Regisztráció Blogot indítok
Adatok
1srac

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Aki hétvégén lemaradt volna róla, annak itt a pótlink az évtized hírére. Minthogy a PDA-k erősen veszélyeztetik a mobilpiacot, és ott egységesen miniUSB-csatlakozóval lehet tölteni a készülékeket, a mobilipar is egységes töltőcsatlakozást talált ki. Persze, amekkora…..
1srac 2007.09.24 21:39:57
Minden nagyobb cégnek vannak ilyen esetei...
Nekem a HP-val volt egy kis felesleges tortúrám. Anno vásároltam egy ipaq rx3715-öt újonnan. (Akkor ez még nagy szám volt :) ) 3 napon belül a kijelző "betintásodott". Az egész úgy nézett ki, mintha tintát öntöttek volna rá, de ettől függetlenül működött. Sajnos azonnal visszavinni nem tudtam, de jeleztem a boltnak, hogy ez a probléma, csak külföldi tartózkodás miatt a visszaszállítás 3 napon belül nem megoldható. Elsőre korrektnek tűnően álltak a dologhoz. Mikor látták a hibát mondták, hogy cserélni nem tudják, mert nincs másik ilyen raktáron, de javításra természetesen átveszik, de jobban járok, ha magam viszem be a Prielle utcába, mert lehet azonnal cserélik, mert szerintük ez típushiba!!! Teljesen nyugotan mentem át a szervízbe, ahol sajnos szintén nem tudták cserélni a cuccot. Mindegy, otthagytam javításra. Garijegyem nem volt, csak számlát kaptam, de HP-nál ez nem probléma, mivel központilag is tárolják az adatokat. 3 hét múlva jött a levél, hogy kijelzőhibás és hogy kb 60eFt a javítás. Válasz ment, hogy a készülék garis, nézzenek utánna és ennek értelmében javítsák is meg. Na erre már azt a választ kaptam, hogy a kijelző nem rendeltetés szerű használat miatt törött el! Na itt már kezdett felmenni a pumpa kicsit... Bementem, kértem a készüléket és a szakvéleményt. Készüléket nem tudták kiadni, mondván külföldön van a szakvélemény meg pillanatnyilag szintén nincs náluk... Panaszkönyvbe szépen beírtam a történteket. Másnap(!) hívtak, hogy ott a készülék is meg a szakvélemény is. (Jó a logisztikájuk, hogy 1-2 óra alatt külföldről hazajuttatják... :) ) Felmentem ismét a szervízbe, ahol kezembe nyomták a készüléket meg a szakvéleményt. Utóbbiban az állt, hogy a kijelzőn törés látható. Kértem, hogy mutassák meg a törést. Ezt egyetlen helyszínen lévő szervízes sem tudta megtenni. Mondom oké, bekapcsolom a készüléket, hátha úgy. A PDA be sem kapcsolt. Valószínűleg lemerült az akksija. Mondom semmi gond, hozzanak egy másik akksit vagy egy töltőt. Na olyan nincs egy HP szervízben... Jó, mondom akkor írjuk rá a papírokra, hogy a készülék nem kapcsolható be. Erre sem voltak hajlandóak. Itt már kezdtem közel járni a fizikai asztalborításhoz... Megkértem két vásárlót, hogy aláírásukkal hitelesítsék a panaszkönyvbe rögzített dolgokat, majd távoztam a nem bekapcsolható készülékkel és a panaszkönyv tanúk által hitelesített másolatával. Innen ugye már nyert ügyem volt, mivel én egy működőképes készüléket adtam be és egy nem (bizonyíthatóan) működőképeset adtak vissza. Még aznap egy ügyvéd cimborámmal írtunk egy levelet a HP magyarországi képviseletének, hogy innentől polgári peres úton kívánjuk rendezni az ügyet.
Másnap egy mail várt, hogy elkészült a készülékem, át lehet venni. Ezen nem kicsit döbbentem le, hiszen a készülékem már nálam volt. Befáradtam ismét, ahol egy vadi (renew...) új rx3715-el akarták kiszúrni a szemem. Mondtam nekik, hogy ezzel már kicsit elkéstek. Végül a készülék teljes vételárának megegyező összeggel és az "elkészült" készülékkel a zsebemben távozhattam, amennyiben elállok a pereskedéstől. Grátiszban a rossz készülék is az enyém maradt, amit később megjavítattam - máshol sokkal olcsóbban - és a mai napig működik. Azért a végén megkérdeztem, hogy nem lett volna egyszerűbb nem köcsögösködni és javítani a gyári hibás készüléket?! :)