Regisztráció Blogot indítok
Adatok
caltex

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Igen ez így szokott lenni. Sokszor jön be így az ügyfél, sőt találkoztam már olyanal is, amikor csak pár órára állította le autóját. Ilyenkor, vagy igénybe veszik a 24H szolgálatot (sok pénzért) vagy behozzák tréleren, vagy megoldják maguk. Amint bekerül az autó a szervízbe,…..
caltex 2011.10.11 23:55:10
Hello Jani vagyok.

Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy nekem is 190E 2.0 benzines 90Kw-os verzió van. Amit a cikkben leírtak nem tapasztaltam, hogy rángat ledadog és nem akar húzni. Szimplán olyan problémám lenne hogy hidegen borzasztó nehezen akár 20-adszori! indításra indul el az autó és ez nyáron, bele se merek gondolni, hogy télen mi lenne... már volt szerelőnél beállították a keverék arányt és a gyújtást, viszont a hidegindítási problémával egyáltalán nem tudtak mit kezdeni. Miután végigméregették a feszültségeket a vezetékekben azt mondták hogy van egy közvetlen befecskendezés ami a hengerbe juttat benzint hogy egyből induljon az nem kap impulzust és ezáltal nem megy, viszont mikor rákötöttek erre egy csatlakozót próbaképpen direktre az akkumulátorra egyből indult, viszont nem tapasztalni azt, hogy a motor felviszi a fordulatszámot hidegen, mintha az automata szivató mint olyan nem is lenne... hanem hidegen alacsony a fordulatom 500 körüli valamikor sajnos lejjebb esik viszont üzemi hőmérsékleten abszolút jól megy az autó 900-1000-es alapjárattal amit tart is, gázadásra normálisan egyenletesen gyorsul. Ezt szeretném megkérdezni, hogy ezt mi okozhatja, és önök tudnának-e ezzel a problémával valamit kezdeni illetve van még egy tartalék KE jetronic-om hogyha abból kellene felhasználni alkatrészt. Eléggé aggódom emiatt és nem tudom ki tudna ebben segíteni.

Köszi a választ!