Adatok
A0326K
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Milyen marketing megoldásokkal változtatható egy ország imázsa? Mi legyen a célja és kihez szóljon egy Magyarország imázsát formálni akaró országimázs film?Inspirációként:2.http://www.mfor.hu/cikkek/Omladozik_a_gulyasra_epulo_orszagimazs.html ;…..
Milyen előnyei vannak a saját márkás termékeknek a fogyasztó számára? Veszélyben vannak-e a gyártók márkái? Ön melyiket és miért részesíti előnyben?Inspirációként:http://kereskedelem.tlap.hu/magazin/sajat-markas-termek-fogalma/; http://hu.nielsen.com/site/20100906.shtml;…..
Hogyan határozná meg a BKV termékét? Mi jellemzi a BKV értékláncát? Fogyasztóként hol lát javítási lehetőséget az értéklánc tevékenységeiben?Inspirációként: http://hvg.hu/itthon/20111004_bkv_kormany_finanszirozas; http://www.youtube.com/watch?v=31C7OvtNRTg Kedves…..
Milyen információkat tartana fontosnak megismerni állásra pályázóként a munkaadó vállalat küldetéséből és stratégiájából? Miért lenne célszerű ezekről tájékozódnia? Inspirációként:…..
Mondjon maximum három olyan területet, ahol az adófizetői pénzekért cserébe az állami szerepvállalást elengedhetetlennek tartja! Ezek közé tartozik-e a felsőoktatás nappali tagozatos képzése? Indokolja választását! Inspirációként: …..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az imázs filmek inkább csak kis plakátoknak tekinthetőek a világ forgatagában, habár szerintem rendkívül fontos szereppel bírhatnak, egy-egy ütős videó percek alatt elterjedhet az interneten. Épp ezért szerintem egy ilyen imázs filmnek, a fiatalabb és középkorú (20-40) generációt kell megcéloznia. Célja több féle is lehet. Egyik ilyen a turista csalogatás, magyar és külföldi vendégek egyaránt fontosak. A másik az üzleti befektetések ide csábítása, ilyen reklámokkal van tele a CNN például. Az lenne a legjobb ha ezt a kettőt sikerül egybegyúrni.
Ami szerintem még országimázs szempontjából remek húzás volt anno, amikor a New York-ban óriás plakát volt kirakva az ’56-os forradalom 50. évfordulója alkalmából („Our revolution was not a movie”). Nem kell mindig erőszakos marketinget folytatni, az én figyelmemet általában az ilyenek szokták a legjobban felkelteni.
Természetesen fontosak ezek az ilyen ország marketingek, de alapvetően szerintem nem ezek befolyásolják egy országról, népről alkotott képünket. Egy ország megítélése a külföld szemében nagyon lassan változik, főleg rosszról jóra, éppen ezért pozitív képet felépíteni és fenntartani egy hosszú, végeláthatatlan feladat.