Regisztráció Blogot indítok
Adatok
perzsa22

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nevetséges, ahogy a gagyi 3D-s tévékre próbálják átállítani az embereket, amikor pedig az 50-es évek óta nem sikerült használható szintet elérnie a technológiának. Még mindig szemüveget kell viselni, és érdemes 1-2 méter távolságra ülni a tévétől a tökéletes hatás…..
perzsa22 2011.11.09 19:30:30
@vazsmegyeigerdezsház: mivel csak elképzelésed van az Auchan rendszeréről, szeretnélek felvilágosítani ebből fakadó tévedésedből:
az áruház dolgozói nem visznek haza amit csak akarnak.
1. Egy túrórudi elfogyasztása is azonnali elbocsátással jár.
2. Egy központi raktárból érkeznek be az árucikkek az áruházba. A hiba abból fakad, hogy ott a szemüvegeket és a tv-t is külön kódon bevételezték, aztán az adott áruház megrendelésétől függően kap ezekből. Tehát a szemüvegeket nem a TV dobozából "lopták" ki. Egyébként érdekes a sztoriban, hogy a Samsung grátiszba adja a szemüveget, akkor miért nincs a TV dobozán ez egyértelműen feltüntetve? Biztosítalak, nincs! Megnéztem + a sztoriban is a vevőszolgálatot hívták fel igazolás képen. A szerencsétlen kollégák is onnan tudhatták meg ezt a Samsung akciót. Ezek után a saját készletéből kiadta a szemüvegeket. Nem köpdösni kéne, hanem elgondolkodni a miérteken és azon, hogy más, kis elektronikai üzlet milyen módon zavarta volna el a reklamálót.
Yves horrorsztorija után Homár legyen a talpán, aki beteszi a lábát az aquincumi Auchanba. A pénztáros a helyszínen beismert hibájából kevesebb tejet számolt el, mint ami a kosárban volt, amit a biztonsági őrök a vásárló lopásának akartak elkönyvelni. Naiv ügyfél ehhez nem…..
perzsa22 2011.07.24 00:03:52
Kicsit védeném az Auchant is,ott dolgozóként, de nem óbudai Auchanosként!
Szégyenletes ami történt, feltételezve az író igazát. Magam sem gondolom, hogy pár karton tej lenne az évszázad biznisze, DE!
Gyakran van egy-egy olyan pénztáros, aki úgy bukik meg, ki tudja hányadik alkalomra, hogy az LCD monitorra zsemlét számláz be. Volt olyan több mint 100ezerFt-os kosár, aminek hosszú számlája volt, de a vége alig érte el az 1000 Ft-t!
Van amikor a kedves vásárló a kocsiban "felejt" termékeket a kartonos termékek alatt!
Erre találták ki a számla utólagos ellenőrzését. Akinek nincs takargatni valója -elméletileg- zökkenőmentesen túljut egy-két perc alatt.
Szeretnék mesélni az ivó és étkező vendégeinkről. Akik természetesnek veszik, hogy elfogyasszák a reggelijüket. Még mielőtt az etnikumra mutogatnánk kiemelném, hogy a pogácsafalók nemre, korra, bőrszínre, anyagi helyzetre tekintet nélküliek.
Őket egészíti ki a "profi" tolvajok hada.
Persze ezeket mindenki tudja. Azt azonban tudják-e, hogy összességében a 12 Auchan áruházban egy évben átlagosan 1,5 milliárd forint selejt. Ennek egyik fele a lejárt szavatosságú cikkek, másik a bontott, megkóstolt, elfogyasztott, kilopott termékek amik csomagolását bent megtaláljuk és levesszük a készletről és még ugyanennyi hiány keletkezik.
Tehát a vásárlóink mellett a tolvajaink megközelítőleg 2,25 milliárd forint kárt okoznak 1 évben!
Most páran biztos azt mondják, hogy megteheti a cég, de ma Magyarországon nincs egy olyan vállalt sem, aki nyugodtan kidobhat ennyit az ablakon!
Ez ellen küzdünk mi diszpécserek, azaz belső biztonságiak. Akikkel Önök találkoznak azok egy külsős biztonsági cég emberei. Sajnos nem az Auchan felvételizteti őket. Úgy is mondhatnám, hozott anyagból dolgozunk. Higgyék el, az érme két oldalán, még mindig mi állunk vesztésre.
Multizni sem érdemleges, mert egy család, azaz magánember kezében van a vállalat, akik ha megunják a veszteségeket, és kivonulnak több, mint 6000 főt küldenek az álláspiacra!