Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Neighfaretomb Hooves

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hogyan határozná meg a BKV termékét? Mi jellemzi a BKV értékláncát? Fogyasztóként hol lát javítási lehetőséget az értéklánc tevékenységeiben?Inspirációként: http://hvg.hu/itthon/20111004_bkv_kormany_finanszirozas; http://www.youtube.com/watch?v=31C7OvtNRTg Kedves…..
Neighfaretomb Hooves 2011.10.14 08:59:08
@andras91: én ennek ellenére úgy gondolom mind politikai, mind praktikus okokból fel kellene készíteni a BKV-t jövőbeni privatizálásra, és egy jogszabályilag jól korlátozott versenyhelyzet megteremtésére a tömegközlekedésben.

Ez egyrészt az értéklánc elejére, a pénzügyi forrásbevonásra tenne egy egyszeri nagyobb összeget, ami lehetőséget adna a vállalatnak/vállalatoknak, hogy ezt a löketet felhasználják, mind az HR (a rossz munkavállalási kilátások a munkáltatóknak kedveznek), mind az innováció területén végrehajtsák a fentebb már leírt fejlesztéseket és piacképesek legyenek.
Milyen információkat tartana fontosnak megismerni állásra pályázóként a munkaadó vállalat küldetéséből és stratégiájából? Miért lenne célszerű ezekről tájékozódnia?   Inspirációként:…..
Neighfaretomb Hooves 2011.10.14 08:52:02
Én alapvetően egyet értek A0326K azon megállapításával, hogy előfordulhat egy munkavállaló, különösen egy kezdő munkavállaló esetében az a szituáció (mivel 1. tapasztalattal és jelentősebb kapcsolatokkal könnyebb elhelyezkedni, 2. sok esetben már az előző munkahely szolgál ugródeszkaként a következő számára), melyben nincs túl sok lehetősége szabadon válogatni az ajánlatok között, hogy melyik felel meg leginkább az ő igényeinek. Épp ellenkezőleg, egy a munkavállalók szempontjából nyomásos piacon kell eladnia magát mint árut, és ebben az esetben jelentős előnyre tehet szert, ha képes differenciálni, az adott piaci igényhez méretezni magát, mint terméket.

Félreértés ne essék, nem arra gondolok, hogy valaki átogramozza magát, vagy elcsalja az adatait, hogy jobb színben tűnjön fel. Alapvetően az a kép, amit a leendő munkavállaló a felvételt meghirdető cég felé mutat, egy informális szerződés rá eső része: 'mit kíván nyújtani a vállalatnak?'

Ennek megvannak a maga korlátai, hiszen nem csak lehetetlen átlépni saját határainkat, de nem is tanácsos gyakran változtatni a rólunk a világ felé közvetített képet, hiszen az online megjelenés erősen szellemképes: könnyen elő lehet keresni a régebbi 'verziókat', és a gyakori változtatás a hitelesség rovására mehet.

Mindazonáltal az ember alkalmazkodik, és legtöbbször az álláskeresés során nem egyetlen cégnél próbálkozik a leendő munkavállaló, hanem adott idő alatt több lehetőséget is kipróbál, és ezek alapján már jó előre kiválaszthatja, hogy melyik az a célcsoport, és milyen elvárásokkal bírnak, akiknek majd szeretne megfelelni, és eszerint alakítja, árnyalja a magáról megjelenő képet.