Regisztráció Blogot indítok
Adatok
evacska59

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kis hazánk manapság egyre kevesebb innovatív termékkel büszkélkedhet, ezért elsőre nagyon meglepődtem, hogy egy magyar vállalat, a Batz Hungary Kft. is belépett a gördülő talpas cipők piacára a RollSTEP márkával. Termékskálájuk egyelőre még eléggé korlátozott, a Rollstep.hu…..
evacska59 2011.09.02 23:19:20
Kedves András!
Márciusi térd műtétem után a kényszerű pihenés időszakában - négy hét mankózásra és pihentetésre ítélt az orvosom - kezdtem el olvasgatni a blogot. Köszönöm a sok hasznos információt! Meg is érlelődött bennem az elhatározás, hogy szert fogok tenni egy gördülő cipőre, amint az lehetséges. Első helyre a felpróbálandók listájában a Rollstep-et tettem. Részben anyagi okokból, másrészt pedig azért, mert sok jót olvastam róla. S fontos szempont volt a hazai gyártó is, a jótállás esetleges érvényesítése szempontjából.
Bár még fájdalmaim voltak és nem igazán tudtam jól mozogni, el is indultam a kiszemelt cipőt felpróbálni. Akkor már csak egy mankóval.
Már a neten kinéztem magamnak a Mexico modellt. Kértem is egyet az eladótól a méretemben. Az első benyomásom azt volt, hogy túl nehéz és ormótlan is. Halált megvető bátorsággal felvettem mégis. Azonnal éreztem, hogy kellemes a lábamnak. Puha, jó kiképzésű a belső rész. S akkor elindultam, egy hosszabb próba körre az üzletben. Már az első lépések után éreztem, hogy ez nekem nagyon jó, s akkor már nehéznek sem éreztem. Próbáltam kritikusan hozzáállni, de kb. tíz perc sétálgatás után úgy éreztem, nem akarom levetni sem pedig másik gördülő cipőt felpróbálni. A mankót is leraktam még ott az üzletben Több hónapnyi szenvedés után végre fájdalom nélkül jártam. Valóban nem vettem le, úgy fizettem ki a cipőt, ami aztán két hónapig nagy segítségemre volt a gyógyulás időszakában.
Sajnos május végén egy nap azt láttam, a cipőm talpának legalsó rétege levált a sarok részen. A problémát nem csak azt jelentette, hogy ez volt az egyetlen cipő, amiben jól tudtam járni, hanem az is, hogy Tatabányán vásároltam, s akkor épp nem volt időm autóba ülni, hogy elintézzem a szavatosságot.
Végül írtam egy e-mail-t a Batz Hungary Kft-nek, amiben vázoltam a problémám. Még aznap kaptam az udvarias és konstruktív választ, hogy természetesen fordulhatok hozzájuk is közvetlenül. Mert Pesten lakom, nem volt gond eljuttatni a cipőt Pomázra. Korrekt ügyintézés és gyors javítás után GLS futárral kaptam vissza a cipőm. Majd néhány nap múlva udvarias e-mail-ben érdeklődött a márka menedzser, hogy elégedett vagyok-e? Igen.