausztrálok, és olvasható is a lapjukon, náluk már régen használatos "nagy motoroknál", de a mai computer technika kellett, hogy a kisebb - 4000ccm alatti :P - motorokat lehessen pontosan kezelni....