Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Guardian412

0 bejegyzést írt és 37 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mindenki el van ájulva a Bioshock Infinite-től (én is), a hét játékcsaja nem is lehet így más, mint Elizabeth, akit a játékosnak ki kell mentenie a lebegő városból, Columbiából. Az első két Bioshockkal elég magányos élmény volt játszani, mert a főhős egyedül szállt szembe a…..
Guardian412 2013.04.03 11:43:13
@Stöki: Egyáltalán nem vagyok flusztrált, csak veled ellentétben én nem akarok népszerűségi versenyt nyerni minden kommentemmel. És senki nem mondta, hogy tévedhetetlen vagyok és, hogy ez az univerzális igazság. Max azért hiszed annak, vagy azért nem tetszik, mert valahol te is tudod, hogy amit leírsz erről a lobotómiás BioInfinite-ről, nem igazán takarja a valóságot, sőt, hogy köszönőviszonyban sincs a valósággal. Mint írtam, ha nem tetszik a komment, vagy a kommentelő stílusa, vagy szemlélete, akkor ne írj nyilvános blogot, hanem nyisd meg a Word-öt, firkants bele pár sort és mentsd el a HDD egy eldugott kis szegletébe.

És ha tényleg ez a legjobb szórakoztatásod, hogy azokat, akik kommentelnek a blogodon, akár jó, akár rossz véleményt, leginkább rosszat, pellengérre kerülnek, ez azért elárul valamit a szellemi színvonaladról. Mint írtam. Csináld. Engem nem zavar. Max. ingyen reklámnak fogom fel. Azt pedig meg is köszönöm. :)
Guardian412 2013.04.03 16:54:04
@Wulfgar: Rendben, ahogy kérted, tessék, kifejtem.

- Az FPS mechanika. Van egy egy-két centis kör célkereszt. Ha ebbe akár csak a lába is belelóg az ellenfélnek, akár egy pixelnyit is, legyen akár 50 méterre, akkor a hand cannon-tól, de néha még a shotgun-tól is megfekszik, fejlövéssel!!! (Csak próbáld ki. A találati rendszere a játéknak egy vicc. Sokszor kapott az ellenfél a handcannontól gyomorlövést, vagy láblövést, de a fejlövés animot töltötte be a játék.). Én két fegyvert használtam a játék majd negyedétől, felétől, a shotgunt és a hand cannont, mert mindkettő abszolút jó volt mind közelre, mind távolra. És az ilyen mechanika már 2000-ben is gázos volt. És most 2013-at írunk, ahol azért lézerdot-os, picit rángat a célkereszt a trendi (Még a lehúzott Resident Evil 6 is képes erre), és nem a kapsz egy bazi nagy célkeresztet azt lőjj ahova akarsz, úgy is találni fog bámilyen messze is van az ellenfél. Továbbiakban Vigort nem is kell használni a játékban, mert abszolút felesleges (Én jó esetben ha egyet használtam, a sokkolást, mert azt már a BioShock-ban is szerettem. De ha nem kell jóformán egyáltalán használni, akkor meg felesleges belerakni. A BioShock-ban nagyon sok elem kötődött a képességekhez, itt pedig jóformán semmi sem. Csak az elején, a kapunyitáshoz kellett a Vigor, mikor megmutatták, hogy ez is van benne. Azt ennyi. A sokkolásig nem is használtam egyszer sem, mert felesleges volt). Továbbiakban ott voltak a ruhák, amiknek ugyancsak díszítőelem hangulata volt, mert értelme azoknak sem volt igazán (Kontra BioShock, ahol azért a skillek elég sokat számítottak.).

- A sztori az szerintem azért volt kiszámítható, mert ismerve Levine régebbi munkáit számítható volt, hogy valamit újra felfog használni a sorozatból, ahogy a BioShock-ban is tette a System Shock után (Van ami nem változik egy írónál.). És igaz, hogy a BioShock 2 és a Minerva's Den az nem az ő szüleménye, de a sorozat az igen. És a felénél már volt egy-két esemény ami miatt tudtam, hogy nagyjából ezen a vonalon fog menni az egész és ez lesz a vége. Mondjuk azt, hogy ha író vagy, akkor nem nehéz kikövetkeztetni, hogy egy másik író, hogyan ír, milyen trükköket alkalmaz, főleg ha ismered a régebbi munkáit.

- Teljesen lineáris még a BioShock-hoz képest is. Nem másik FPS-ez képest, hanem a sorozat régebbi tagjaihoz képest. A régi BioShock-ban amikor felfedezted a várost, volt backtracking és volt, hogy egyik részlegből a másikba kellett menni, megkeresni ezt, meg azt, majd vissza, használni, stb, stb... Itt csak akkor volt backtracking, mikor volt a négy, ismétlem összesen négy opcionális küldetés, hogy találj meg egy ládát, vagy egy gombot. És az is csak opcionális volt és sok értelme nem volt az egésznek.

- A robotmozgás az mint írtam lehet, hogy csak nálam jelentkezett, de míg a játék folyamatos volt, azért Elizabeth néha beadta a robottáncot, főleg lakatnyitásnál.

És tudom, hogy az A:CM grafikája elmaradott, de nem volt egy bughalmaz. Legalább is amivel én játszottam abban kb. ugyanannyi bug volt, mint a BioInfinite-ben (Amit már a karneválnál sikerült kifagyasztani, mikor Retry-t nyomtam az egyik vurstlis játéknál és ott beállt végtelen ciklusba és mind a menü, mind az irányitás meghalt.). Ennyi hiba volt kb. az A:CM-nél is, mert ezt ott is sikerült előhozni a második pályán. És nem vagyok A:CM fan, de miután ugyanazok a hibák miatt húzták le azt, ami ebben is benne van, párhuzamot azért lehet húzni. Az sem egy 45%-os program, ahogy ez sem egy 96%-os.

És lehet, hogy az ő blogja, de mint írtam, mint egyik szakmabeli a másiknak, hogy ha nem bírja a más ember szempontjait, esetleg véleményét, akkor ne írjon nyilvános blogot, mert csak magából csinál hülyét ezzel a "Ha nem tetszik amit hallok, ha nem tetszik a szempontod, akkor az év végi szégyenfalon fogsz kikötni.". Rajta hát. Az a legszebb, hogy meg is írtam, hogy ez csak az én véleményem és nem akarom őt meggyőzni (Azt hiszem a negyedik, vagy ötödik kommentben volt ez.). És miután nem láttam semmilyen feliratot, se figyelmeztetést nagy villogó neon betűkkel, hogy itt nincsen szólásszabadság, akár tetszik, akár nem, én pedig leírom a véleményemet. Miután másokkal ellentétben én nekem nem szándékom népszerűségi versenyt nyerni, leírom amit gondolok az adott produktumról. Pont.
Guardian412 2013.04.03 23:46:29
@taleskenis: Én leírtam röviden tömören. Nem gondoltam rá, hogy ennyire ki kéne fejtenem. De megkértek rá, így megtettem. A BioSliders név meg nagyon is illik erre a programra, ahogy a propaganda jelző is. Azt most csak azért nem fejtettem ki, mert azt már megtettem korábban.

"Azt pedig minden IDDQD olvasó tudja, hogy régen minden jobb volt, talán Elizabeth melleit leszámítva."
És igen, ezzel egyetértek. A karakter maga nagyon jól megvan tervezve, de mondjuk a modell hölgy is helyes, akiről mintázták.

"Posztszkriptum: A szólásszabadság az nem ilyen liberális izé?"
A szólásszabadság az szimpla emberi jog amit mag a modern civilizáció illúziója tépáz meg, és amit a liberalizmus megpróbál magának folyamatosan kisajátítani, pedig mindenkié, vallástól, etnikumi hovatartozástól függetlenül. Pl. nem hiszem, hogy az Őslakos Indiánok oly annyira liberálisok lettek volna, pedig náluk nagyobb volt a szólásszabadság, mint a jelen kultúrában bárhol, bármikor eme kis törékeny, lassan forgó kék-zöld golyóbison (Sőt, nálunk még bűnözés sem volt, se kapzsiság, se adók, és mi hívtuk őket barbároknak. Valahol el van az emberiség tévedve.). A liberalizmus az mindig is a szájkarate nagy eszméje volt, ami elhiteti az emberekkel, hogy ha hangoskodsz és hangzatos szavakat használsz, akkor már több vagy, jobb vagy, és zéró munkával is megváltod a világot, illetve feltalálod a Spanyolviaszt. Kb. a szokásos. Ha liberális vagy, akkor kapsz egy +20-es perma intelligenciát és +10-es karizmát. A rossz hír, hogy a világ nem így működik. Csak erre nem igazán akarnak rájönni, mert az hazavágja a kis törékeny kristályvalóságot amibe oly szépen ringatják magukat. És ahogy valaki oly találóan megjegyezte egy másik BioSliders fórumon, ennek a programnak a története is, mint minden liberális baromságé, arról szól, hogy mindig minden a fehér ember hibája. Bármi amit a fehér ember csinál az rossz, fanatikus, erkölcstelen. Semmi másról. Azt a sok liberális díszpinty elfelejti, hogy ők is ugyanebbe a fehér népcsoportba tartoznak, ami ellen általában szeretnek olyan szépen propagandát gyártani. De hát nagy az égiek állatkertje és mi pont a legnagyobbon élünk, telis-tele gyönyörű példányokkal. :)
A méltán népszerű Szkepticista Gyülekezet ma a Kobak Klub rendezvényének keretében népszerű történelmi legendáriumokat zúz szét a tudomány, ráció, világosság és európaiság jegyében. A szélsőjobb magyarországi elburjánzásával a történettudomány területén is…..
IDDQD A Bethesda megkergült 2011.08.06 22:07:00
Már épp a heti játékcsajt kezdtem volna írni, mikor megláttam valami érdekeset. Talán másoknak is feltűnt, hogy a Bethesda nevű kiadó, aki a legtöbb játékosnak az Elder Scrolls és a Fallout újkori részeinek elkészítéséről maradt meg, mostanában kitalálta, hogy ő akkor…..
Guardian412 2011.08.07 08:56:10
Gondolom akkor engem is beperelnek majd, mert a 11-11-11.-én, vagyis ugyanakkor megjelenő könyvemnek (www.crystalshadeangeni.com) a logója ugyancsak egy ilyen élén álló rombusz, mint ami a Skyrim-é. Ja, várjunk csak... az élen álló rombusz logót az már több, mint egy éve az én lógóm, akkor ezáltal én perelhetem be a Bethesdát jogtalan használatért. mert én most kitalálom, hogy rajtam kívül senki nem használhat ilyen formációt, még sárkányos formában sem.

Nevetséges komédia. A Bethesdának ki kéne rúgnia azokat akik ezt a baromságot kitalálták, mert csak a hírnevüket rontja.