Adatok
htegab
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd gyorsan menni? Mai cikkünk blogposztja...
Hivatalos választ többszöri megkeresésünk ellenére sem kaptunk, de információink szerint az ORFK-nál még nem tudják pontosan, mekkora erőket mozgósítanak az ominózus szigorított jogszabály betartatására.Mai cikkünk blogposztja...
htegab
2011.09.01 15:51:32
@fogash: Történetesen veled is egyet értek, mivel az én adóbevallásomon is elég nagy összeg szerepelt tavaly, amiért dolgozom is annyit mint az állat. Ráadásul mivel az ügyfeleink 80%-a nem magyar, így külföldről hozzuk ide a pénzt, amit itt adózunk, itt fizetünk belőle bért a kollégáknak, és itt költünk el. Ennek okán sokszor gondolom azt, hogy az államnak nem basztatni kéne engem mindenféle új és új adókkal, hanem ki kéne nyalják a seggem, mivel az én teljesítményemből adnak enni a gyerekeiknek. Ugyanakkor ha mondjuk Svájcba költözöl, akkor tisztában kell lenned vele, hogy ha 30 helyett 200-al mész a városban és megfognak, akkor valószínű még az unokád is a bírságot fogja törleszteni. Mert ott ez a szabály. Előre tudható, alkotmányos, teljesen rendben van, még ha egyébként nekem nem is tetszik. Nálunk meg az a szabály, hogy ha Porsche terepjárót akarsz (vagy Daciat), akkor fizetni kell utána regadót. Jelenleg ez van. Nekem egyébként ez sem tetszik, de ez van. És amíg ez nekem kötelező, addig legyen másnak is az. Ez persze nem jelenti azt, hogy kicsit is egyetértenék ezzel a vegzálós, szerintem alkotmányellenes megoldási móddal, ami ráadásul igen nagy hatalmat ad egy egyszerű utcai rendőr kezébe...
htegab
2011.09.01 16:00:14
@fogash: Nem akarok zavart kelteni a lelkedben, de ha életvitelszerűen Magyarországon használod a külföldi rendszámos autót, akkor igen sajnos az, mivel a hatályos magyar adó- és egyéb jogszabályokba ütközik. És egyébként ez már sok-sok éve így van, csak amíg egy-két ilyen kocsi volt csak, addig leszarták. Persze az, hogy ilyen törvényeink vannak jó-e, vagy sem, arról lehet vitázni, de amíg ez a törvény, addig ez bizony adócsalásnak minősül.
htegab
2011.09.01 16:24:26
@fogash: Na látod ebben egyetértünk. Teljesen igazad van abban, hogy ez egy fos szabályozás (már a regadó), aminek az egyedüli értelme a népnyúzás. Meg akkor azt hiszem végre abban is egyetértünk, hogy ennek ellenére ez a szabály, amit ha megkerülsz, jogszabálysértést követsz el. Meg úgy látom, hogy abban is egyetértünk, hogy ez a nagy szigor, amit most akarnak alkotmányellenes, továbbá nettó veszteség lesz a vége (csomó rendőr, csomó hosszadalmas ügy, rengeteg munka, amit én, meg ha fizetsz adót, akkor te fogunk fizetni), és a feléért honosítás lehetősége meg még ráadásul extrém gusztustalan is (ADÓAMNESZTIA RULEZ!!!!). Olyan Rogános. :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Miért gondoljátok azt, hogy a gyorshajtás (a KRESZ szerinti!) egyenes következménye a baleset?!?!? Csak mert a legtöbb baleset NEM gyorshajtás miatt, hanem a rossz, alkalmatlan sofőrök miatt van. Szerintem egy jó kocsi, jó sofőr, 80km-al a Rákóczi úton sokkal kevésbé veszélyes, mint valami vén balfasz, aki egy ronccsal kóvályog 30-al keresztbe kasul, és folyamatosan nyom egy satuféket, mert miért ne.
Azt gondolom, hogy nem a fenyítésre kéne menni (mert ezt én pl. 100% lopásnak élem meg), hanem a jogosítvány megszerzését kéne nehezíteni és drágítani. Továbbá kiegészítő vizsgákat bevezetni a teljesítmény növekedésével 200, 300, 400 és afeletti lóerős kocsi esetén, függetlenül attól, hogy az autó saját, vagy sem, tehát kieg. vizsga nélkül nem vezethetne senki pl. 300Le feletti járművet. Hogy mást nem mondjak és megszereztem a jogsit, egy héten belül megvettem a kiszemelt kocsit és nekiindultam. Így 10 év távlatából komoly csodának tűnik, hogy sem magamban, sem másban nem tettem komolyabb kárt. Erről ennyit.