Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gyufak

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Megjött a válasz a Toshibától Balázs garancia problémájára: Tisztelt Homár! A fenti című posztjukra reagálok az alábbiakban. Alapvetően két dolgot kell különválasztani. A Toshiba az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban ún. EMEA garanciával értékesíti…..
gyufak 2011.08.24 15:16:02
gyufak 2011.08.25 10:00:43
@Megdobbent: Haver, te jó felidegelsz!
1. Senki nem kevert össze semmit. Nyilvánvaló, hogy a Comet biztosítás nem a Toshiba felelőssége. Csak mivel Mo-ban nincs ilyen áruház, a javítást, cserét a márkaszervíz végzi, amit a C.térít meg neki a (már) beszedett bíztosítási díj fejében. (ezt állítják szerződéskötéskor és ez elég logikusnak is tűnik)
Az, hogy a csillagot lehazudják az égről, mikor vásárolsz, aztán meg elhajtanak az a gond. (world wide, total product cover, pf...)
Átbaksztak, ez nyilvánvaló. Úgy lenyúlnák ezt a pénzt, hogy még csak nem is koccintanak belőle az egészségemre.
2. Nem állt szándékomban rossz hírét kelteni a Toshibának! És nem is tettem.
Ha így jött le, személyesen kérek elnézést Sz. Tamástól. Neki amúgy így kommentben is köszönöm a korrekt hozzáálását.
Nem utazok ki, nem veszek ki szobát pár napra, hogy a helyszínen pattogjak, mert nem fér bele sajnos.
De, ha a Toshiba bevállalja, hogy nálam kicsit nagyobb nyomást fejtsen ki egy áruházra, aki a márka termákeit nyilvánvalóan kamu biztososítási szerződésekkel is árúsítja, (aminek nincs meg a megfelelő háttere) akkor köszönöm, élnék a lehetősséggel.
gyufak 2011.08.25 12:00:29
@Sz. Tamás: Sajnos, még nem érkezett meg.
Utólagos engedelmeddel én is írtam neked, remélem célba ér.
Balázs külföldön kötött nemzetközi biztosítást a laptopjára, az itthoni Toshiba azonban ezzel nem nagyon tud mit kezdeni. Az meg már kérdéses, hogy érdemes-e repjegyet venni, csak, hogy reklamálhasson az ember.Pár évvel ezelőtt vásároltunk egy Toshiba laptopot Birminghamben (UK),…..
gyufak 2011.08.22 16:52:33
@hagyma: Van???? Az jó lenne!
Miért, nincs?
Nincs.
gyufak 2011.08.22 16:55:14
@hagyma: Ja-ja. Írj nekik! Legalább megérted mi a gondom.
Vagy hívd fel őket:) Beszéltél már birminghami-török vendégmunkkással telefonon? A bemutatkozásig se jutsz el:)
gyufak 2011.08.22 17:12:27
@igazságos: Nem Londonban vettem, Birminghamben. Ott személyesen se tudnék reklamálni, ha elkezd hadarni a boltos, mert az egy másik nyelv, nem angol:)
Amugy a Toshiba gari lejárt. Az áruházi biztosítás él már csak.
Szívesen megjavíttatnám pénzért, csak attól tartok, hogy az áruház nem térítené meg nekem.
Így a bukta: laptop ára+biztosítás ára+javítás ára.
A nyereség: 4 éves, használt, javított laptop.
Kiborító!!!!