Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Palotás Petra

16 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Közeleg a felvételi jelentkezési határidő, a végzős középiskolások egy része pedig még mindig azon rágódik, hogy mihez kezdjen. Őket vette célba a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem kommunikáció és médiatudomány szaka, amely nagyjából két hete BME KomMédia…..
A kutatások szerint a szerényebb körülmények között nevelt gyermekek hároméves korukig akár 30 millióval kevesebb szót hallanak tehetősebb társaiknál, ami jelentős negatív hatással bír az iskolai teljesítményükre. A szakértők szerint a szókincs iránti éhségre ugyanolyan…..
Új állomásához érkezett az állati kommunikáció egyik legfejlettebb szintjét képviselő Campbell-cerkófmajmok tanulmányozása. Az már évekkel ezelőtti kutatások alapján világossá vált, hogy a cerkófok kész mondatokban kommunikálnak, de most úgy tűnik, az emberekéhez…..
A társadalmi felelősségvállalás szinte kötelező eleme egy XXI. századi szervezet működésének. A sporttal kapcsolatos tevékenységek ennek kiváló eszközei, főleg egy sportáruházlánc, sportnapilap, sportiroda vagy sportegyesület esetében, na de gondoltuk volna, hogy a Nagy…..
Felpuffadt hasú, csontig lesoványodott gyerekek, legyek egy alig kétéves kisfiú arcán. A harmadik világ problémáira sok esetben sokkoló, hatásvadász képsorokkal kénytelenek felhívni a figyelmet a különböző nonprofit szervezetek. Két kreatív ügynökség azonban most más…..
„Teljesen elbizonytalanodtam, mikor megláttam. Ez lenne ő? Alig ismertem fel. Totál máshogy nézett ki a képein.” És akkor ez még csak egy balul elsült Tinder randi, nem pedig egy csúnyán végződő netes átverés. Egy holland diáklány igen egyedi módon hívta fel arra a figyelmet,…..
Különleges fotósorozatot készített Rahul Saharan, indiai fényképész: legfrissebb anyagához öt savtámadásnak áldozatul esett lány állt modellt. A „Shoot for Beauty/Rupa Designs” nevű sorozat az egyik fiatal résztvevő, Rupa divattervezői karrierjét támogatja, emellett pedig…..
Nem szállít több utast a Malaysia Airlines. A tervek szerint legalábbis ezen a néven. Az MH370-es járat márciusi, rejtélyes eltűnése és az MH17-es járat júliusi katasztrófája a nemzetközi tragédiák szimbólumává tette a maláj légitársaságot. Van reménye a Malaysia…..
Egyszer mellényúlt, kétszer viszont nagyon betalált idén májusban a boldogságot mint üzenetet kisajátító Coca-Cola. Két új kampányában főiskolás gólyáknak segít barátokat találni, illetve Dubaiban dolgozó ázsiai vendégmunkásoknak hazatelefonálni szeretteikhez. Lássuk,…..
Nem túl jó ötlet drogra utaló reklámszöveget alkalmazni, főleg, ha te vagy az USA egyik legnagyobb piaci szereplője, és a terméked ráadásul valaha tényleg tartalmazott kokaint. Vagy mégis? A Coca-Cola mindenesetre, ha nem is szándékosan, de kipróbálta. A világ harmadik…..
A Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete (MTE) „Mit tanulhatunk a környező országok online médiájától?” címmel szervezett tanulmánybemutatót és kerekasztal-beszélgetést csütörtökön. Az eseményen részt vett Kelemen Gábor közgazdász, a tanulmány szerzője, Mihók…..
Nem is gondolnánk, mekkora jelentőséggel bírnak viselkedésünkre a szervezetünkben lejátszódó kémiai folyamatok: ugyanazon információ érzelmi feldolgozása ötször gyorsabban történik az agyban, mint a kognitív, azaz minket érő hatáshoz hamarabb társítunk érzelmet, mint…..
A Dove legfrissebb felmérése szerint a nők 82%-a van meggyőződve arról, hogy a közösségi média is befolyásolja szépségről alkotott képüket. A tanulmány szerint a Facebooknak és társainak köszönhetően mára a magazinok által meghatározott, agyonretusált modell és celeb…..
Manapság már Marika néni közértjének is van Facebook-oldala. A vállalatok tökéletesen tudatában vannak annak, hogy a közösségi médiában való megjelenés már szinte kötelező része PR-tevékenységüknek. Azonban pont amennyire evidens és egyszerű egy ilyen felületen való…..
A közösségi média segítségével ért célba egy hetven éve feladott, 2. világháborús szerelmes levél – ám nem eredeti címzettjéhez, és nem is a kézbesítő által elvárt romantikus háttérsztorival. Az internettel már könnyű megtalálni bárkit, a jelenséget a hat lépés…..
Múlt héten az indianai Avon High Scool több tucat diákját rendelték be meglepő hirtelenséggel az igazgatói irodába, hogy átnézzék telefonjaikat. Az iskola diáklányok állítólagos meztelen képei után nyomoz. Egy végzős diák, akinek több barátját is felfüggesztették az…..
 Mire használja ill. tartja használhatónak Facebookot ill. a Wikipediát az egyetemi tanulmányaiban, a tudása megosztásában és a kapcsolatai építésében és ápolásában? Miért lehetnek előremutatóak, és milyen hátrányai lehetnek e…..
Palotás Petra 2011.11.22 18:01:46
Valóban leírtak sok mindent a többiek, ezért megpróbálok még nem elhangzott dolgokat leírni. A Facebookon való kapcsolatteremtésről és kapcsolattartásról szerzett tapasztalataimat szeretném megosztani veletek.

A legtöbb felhasználó olyan szinten kiteregeti az életét Facebookon, hogy az néha már ijesztő. (Nem véletlen, hogy a rendőrség is gyakran Facebook segítségével nyomoz, hiszen mindig van valaki, akin keresztül egy illetőt el lehet érni, minden egyes post, fotó, komment nyomravezető lehet.) Én épp ezért töröltem több mappányi képet - mert felmerült bennem a kérdés: Annak a srácnak aki kettővel alattam járt gimiben, és fogalmam sincs, hogy ki is ő, mi köze van az én életemhez? A másik észrevételem, hogy ahogy én látom, elharapódzott a Facebookon való kapcsolatteremtés. Elsőévesként én is csatlakoztam a szakom gólyáinak csoportjához, ahol nagyban folyt az ismerkedés, cahetelés olyanokkal, akiket még életemben nem láttam. Én ezekből szándékosan kimaradtam, mert nem tetszett, hogy már az ismerkedés is Facebookon folyik. (Arról már nem is beszélve, hogy rengetegen társkeresőnek hiszik az oldalt.) Természetesen gólyatalálkozók szervezésére a Facebook csoport tökéletes volt, mivel mindenki csatlakozott, akit csak egy kicsit is érdekeltek az események.

Sajnos rohanó életünkben, a sok teendők között sokszor elégnek hiszünk egy szia, miújság veled?-et küldeni gimis legjobb barátainknak, találkozó vagy telefonbeszélgetés helyett. De lehet, hogy ha nem lenne Facebook, még ennyit sem kommunikálnánk? Úgy gondolom, ha már alkalmunk van rá, használjuk ki a Facebook adta lehetőségeket, viszont fontos, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a személyes és virtuális kapcsolattartás között.
Milyen marketing megoldásokkal változtatható egy ország imázsa? Mi legyen a célja és kihez szóljon egy Magyarország imázsát formálni akaró országimázs film?Inspirációként:2.http://www.mfor.hu/cikkek/Omladozik_a_gulyasra_epulo_orszagimazs.html ;…..
Palotás Petra 2011.11.02 21:07:26
Szisztok!:)

Habár már az előttem szólók sokmindent összeszedtek, pár sorban én is leírom a véleményem.
Szomorú, de ha csak magamból indulok ki, egyértelműen állítom, hogy elsősorban nekünk, magyaroknak kellene, hogy szóljon ez a film. Hogy miért?
Sajnos több alkalommal fordul elő, hogy húzom a számat, mikor Magyarországról van szó, mint, hogy büszke legyek.
Ha a magyarok úgy általánosságban elégedettek lennének hazájukkal, az biztosan "feltűnne" a külföldieknek is. Persze azért nem kell átesni a ló túloldalára, mint az elsőként eszembe jutó franciák. (Szerintem szánalmas volt, hogy ők voltak az egyetlenek az idei Eurovíziós Dalfesztiválon, akik a saját nyelvükön, és nem angolul mondták be az eredményeket.)
Könnyű lenne olyan országban elégedett lenni, ahol virágzik a gazdaság és nem 309 Ft az euro árfolyam... De éppen ebben a helyzetben kéne cselekedni, hogy a fiatalok fejében ne az járjon, pontosan mikor is kívánják elhagyni az országot.
Márpedig Magyarországnak rengeteg értéke van, melyre büszkék lehetünk, kezdve Nagy Lajos hadjárataitól Tokajon át a vízilabda válogatottunkig.
Nekem most így hirtelen ezek a marketing megoldások jutottak eszembe, melyekkel pozitív irányba változtathatnánk országunk imázsát:
- ne csak az m1, m2, Dunán, hanem a kereskedelmi csatornákon is jelenjenek meg magyar motívumok
- magyar termékek feltűnőbb jelölése
- Magyar Dal Napjához hasonló zenés rendezvények több nagyvárosunkban, melynek ingyenes a látogatása, de mindenki adományként felajánl egy pénzösszeget (akár 50 Ft-ot)
- kisebb, kevésbé felkapott városainkban, akár falvainkban rendezvények szervezése, hogy az emberek azokat is megismerjék, oda is eljussanak
És még egy fontos dolog: a magyarokkal el kéne feledtetni ezt a "pesszimista nemzet vagyunk" tudatot. Szerintem a legtöbb magyar ember már azért pesszimista, mert hallja ezer helyről, hogy a magyarok márpedig pesszimisták.
Második lépésként pedig jöhetnek a külföldiek!:)