Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mcmac

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Min úszik a Citroen? 2007.12.18 01:41:09
  Odaállok egy láthatóan donor BX mellé, aztán elállok mellőle. A kutyámat se kötném egy oszlásnak indult társa mellé, házikedvenc-rangra emelt autóm kezdi tönkretenni az életemet. Bezárom, és a lapigazgatónkra gondolok, aki a W126 SEC, mint lélekpusztító tényező…..
mcmac 2014.01.16 20:24:15
@Kelemena: Csak megerősíteni tudom, amit írtál. Nekem 1,9-es szívó D BX-em van, 25 éves. Néhány beltér műanyagot leszámítva hibátlan, rozsdamentes, töretlen. 300.000 km után csak karbantartva volt, pedig rengeteget hajtottuk, nem sok pénz jutott rá, amit kellett azonban, azt megkapta (olaj, betétek, stb.). Ma is kényelmes, kellően dinamikus, alacsony fogyasztású, mindenhol elmenő autó. Nem érdeklik sem az évszakok, sem az üzemanyag minősége, csak megy rezignáltan, bérlete van az örökkévalóságba. Mérhetetlenül szeretem, jó benne ülni, jó vezetni, jó tudni, hogy mindig ott van és számíthatok rá. Két másik autó is áll az udvarban, (C5, Peugeot), de ha gáz van, vagy csak úgy örülni-őrültködni akarunk, mindig az Öreget vesszük elő, mert az az igazi. Egyébként nem vagyok elfogult... :)))
Belsőség A majdnem autó 2011.09.06 09:46:00
  A cél nyilvánvalóan nem reprezentálás vagy bármiféle örömautózás lesz, mert arra alkalmatlan, nem is arra készítették. A haszonállat szerepkörét azonban majdnem hibák nélkül valósítja meg - majdnem tökéletesen a majdnem autó. Majdnem ajánlom is bárkinek. De…..
mcmac 2011.09.07 07:44:46
Nekem céges autóm a cikkben említett jószág, ugyanilyen színű kombi, de majdnem fullos felszereltségű. Vanek úrnak hívják. Imádom. Többször megkerültük együtt a földet.
Az indexet nagyon nehéz megszokni, ha kicsit nyomom tényleg idétlen, ha tövig, akkor viszont olyan mint bármely megszokott autónál. Kikapcsolni úgy érdemes (ha kell), hogy ugyanabba az irányba meglökni és már rendben is van. Az ülést beállítani tényleg 2 nap (185 cm vagyok), de utána egész jó lett, így akár 10 órát is elvagyok benne derékfájás nélkül. Az enyém automata klímával és gyorsfűtéssel felszerelt jószág pillanatok alatt eléri a beállított értéket és azt tartja sivatagban-sarkkörön gond nélkül. Ebben van kipörgésgátló és egyebek, jól vizsgáztak sáron-latyakon egyaránt, ésszel hajtva mindig irányítható maradt a jószág, csak a sárga jelzés villogott sűrűn. Rengeteget hajtom erdőn-mezőn is, meglepően jól állja a földutakat és a hasáig érő sarat, sosem ragadt benn. Belefér a háromajtós szekrény is (12 gyerek....), könnyű pakolni, de a kombi már csak ilyen. A leírt 1,7-es dízelmotor tényleg tökéletes erre a műfajra, takarékos jószág és azért elég jól megy. Szinte állandóan úton vagyok vele, ez egy jó kis kuckó, szükség esetén aludni is lehet benne, eldorombolgat, elringat és valami hihetetlen megbízható. Nem örömautózásra való az tény. De nekem az is örömautózás, hogy csak tankolni kell és vezetni, tök mindegy hol és mennyit, tök mindegy milyen időjárásban, milyen úton, mennyi cuccal, megy és kész. Erre van kitalálva.