Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Carfiol

0 bejegyzést írt és 35 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem titkolt nosztalgiával gondolnak vissza a 80-as évekre azok a raliszurkolók is, akik akkor még nem éltek. Segítsünk hát nosztalgiájukon egy kicsit, és nézzük meg milyen is volt valójában a magyar raliélet harminc évvel ezelőtt. Szorre Tibor jóvoltából újra…..
Carfiol 2012.09.12 10:13:29
@ZON: Igazad van abban, hogy sok minden szar volt akkoriban is, de azért talán kicsit túlzol. A meggymagos sztori a 60-as évek végén történt, ahogy a gimis hajvágós-huligános esetek vagy a 'Nyugat ópiuma' Coca-cola tilalma is. Utazni a 80-as években már egészen könnyen lehetett, csak pénz kellett hozzá, de anélkül ma sem megy. Olcsón lehetett könyveket venni és moziba/színházba járni és legendásan jó előadások is voltak. Akkoriban kezdett működni a Budapest sportcsarnok és az első, még megfizethető, katartikus megakoncertek (Alvin Lee, Santana, Manfred Mann, stb). Ráadásul egy kűdőtéri allójegy annyiba került kb. mint ma csak a metrójegy a BS-ig. Persze előre kell nézni, nem hátra, de nem volt az annyira reménytelenül szar azért.

Hogy a raliról is essen szó: igazi Zsiguliberhelő idők voltak azok, kevesebb pénzzel és több összetartással. Ráadásul a technika is sokkal átláthatóbb volt.
Carfiol 2012.09.12 10:15:40
@visszakettopadlogaz:
jaja, én is úgy emlékszem, hogy híresen szarok voltak, nehezek és lassúak. Persze a Zsigák és Wartyogók mellett sokkal nyugatiasabb kinézetűek.
Ha ön azok közé tartozik, akik nem értik a prémium-márkákat és nem hisz a minőségi, drága dolgok tartósságában, akkor ezen tesztünk önnek készült. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Három év és kb. hárommillió forint kellett, hogy a Cougar vezetési élménye elérje azt a szintet, ami kicsivel a vételi állapot felett van. Nehéz összehasonlítani Csikós Puchjával, amiről 2006-ban írta ezt a posztot, és azóta belement egy-két százezer, de ugyanúgy néz ki, mint…..
"Ennyi volt a TCTV idei 10 epizódja. A jelek szerint leszünk jövőre is, sőt, állítólag talán olyan idősávban, amikor ébren is vagytok. Én szerettem a közös, klubhangulatú virrasztásainkat, de ha nappal kell dolgozni, azt is elviselem valahogy. Ha addig nem találkoznánk,…..
Carfiol 2012.05.09 14:03:31
@Érdekes: jáááj... értsd úgy, ahogy gondolom! :) ez egy metafora arra, hogy régen autóbb autókat csináltak szerintem (is).

@fandrew: nem is keveset, mintegy kilenc évadot (serie) :)
Carfiol 2012.05.10 16:08:23
@IxTom: +1 :)
Carfiol 2012.05.10 16:10:04
@mv3: "Miért nem a Tar Béla rendez titeket?!" :))))
Az alábbi hirdetésbe botlottam az egyik ingatlanos oldalon: "Zebegény Duna partján eladó az építészeti ritkaságnak számító Sipőtz villa. Az impozáns épület teljes felújításra szorul, ehhez teljes tervdokumentáció biztosítja, hogy a védett épület visszakapja régi…..
Carfiol 2011.11.08 23:21:25
@KentaurBen: Akkoriban gyerekként sokszor rajzoltuk tussal az emeleti kovácsoltvas erkélykorlátot (megvan még vajon?), igazán gyönyörű volt. Meg persze van egy rakás fotó is azokból az időkből valahol. A földszinti nagy helység volt a műtermünk.
Carfiol 2011.11.08 23:24:15
@Carfiol: Most nézem az aktuális fotón, hogy nincs meg az oldalsó erkélykorlát, amire gondoltam, csak valami utólagos izé helyette. Kár érte, de nyilván adtak érte vagy 5 rugót a Méhben.
Azt hiszem, lassan ideje lenne felébredni és elkezdeni gőzerővel támogatni a BME FRT-csapat tagjaihoz hasonló fiatalokat, akik ma még talán ezrével vannak az országban, de ki tudja, hányan maradnak itt a jövőben és hányan keresnek boldogulást külföldön, ahol esetleg jobban…..
A két lábbal a földön állók aránya a vevők között ezrelékekben mérhető. Ezért, mint vásárlóerő, kalkulálni velük nem lehet. Mai cikkünk blogposztja...
Carfiol 2011.10.12 14:03:23
@pudliho: Lényeges pontra tapintottál, valóban nincs igazi segítség, bárkit is kérsz meg rá. A legjobb barát sem fog kockázatot vállalni azzal, hogy rábeszéljen egy konkrét használt autóra, teljesen érthetően. Én pl. épp ezért nem is szeretek ilyenben részt venni.

Egyedül csak a mért adatoknak lehet hinni (pl. kompresszió, futómű, stb), de azokat is tudni kell értelmezni és az se mindig szokott menni.
Belsőség A villanyautó halála 2011.09.08 09:19:15
Már régen kíváncsiak voltunk arra, hogyan hal meg egy villanyautó reális körülmények között, nem a laborban szépen kivéreztetve. Hirtelen beáll, mint a szög, vagy lassan, fogyasztót-fogyasztóra lekapcsolva kimúlik? Csik vállalkozott a tesztpilóta hálátlan szerepére. Íme.Mai…..
Amikor beszereltem a Porsche-fékeket a 1303-as kasztniba már tudtam, hogy a régi piros Bogaramnál ez az autó lassabban fog gyorsulni. Nagyobb tömeg, nehezebb kerekek és hosszabb váltó, ezek nem segítenek a negyedmérföldes sprintnél, úgyhogy a 15,4-es nettó idő elég karcsú.…..
Carfiol 2011.09.08 08:36:24
@BOSCHtechnikus: Na, hát éppen ez a tervezett avultatás :)
Sehogy nem készültem a versenyre, hiszen az egyhármas Suzuki Swift gyárilag egy 810 kilós versenyautó. Ezt sikerült is bizonyítanom a tököli négyszázon. Egyébként ki ne látott volna már a péntek-szombati időszakban padlógázzal furikázó kamaszokat az ország tetszőleges…..
Carfiol 2011.09.07 12:14:51
hm
Belsőség Kultúra úton-útfélen 2011.08.31 07:00:00
Pedig elhihetik, ilyenkor szeretnénk mindannyian a rendőrt, aki egy pihenőhelybe intené le az egész karavánt és mondjuk indítana százezerről per autó, alkudni pedig csak felfelé lehet. Mai publikációnk blogposztja...
Carfiol 2011.08.31 10:52:02
@LBL:
A stílus maga az ember.
Carfiol 2011.08.31 10:56:39
@Mazlee:
Szerintem az általánosítás sosem tökéletes megoldás, de speciel a kamerákkal és a javasolt büntetéssel maradéktalanul egyetértek. Abban a szituban annak ellenére is mentem volna, de legalább nem álltak volna előttem mások.
Carfiol 2011.08.31 13:04:15
@hungarisztan:
Szerintem pedig abszolút elégséges indokok, de nem fogok ezen vitázni senkivel. Különösen, hogy a német példádhoz hasonlóan én is lassan és mindenféle leheséges megkülönböztető jelzéssel (vészvillogó, duda) együtt próbáltam előre haladni (azért persze az is vicces, hogy ez a komplexusos magyar-német kettős mérce milyen mélyen gyökeredzik). Vöröskeresztem nem volt, de igyekeztem kézzel is jelezni és nem, egyáltalán nem 140-nel téptem, hiszen tudtam hol vagyok. Lassan mentem, sőt, kifejezetten be voltam szarva, mikor jön ki elém valamelyik autó. És hogy miért nem "futottam oda" gyalog? Egyrészt mert jó a szemem és nem csak 5-10-100m-re látok előre, illetve mert az ember egy kölcsönautót még ebben az esetben sem hagy ott a leállósávban ellenőrizetlenül, továbbá a családjával sem sétálgat a forgalom mellett ugyanott visszafelé. De tényleg nagyon okos vagy különben és a rakpartos ügyben pl. egyetértünk.

Az egészet meg csak azért írtam le, hogy megmutassam, minden éremnek van másik oldala is és az önkényes, zsigeri megoldások nem mindig célravezetőek (ld. kamionos). Ahogy pedig már feljebb is írtam, a kamerákkal és büntivel teljesen egyetértek, azt abban az esetben bevállaltam volna símán.
Három gyermekhez többféle módon juthat az ember: kitartó gyermekszüléssel, jól sikerült második házassággal, az ügyesebbek egy patronból megoldják. Viszont ilyenkor egy csapásra szembesülnek az nagy kérdéssel: milyen autóban fér el három gyerekülés? Mai cikkünk…..
Carfiol 2011.07.06 21:31:06
@gyz:
Kétségtelen, hogy a Multipla csomagtere nem olyan mély, mint a Picassoé, viszont jóval szélesebb. A típus lényegéhez tartozik, hogy meglepően rövid, ami nagy előny városban. Ennek ellenére én nem gondolnám, hogy ugyanazt a mennyiséget ne lehetne belepakolni, és akkor még nem is beszéltünk az ülések helyezgetéséről, egyenként.

multipla.szakkor.hu/img/puttony/
Carfiol 2011.07.06 22:10:08
@Jack Torrance: Hát igen, a csuklós Ikarusba és egy pótos Ifába is több cucc fér, ez tény :) Viszont egy Mondeo kombival esténként több kört kellene mennem parkolóra vadászva.

A Picassoval összevethető szerintem.
Carfiol 2011.07.06 22:11:38
@gyz: Én se hitvitára gondoltam, ezért próbáltam tényekkel operálni :)

egyébként meg egyetértünk