Regisztráció Blogot indítok
Adatok
vik_

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Számos levél ül még a postaládánkban, melyben a hőségriadó alatt a nyílt pályán veszteglő kocsikban utazó utasok írtak. Mindegyik sorra fog kerülni. Sok látogató azonban nem olvassa a kommenteket, hozzászólásokat, így most az utóbbi napok bejegyzései alól kiválogattam ide…..
vik_ 2011.07.13 11:59:38
@Vittore.: Ha szar a szolgaltatas azt a szolgaltatonak jelezni kell kozvetlenul hogy valaki intezkedjen... ez teljesen normalis dolog minden nagy vallalatnal. A blog nem biztosit kozvetlen visszajelzest a MAV-nak, hacsak nem a MAV uzemelteti a blogot vagy a MAV honlapjan kommentelsz.
A szolgaltatasok kialakitasanal (ami valoszinu hogy inkabb a marketing reszenek tekintendo), mindenfele felmereseket, kozvelemeny kutatast figyelembe vehetnek. Ha viszont konkret technikai illetve szervezesi problemarol van szo egy mar (elviekben...) teljesitett szolgaltatasrol, akkor nyilvan konkret minosegi kifogast kellene emelni.
Szoval hiaba olvassak a blogot, ha nincs igazi mminosegi kifogas: panaszkonyv bejegyzes, level az ugyfeltol a szolgaltatonak, stb.
A blog amugy nem feltetlenul tartalmaz eleg adatot a problema megoldasara: ha mondjuk valaki azt mondja, hogy nem ment a leegkondi a vonaton, akkor tudni kellene mi a szama a vonatnak, melyik kocsiban ult, hol vette a jegyet, hol volt az leirva hogy lennie kell legkondinak, kinek jelezte a problemat nev szerint es hol... stb.
Ha a problemat valaki a megfelelo csatornakon jelzi, akkor a blog segithet abban hogy a problema nagyobb nyilvanossagot kapjon, de onmagaban nem eleg. Gyakorlatilag semmi nem kotelez egy MAV-ot arra hogy blogok alapjan barmit is csinaljon, plane ha penzbe kerul.
vik_ 2011.07.13 12:35:12
@lyken: Nem biztos hogy a donteshozonak azert fizetik a fizeteset hogy oda vissza furikazzon Nagykanizsa es Budapest kozott...
Amugy ahogy mar fentebb irtam: ha ures a panaszkonyv akkor nincs problema...
Egyebkent, valoban ures az a kib****tt panaszkonyv??? Van valaki akinek panaszkonyv referenciaval rendelkezo problemaja van???
Megforditva: van valaki aki tett barmit annak erdekeben, hogy a problemaja megoldodjon?
vik_ 2011.07.13 15:37:15
@lyken: valahogy az az erzesem hogy nem erted mit irok... Jelezted valaha a problemadat annak aki tudna a megoldas erdekeben valamit tenni? Ha nem, akkor ne is remelj megoldast... Vannak akik elsore felfogjak ezt...
Ami a fonokot illeti, egyet ertek veled, hogy jobb lenne ha egyszer o is kiprobalna... Azonban a problemak amiket ebben a blogban irtak nem oldhato meg egy egyszeri probauttal... A fonoknek meg az a dolga egy nagyobb cegnel hogy megszervezze a rendszeres minosegi ellenorzest a hozzaerto ellenorrel vagy szakertovel es nem az hogy maga vegezze el az ellenorzest minden alkalommal.