Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Karatetigris

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
József a hónap elején megvette a bérletét Üllőn, s várta a vonatot, mellyel elutazhatott volna. Az be is érkezett, majd fél órás várakozást követően, bemondták, hogy a biztosító berendezés hibája miatt a vonat még bizonytalan ideig nem indult tovább. József ekkor úgy…..
Karatetigris 2011.08.28 19:24:23
@Nick Leeson: Az "üres kéz" kifejezést arra használtam, hogy épkézláb érvekkel kell vitába szállni. Azt hittem ez egyértelmű lesz a szövegkörnyezet ismeretében...
Karatetigris 2011.08.28 20:24:16
@Nick Leeson: Csak ismételni tudom magamat: jogos a felháborodás és a követelés, de napjaink bürokráciájában sajnos az a jellemző, hogy nem a szolgáltatók vannak a fogyasztókért, hanem fordítva. Nekünk kell az utolsó fűszálba is belekapaszkodnunk, mert mi vagyunk a legkevésbé védve. Fogyasztóvédelem. HA-HA-HA! Elnézést a kifejezésért, de lófaszt sem érnek! Nekem is volt már hasonló pereskedésem egy tv szolgáltatóval, ami ellen csak a saját szorgalmammal és leleményességemmel nyertem jó fél évnyi pereskedést követően úgy, hogy még egy ügyvédnél is jártam, aki kilátástalannak mondta az esetet. Nem érdekem a vasút megvédése, de a vaktában követelőzéssel nem fog senki semmit elérni, mert pont a tájékozatlanságot fogják kihasználni! Ezt saját bőrömön tapasztaltam annak idején. Fentebb említett esetemet követően minden ÁSzF-et elolvasok kétszer is, és mivel a vasúti személyszállítás is egy szolgáltatás, amire előfizetünk, az azt használóknak is ezt ajánlom! Vittore esetében azt lehetett volna meglépni, hogy egy nyilatkozatot kellett volna aláíratni a pénztárossal, pontos dátummal, időponttal, a késés körülményeivel, és utólagosan minden egyes utazási feltételt, valamint a pénzvisszatérítésre vonatkozó pontot áttanulmányozni. Ha ott van felhasználható pont, akkor a szolgáltató felé ajánlott levélben kell az említett nyilatkozat egy másolatát, valamint saját követelésünket megküldeni. Ha jogilag igazunk van, akkor kötelesek az ellenszolgáltatás végrehajtására. Ha esetleg nem, akkor még mindig meg lehet játszani azt, hogy egy hónapnál későbbi válaszadást követően a jogrendszer szerint nekünk van igazunk, mivel a másik felet a saját igazának megvédésére alkalmatlannak titulálja!
Karatetigris 2011.08.29 15:15:06
@kovi1970: "Ki a tökömet érdekel a MÁV problémája?" Neked is felesleges terhelned az efféle megnyilvánulásokkal a blogot! Az általad belinkelt 7 hsz-om mindegyikében pont ezt magyaráztam -látom hiába-, hogy a magadfajta struccpolitikával soha sem fogsz elérni semmit! De azért őrlődjél csak a dolgon! Utoljára szeretném leírni: muszáj a szolgáltató szabályai szerint játszani, mert a saját elképzeléseid senkit nem érdekelnek! Az, hogy Te mit gondolsz jogosnak és mit nem, az egy álomvilág, de sajnos két lábbal kell a földön állni, ha az igazunkat akarjuk kivívni. Én abszolút objektíven, elfogulatlanul próbáltam felvázolni, hogy az ilyen és ehhez hasonló esetekben milyen alternatívák vannak, Te meg ismeretlenül kezdtél el engem szapulni. Nem érzed, hogy ez az emberi kicsinyesség legfelsőbb foka?! Puszta jóindulatból próbáltam meg minden buktatót és lehetőséget felvázolni, de a magadfajta fegyvertelen emberekkel nem fogok szellemi harcot vívni!
Ajánlom magamat!