Adatok
Negyedik Xoroa-harcos
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Vannak köztudott dolgok, vannak kevésbé ismert részletek és vannak azok az apróságok, amik még a rajongókat is meglephetik. Utóbbiakból szedtem tízet egy csokorba. Lehet, hogy Te is ismersz egyet-kettőt, de ha ötnél többről tudtál, nyugodtan kommenteld, melyek nem jelentettek…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ha mar a valtokra terelodott a szo: gyakran merul fel a problema, hogy az autok tul gyorsak, hogy lassitani kene a koridoket stb. Naiv, laikus szemszogbol nezve egyszeru megoldasnak tunne a regi, H-elrendezesu, kuplungos padlovaltok visszahozasa: a kuplung kezelese kozben nem lehetne gyorsitani, tehat feltehetoen jelentosen lassulnanak a koridok, raadasul a pilotaknak is kihivast jelentene (nem is akarmilyet, hanem "klasszikus" kihivast; olyat, amellyel intuitiv szemleletunk szerint "amugy is meg kene birkozniuk", ellentetben pl. a motorteljesitmenyt szabalyozo vagy a szarny dolesszoget allito kutyuk kezelesevel).
Persze ha ez ilyen egyszeru lenne, nyilvan mar reg betiltottak volna a felautomata meg a szekvencialis valtokat. Kerdesem: nem tudja-e valamelyikotok, hogy miert nincs semmilyen kezdemenyezes a padlovaltok visszahozasara? Van itt valami mas problema, amit csak szakertoi szemmel lehet(ne) latni?