Adatok
kagye
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az ír kormány két éve még kétségbeesetten próbálkozott, hogy az egészségesebb kerékpározást népszerűsítse az autóorientált lakosság körében, mára nincs szükség drága állami reklámra, a válság megtette hatását. Az ír gazdasági csoda egyértelműen a motorizáció…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Reggelente munkaba menet mindig volt legalabb 20-30 biciklisbol allo "peloton" a Canal partja mellet meno bicikliuton. Ha megnezed egy apartman biciklitarolojat, mindegyik tele van. Nyilvan a valsag miatt egy paran elkezdtek biciklizni, de higyjetek el nekem, aki kocsival akar jarni, megteheti meg mindig minden gond nelkul. A biciklik iszonyuan dragak kint. A taxisok es a tobbi hivatasos sofor tud vezetni, nincs veluk gond, a tobbiekrol jobb nem beszelni :D. Index nelkui kanyarodas teljesen termeszetes, mindezt ugy hogy nem hasznalja a visszapillantokat. Volt egy csomo eset hogy behajtva hagyta a sofor a visszapillantojat amikor elindult, eszre sem vette, csak amikot megkerdeztem hogy kihajtsam-e. Hozzatartozik a dologhoz, hogy nagyon konnyen kapsz jogsit kint, mindenfele gyakorlat nelkul elkezdhetsz vezetni. Motorra tudom hogy mukodik pontosan, neten jelentkeztem, fizettem 100 eurot, bementem vizsgazni kreszbol, ezutan szepen a kezembe kaptam a jogsim 3 nap mulva, amivel 400 kobcentis motort vezethettem, akar nulla gyakorlattal. Ezert is van hogy nagyon lassan kozlekednek.
A munkaba biciklivel kampany jo volt, mondtam is a diszpecseremnek hogy kene nekunk is valami, nem valaszolt :D. Ugy tudom nehany cegnel volt par honap atfutasi ido, de ez a legrosszabb amit el lehet mondani.
Elnezest a bo lere eresztett kommentert. Meg talan annyi, hogy a tevedes jogat fenttartom, en alapvetoen kerekparosok kozott mozogtam, termeszetes volt hogy mindenki biciklizik akit ismerek.