Adatok
Gergoke
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Peka barátunk arról híres a szerkesztőségben, hogy a világ legváratlanabb pontjairól – ennek következtében – a legváratlanabb időpontokban képes bejelentkezni valami érdekességgel. Úgy látszik, egy ideje már az USA keleti partvidékén portyázik, huzamosabb floridai…..
Gergoke
2011.10.01 14:50:16
Természetesen a gyártók minél magasabb komfort szintet sugárzó belterek kialakítására törekednek. A belső designnal foglalkozó tervezők és mérnökök nagyon is tudják, hogy bizonyos belső megoldások nem lesznek elég tartósak, de sajnos azt kell alkalmazniuk. Miért? Mert nekik is meg van adva egy költség keret. De a belsőt modellről modellre puhábbra KELL szabniuk mert ezt kívánják a vevők, vagy még inkább a vevői hangulatot sokszor befolyásolni tudó autós újságírók. Én legalábbis sokszor olvastam olyan teszteket, ahol a belső teret ekézték, pedig nekem a személyes tapasztalataim teljesen mások (tisztelet a kivételnek). Pedig nem hiszem, hogy az én igényeim lennének alacsonyak, ugyanis használtam már pl C merciket (2003,2009) (a mostani generáció kardán tengelyének a külső vékony fólia-szerű borítása hámlik, mégis nagyon jó autónak tartom), 2006ós GS300-at, X3, A8, pár e46, stb. És akkor röhögöm, hogy egy pl 2010-es KISAUTÓBAN a műszerfal párna keménységéről ír egy SZAKÍRÓ 382 karaktert, de azt nem jegyzi meg 3 szóban sem, hogy rohadtul jól össze van rakva a kicsi-kocsi bele, és 15 év múlva sem fog nyöszörögni (valszeg) egy combosabb kanyarban. Ez nem számít, a lényeg, hogy jó legyen a fogása a műszerfalnak. Még egyszer: akinek nem inge...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz