Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Arman

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Homárnak nem tiszte rendet vágni az iStyle és az iPodját javítani beadó naiv ügyfél között, főleg, hogy mintha ez most az Apple "szervizszokásain" múlna. Mondjuk ettől függetlenül vicces, hogy 7 rugóba kerül egy javíthatatlan készülék, de a szabály az szabály, az…..
Arman 2007.10.05 15:47:00
Nekem volt a közelmúltban egy nagyon hasonló ügyem az új meg a régi mamutt között levő, mobil telefon boltban.
3/4 éve vásároltam ott egy motorola v3-as telefont, ami az 1 éves garanciális idő allat már másodszor szart be. Elöször a billentyűzet halt meg, majd másodszor a kamerája. Az első alkalomal még megjavitották garanciába, igaz elöször felhivtak, hogy 12 ezer lenne hozzá a bill és délután lehet érte jönni, amire közöltem de hát ez még fél éves sincs, garanciás. Erre mondták jaa, akkor majd jelentkezünk. Persze nem jelentkeztek, amikor rákérdeztem még aznap hogy jöhettek-e?, mondták majd csak jövő héten vmikor! Mind1 1ö nap után elkészült, majd elmentem a gépért ott közölte az eladó hogy ezzel a garanciának vége, mondtam még fél év van+a két hét amig itt volt. Megnézte megint a papirom mondta télleg... Másodszor amikor vittük rámutatt az aksira, amin télleg volt vmi csepp folt, azt mondja hogy ez igy nem lesz garancias. El is küldték állitólag a szerviznek, Ők meg azt mondták hogy nem garanciás, de anélkül megcsinálták. A feleségem használta ő nem tud róla hogy vmit ráöntött volna, meg amúgyis miért romlana el ettől a kamerája? Végül kértek 6 rúgót a javitásért, amit szerintem ők
végeztek, és sztem csak 0ft költségű szoftveres beavatkozással. Mindenesetre elkértem a telefont hogy megnézzem valóban mükszik-e, aztán közöltem hogy én ezért nem fizetek. Volt veszekedés meg közölték hogy a kamera rögzít, de papirt arról nem mutattak amiben a márkaszerviz közli hogy a telefonom nem garanciális, úgy hogy fogtam a telefont és kisétáltam, mondtam hogy feljelenthetnek, ha akarnak...:) Bizonyitsák be hogy nem garanciális.
Én a helyedbe vmi ilyesmit tennék, legalább mutassák meg a hivatalos levelet az Apple-től! De nekem már a fogyasztóvédelem is segitett visszaszerezni a pénzemet.