Adatok
drag
1 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A titokzatos alkatrész az autóban, amitől imádjuk vagy utáljuk. A fekete doboz, amiről kevesen tudják, mi van benne. Lengéscsillapító-technika, az alapoktól. Vélemények az azonos című írásunkról...
drag
2011.01.04 11:02:50
Mai nap reggel a döglödő vasamat a csomagtartóba az alkatrésszel elindultam Bélához hogy kicserél mindent. Kb 10 órakkor meg is volt az első rossz hir a lendkerégböl is kiégett a fém, és egy széndarab maradt belöle. Ettöl egy picit kifeszültem de no problem felhivtam Ricsit ö…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Láttam bejegyzéseket az ültetésről, és lenne ezzel kapcsolatban néhány tapasztalatom. A kocsim egy '97 A3, gyárilag AP racing progressiv rugókkal de gyári gátlókkal volt szerelve. ennek megvolt az előnyed de leginkább a hátránya, ezért az egész szettet cseréltem egy csili vili d2 szetre ezzel már elég jó volt a vezetési élmény, de jelentkeztek a hibák, kitekert kormánynál a stabil rúd hozzádörzsölődik a féltengelyhez, ezért állítható kutyacsont kellett. viszont ami probléma a kerék néha elpattog a kátyukon és fékezéskor ezzel az abs nem mindig tud mit kezdeni mert a nagy(obb) előfeszítés végett gyorsabban visszatapad a kerék. Viszont a kocsi ki lett próbálva vizes és záraz burkolaton ugyan azon gumikkal és fékekkel tesztpályán és mind a kanyarsebességem mind a féktávon javult. Persze a konfortérzet kárára. Az én személyes véleményem hogy érdemes nekiálni finomhangolni egy futóműt, főleg ha a gyári már elfáradt, de nem minden esetben triviális és egyszerű dolog.