Adatok
sophie1990
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Végre! Egy emberként lélegzenek fel azok, akik már a listát várják lassan egy éve. No igen, jó munkához idő kell. Azonban végig nézve a címeket, sajnos meg kell állapítanom, hogy teljesen felesleges volt ennyit várnom, kutakodnom és megnéznem mindenféle jött-ment hulladékot.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Amivel egyetértek: The Ring, Dead Silence, The Others, de nekem a The Others lenne az első, mert amilyen lightosnak tűnik az elején, olyan parás a végére. Dead Silence volt az utóbbi idők legnagyobb pozitív csalódása, főleg a végén lévő csavarral, a Kör meg alapfilm, és tényleg nagyon jó.
Az én listámra nem került volna fel az Amytville Horror, szerintem egy alapvetően jó sztorit sikerült nevetségessé tenni (mint általában a legtöbb szellemházas klisére épülő filmeket). The Shinging pedig azért nem, mert könyvrajongóként a könyvön 10x jobban paráztam:P
Amit én feltettem volna: Megkísértve - Haunted (1995), Pokolba taszítva - Drag me to hell (2009) (hiába nevetséges néha, én életemben először ezen a filmen sikítottam fel a moziban -.-), még a Blair Witch is szerintem ott van egy top 10-ben.
Am jó kis összeállítás, Shutter-t és a Woman in black-et megnézem, nagyon érdekel.