Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Rogerthat

0 bejegyzést írt és 148 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
(Egy üzemi közleménnyel kezdem, amíg még mindenki olvas. Tudom, hogy nem vagytok kommentálós fajták, a többség legalábbis, de nekem nagyon hiányzik a visszajelzés. Úgyhogy ha van valami impressziótok, akkor nyugodtan osszátok meg velem levélben, jól esik. De vissza a…..
Ne izguljatok nagyon, mert katasztrófa volt. Nem is a zapával, hanem rábeszéltem egy barátnőmet (addigra már nem voltunk szomjasak). Zapa lényegében tudta, hova megyünk, mert nagyon szarul hazudok. Szóval. Egy halom hervasztó, öregedő, kövéredő pasi. Néhány hervasztó,…..
Rogerthat 2013.04.14 10:29:58
@Bohócnok: Biztosan tudnád te ettől jobban is sértegetni a blogírót, hiszen pillanatok alatt átláttál rajta, ne add hát fel három komment után! Vagy még fogalmazol?
Mikor fogom már megtanulni, hogy ér az életben nem minimum 95%-ra teljesíteni? Hogy lehet langyos középszerűségben is heverészni néha, és hagyni, hogy menjen előre a hajó farvizen? De hát ilyen vagyok, ilyen hülye teljesítmény-kényszeres, aztán meg csodálkozom, amikor…..
Noha nem szeretem a vetélytárs szót, jobb kifejezést nem találtam arra az emberi kapcsolatra (vagy nem-kapcsolatra), amely két olyan lényt köt össze, akik ugyanazt a harmadik embert kívánják, szeretik, esetleg csak igényt tartanak rá valamilyen szinten (legyen az érzelmi, szellemi…..
Rogerthat 2013.01.12 08:20:16
@szereto: nem csak a szeretői viszony üzemeltetése energiaigényes, minden párkapcsolaté az. Nyilván van az a szint, ahol már több a vesződség mint a profit, addig a viszont minden küzdés egyben ahhoz is hozzájárul, hogy az adott kapcsolatnak legyen súlya és értéke, hogy érezd, nem csak úgy az öledbe hullott.
És hát a hadiszerencse forgandó, falak ide vagy oda, szerintem azért te sem látod mindig ilyen sötéten ezt az egészet.
Rogerthat 2013.01.12 10:00:00
@szereto: az átlátszó dobozokat pont arra értettem, hogy azért a férfiagy sem feltétlen olyan, hogy egymástól hermetikusan elzárt dobozokból dolgozik, és ha valamelyik dobozban épp megreked a dolgával, azt csak simán félrerakja, és megy a következő dobozhoz a 100%-os figyelmével.

Én egyébként úgy tapasztaltam, hogy nem nagyon lehet gyorsítani az érzelmi-okokból-falnakfutást gátló szabályok kialakítását - azok úgy a legstabilabbak, ha maguktól alakulnak ki a koppanások következtében. Addig legfeljebb annyit tehetsz, hogy erővel lassítod a tempódat.
Rogerthat 2013.01.12 10:38:16
@szereto: azért ha valaki biztos magában, akkor azt a valakit elég nehéz frusztrálni, sérteni, elbizonytalanítani. Ha ez a valaki ráadásul flegmatikus és hiperrealista, egyenesen lehetetlen.
Kertész Ilka, régi olvasónk összefoglaló jellegű vendégposztját olvashatjátok arról, hogy miért és mikor kell(het) valakinek szerető - jó alkalom arra, hogy néhány régi posztot visszaolvassunk, vagy újonnan felfedezzünk.  Kommenteljetek ide és akár a beidézett posztokhoz…..
Kardhal kolléga ajánlotta ezt a rövidfilmet, amely igencsak kapcsolódik a blog témájához, de ez kb 10 percig nem derül ki belőle. Ezért csak türelemmel nézzétek (19 perc az egész). Nem akarom lelőni a poént, ezért nem írok róla többet, várom a kommentjeiteket!…..
Rogerthat 2012.10.10 10:08:34
Rogerthat 2012.10.10 15:06:12
@Szemekbe zárt titkok: talán szimplán csak jelzi hogy abban a helyzetben mennyire kaotikusan alakulnak a prioritások. hogy milyen is tud lenni az ember, ha váratlanul beüt a ménkű.
Ma új posztíró mutatkozik be, mégpedig est ragon, aki nem olyan rég fedezte fel magának a blogot és azóta szorgalmasan, mitöbb kimerítően kommentel, számos kérdésre keresve a választ. Nem sűrűn fordult elő eddig, hogy férfi szánja rá magát posztírásra, úgyhogy ez most extra…..
Rogerthat 2012.06.12 15:06:31
@kardhal77: Weöres Sándor írt erről hasonló szemléletmódban egy jót, 'A vágyak idomítása' címmel, megtalálható pl. itt egy gyors oldalon belüli keresést követően:
terebess.hu/keletkultinfo/teljesseg.html
Rogerthat 2012.06.12 15:31:24
@skarlát betű: engem meggyőztél! :)
Barbieds újabb vendégposztot írt egy, a Private Affairs című amerikai weboldalon olvasott cikk alapján. Megint olyasmit fogtok olvasni, amin bőven lehet majd vitatkozni, és nem zárom ki, hogy egyesek fel is fognak háborodni az állításain. De ehhez is hozzá vagyunk szokva. Kire és…..
Rogerthat 2012.05.24 11:00:58
@kardhal77: valóban van némi urbanlegend-íze, viszont én most gyakorlati szemmel olvasva ranschburg-könyveket nem tartom kizártnak sem, hogy önkritikus emberként egy két gyerekneveléssel kapcsolatos meglátásra úgy tekint vissza utólag, hogy 'lehet hogy ezt máshogy jobb lett volna'.

ez persze még mindig messze nem egyenlő azzal, hogy megbukottnak tekinti a fél életét, de mit van mit tenni, az információ torzulékony anyag. :)
Rogerthat 2012.05.24 13:33:11
@kardhal77: tudom hogy ez minden itt aktuális téma szempontjából off, de jelentős társadalmi hatást nem csak kiváló ötletekkel lehet kifejteni.
a '30as évek legvégén pl. volt egy ötlet Lengyelország lerohanására és egyebekre - na, az pl. szar ötlet volt, máig élő hatásokkal.
Rogerthat 2012.05.24 13:56:17
@kardhal77: tudom hogy messzire elvezet, meg azt is tudom hogy L. Ron Hubbard szellemi hatása jobb példa lett volna, pusztán csak azt akartam érzékeltetni, hogy az ötlet kiválósága és a társadalmi hatása semmiképp sem egyenesen arányos egymással.
így a fenti megjegyzés sem Sears ellen szól, akiről -bevallom töredelmesen- most hallok először, inkább csak amolyan filozofálgató szőrszálhasogatás volt.
A Flashforward-os poszttal kapcsolatos vita kapcsán merült fel a kérdés: vajon honnan vesszük a boldog házasságba vetett hitet? Merthogy itt nem egyébről, hanem egyfajta vallásos (?) hitről van szó. Hittel vitatkozni persze értelmetlen, mert az vagy van, vagy nincs. De azt a kérdést…..
Rogerthat 2012.04.04 16:38:42
@skarlát betű: én azt hiszem komolyan, hogy az ilyen 'most már bárki jó lesz' alapú házasságokban viszont a boldogság egy teljesen irreális, irracionális és megalapozatlan elvárás, ezért nem érdemes vizsgálni azt, hogy honnan ered.
Rogerthat 2012.04.04 18:55:31
@én voltam: az a baj... bár talán inkább szimplán csak helyzet a bibliával, hogy ezerféleképp értelmezhető, különösen az olyan, Károli-féle, archaikus szószerkezetek, mint a "megismeré a feleségét", vagy a test megszeplősítése, amik a többszörös fordítás tényét is figyelembe véve könnyen válnak ferdítésekké.

a monogámia pedig a tízparancsolat "ne paráználkodj!" tételétől kezdve szerintem eléggé egyértelmű iránymutatást jelent azok számára, akik keresztény vonalon próbálják vezetni az életüket, és ezt Jézus sem írta felül azzal, hogy megbocsátott a parázna asszonynak.

mindazonáltal a te értelmezésed szimpatikusabb számomra, mint a keményvonalas romkat verzió. :)
Rogerthat 2012.04.05 08:44:22
@skarlát betű:
" Egyrészt a boldogság mint olyan irracionális elvárás BÁRKITŐL" -- már miért lenne a boldogság alapból irracionális elvárás? ha épp egy olyan emberrel készülsz összekötni az életedet, akivel életviteli elképzelésekben stimmeltek, és egyébként meg jól érzed magad vele, teljesen racionális elvárás hogy együtt is jó lesz.

"milyen alapon gondolod, hogy az olyan embereknek, akik nem szerelmi őrületből házasodnak, kevésbé van joguk vagy alapjuk boldogságot remélni, mint a szerelmeseknek" -- joguk van, alapjuk egy kicsit kevesebb, és olyan alapon gondolom, ahogy egy általános iskolai tanítónak egy szabolcsi faluban is kevesebb alapja van a nettó félmillás fizetésre. a jogát persze nem vitatom el, virágozzék minden virág.
viszont 'tudományos' alapon vizsgálni hogy miért lehet ilyen irreális fizetési igénye egy kis szabolcsi iskola tanítójának, szerintem nem érdemes.

én a szerelmi házasságokról pusztán csak annyit állítottam, hogy ott legalábbis érthető a boldog folytatásra vonatkozó elvárás. nem irodalmi minták miatt, hanem mert már eleve a magasban vagy, amikor elkezded - nem fölküzdeni kell magad, csak fennmaradni.
az ebből a szempontból nem lényeges, hogy a tapasztalat az ilyen házasságok későbbi boldogságmutatója kapcsán is mutathatja ugyanazt, én most csak azt nézem, hogy mennyire van alapja a boldogságba vetett hitnek, ha így vagy ha úgy kezdesz neki a kérdéses életszakasznak.
Annak ellenére, hogy a nőkkel kapcsolatos kérdőív nem nyerte el a tetszéseteket, most mégis írok a férfiak maszturbálásáról (ilyen makacs vagyok).Elvileg erről a témáról sokkal többet tudunk, legalábbis sokkal nyíltabban lehet róla beszélni. (Mindig is téma volt, de tiltó…..
Rogerthat 2012.02.26 12:57:41
@barbieds: persze, az minden ellen véd, roppant praktikus holmi.
csak azt nem tudom, hogy egy teherautónyi felhalmozódott tesztoszteron ellen mi véd. én mindenesetre sose vártam meg, hogy a szervezetem éjszaka, automatikusan rendezze le a dolgot, és ha kellett, kilátogattam akár gyalogszerrel is a patakpartra. :)
Rogerthat 2012.02.26 15:49:07
@skarlát betű: azért hallottam már a női test hasonló működéséről is, amikor álmában, 'automatikusan', de legalábbis nem tudatosan jött az orgazmus, jellemzően hosszabb kielégületetlen időszak lezárásaként.
azért az élmény feltehetően ott sem ugyanaz, mint partnerrel, mint ahogy egy kamaszfiú éjszakai magömlése sem a legcsodálatosabb élmény. :)
Rogerthat 2012.02.27 12:47:33
@tiboru: persze, viszonyítás kérdése, és én ezúttal nem egy kiadós veréshez, hanem egy partnerrel átélt változathoz hasonlítottam. :)
bár nekem nem volt ilyen élményem, mint már mondtam, inkább elébe mentem a dolognak :), de azért ébredéskor a reggeli merevséggel küzdve még a pizsamaalsót meg a lepedőt is beáztatni és nyomokat eltüntetni... akkor már inkább irányítottan jöjjön az öröm, nem? :)

@skarlát betű: itt is az a kérdés, hogy aki ezt megéli, az azért éli meg mert amúgy a teste ilyen vagy olyan oknál fogva nélkülözésre van kárhoztatva hosszú időn át, vagy ez csak hab a tortán még mennyiségileg és/vagy minőségileg normális szexuális élet mellett is. nekem az a gyanúm, hogy inkább az előbbi, úgy pedig már nem tűnik annyira tökjónak.
- Hol jártál? Ne gyere nekem azzal, hogy eddig tartott a megbeszélés! - Már megint hová mész? Képtelen vagy megülni a fenekeden, mint más tisztességes ember? - Zuhanyoztál? Miért vagy ilyen illatos délután hatkor? Biztos nővel voltál. - Menj vissza a kis kurvádhoz!-…..
Rogerthat 2012.01.18 17:10:17
@skarlát betű: jól kezelni? 60% humor, 30% türelem. 10% szerencse. :)
Kardhal Maradj feleslegesnek 2011.12.29 14:07:00
Két hüvelykujjammal feszítettem szét a szájacskáját, miközben farkam a puncijában táncolt. Éreztem az örömét, de azt is tudtam, hogy ez már egy picit sok lesz neki. Épp ezért nem hagytam abba. Ujjaimat lassan, kíméletlenül csúsztattam egyre mélyebbre és a szájszélek felé.…..
Rogerthat 2011.12.30 14:28:26
@kardhal77: a költséget valahogy kevésbé méri fel az ember amikor a vegyületek elkezdenek tombolni odabenn, a hasznot viszont nagyos is, ösztönösen.

mi lett volna a válasz-email tartalma, ha írsz ilyet? mit akartál tőle és mit nem?
Ismét könyvesboltban jártam, és kávézgatás közben olvasgattam egy kicsit. Ezúttal a Párkapcsolatok című könyvet vettem kézbe, és Haraszti László pszichiáter: Féltékenység a párkapcsolatokban nevezetű fejezetét olvastam el. (Az úriember könyveket is írt a témáról, és…..
Rogerthat 2011.12.09 14:59:41
@lüke: nomen est omen.

@skarlát betű: az index címlap már csak ilyen, nagy merítés. :)
E. Bonheur írása. Csöppet sem feminista, szerintem, de nagyon is női szemszögből veszi szemügyre a témát.  Hány szerető fér bele egy ember életébe?   A szeretőváltás könnyen megy?  Mit jelent az, hogy szerető? Kevesebb, vagy több, mint egy…..
Rogerthat 2011.12.07 12:15:45
@géza73: még valami: a te elveid alapján a válások száma, ezzel a csonka családban, és vélhetően csökkentett anyagi és szociális biztonságban nevelkedő gyerekek száma a jelenleginél hatványozottan magasabb lenne.
biztos vagy benne, hogy ez a recept egy jobb világhoz?
Rogerthat 2011.12.07 15:07:10
@géza73: nem naív vagy, hanem nem gondolsz bele abba, hogy életek és kapcsolatok sokféleképp működtethetőek úgy, hogy a másik ne sérüljön, ehelyett elveket hajtogatsz, és velük együtt egy kizárólagos utat.

a kérdésemre nem válaszoltál: szerinted jobb lenne a világ, ha minden kapcsolat felbomlana, amiben megcsalás volt? az nem ellenérv, hogy persze, ha a másik fél és a gyerek megérzi az se jó, mert már megint nem számolsz azzal, hogy mi van, ha nem érzi meg, és ha így is működik a dolog, esetleg még jobban is, mint előtte, és mi van, ha annak ellenére is ez a jobb végeredménnyel járó út, ha esetleg meg is érzik?

emberek élettapasztalatát próbálod általános érvényűnek gondolt elvekkel felülírni, csak azért mert te személyesen épp máshogy tapasztaltad, kizárod hogy mások meg hozzád képest tapasztalják másképp. hogy más tollával ékeskedjek: kiflicsücsökből interpolálsz a világegyetemre.
Rogerthat 2011.12.08 16:19:15
@skarlát betű: azért az az eskü, ünnepélyes keretek közt, többek figyelme által követetten kimondva... annak van súlya. nem igéret vagy jóslat, nem forgatókönyv, de egy erőteljes szándéknyilatkozat.
Az alfahím kitárgyalása után természetes módon az "alfa nőstény", vagy inkább az alfahímhez hasonló csáberővel rendelkező nőtípus következik. Melyik lány ne szeretné, ha egy vagy több férfi őt femme fatale-nak, vagyis olyan nőnek tartaná, aki képes az ujja köré…..
Rogerthat 2011.12.04 15:14:04
@kardhal77: hogy mindebből van benne valami, ami teljesen átjön már a tekintetéből is, azt aláírom, kellemes lány ez a Milla. nálam csak az rontja az élményt, hogy láttam már róla paparazzi-képeket is, ahol teljesen hétköznapi viseletben, csak femme volt. szóval a bennem levő kép sérült, de attól ő még lehet további milliók számára ff.

greta garbo nagy szerencséjére az ő korában még kevésbé volt fejlett a technika meg az információáramlás. :)
Rogerthat 2011.12.04 19:18:34
@kardhal77: ezt most én sem értem. egy 13 éves fiúnak még csak legfeljebb bimbódzik a szexualitása, és ezzel a nőkhöz való viszonya, márpedig később mindkettő meghatározza a lelkét. ettől még lehet számára MJ egy pozitív hős, nemi kártyával is, de a lelkének legfeljebb az alapjai egyeznek meg a tiéddel, enyémmel, krapulaxéval.
Rogerthat 2011.12.05 11:42:07
@kardhal77: @M-elicious: elsőre én is jobban tiltakoztam, mert persze hatalmas a különbség minden egészségesen fejlődő embernek a 13 meg a 33 éves lénye közt.
ugyanakkor meg ha jobban belegondolok, van olyan motívum nálam is, mégpedig alapvető, meghatározó komponensem, ami már akkor is stimmelt (megkockáztatom, akkortájt alakult ki, kiskamaszként), és azóta is végigkövetett. csak hát ezek eléggé el vannak dugva mélyen, belül. az elsőre szembeötlő, mondhatni domináns jegyek viszont, amik az előtérben vannak, nyilván nagyot változnak ennyi idő alatt.
A női hűtlenség ilyen-olyan szempontból való tárgyalása kapcsán többször előkerült az a vélekedés, hogy a nők egy bizonyos férfitípust választanak szeretőnek, és egy másikat férjnek. A gondoskodó, simulékony, családcentrikus pasi lenne a jó férjanyag, a domináns, nem…..
Rogerthat 2011.12.04 13:24:05
@Alter_Ego: nekem az is válasz, ha nem a lényegre válaszolsz, hanem mellébeszélsz. :)
egyet állítok igen nagy bizonyossággal: téged nem a google hozott ide, ahogy állítottad.

vagyis hazudtál egy ilyen piszlicsáré kis ügyben. nagy segítséget jelent ám egy ilyen a pszichológiai karakterek felismerésében - de hát neked nem kell ezt magyaráznom, igaz?
Rogerthat 2011.12.04 13:55:27
@Alter_Ego: téged nem a google hozott ide, vagyis hazudtál. első körben ez pont elég infó nekem rólad.

a lelki nyugalmam stabilabb alapon nyugszik annál, mint hogy néhány ügyetlen sértegetési próbálkozással hatni tudnál rá. de vigyázz, ne aprózd el az energiádat, mert a végén még nem marad az igazi ellenség ellen. :)
Rogerthat 2011.12.04 14:39:15
@Alter_Ego: az ütésed halálos lett volna, ha megmutatod, hol van a google ferfihang.hu keresőszóra adott találati listájában ez a blog - hiszen te így találtál ide, tudnod kell. akkor mégkövettelek volna, és beismerem hogy tévedtem, plusz rácsodálkozom, hogy a google milyen gyorsan indexeli az ilyen relatíve kis látogatottságú oldalak tartalmát is: valaki belinkel valamit, és pár óra múlva már ott is van a találati listában.

de nem ez történt. sebaj.

@barbieds: a férfiaknak nagyon kitartónak kell lenni és sokáig kell bírni. ez ilyen evolúciós dolog.
A megcsalás kifejezésben ott a csalás: vagyis átverjük a másikat, hazudunk, színlelünk. De mi van, ha nyíltan szexelhetünk mással? Milyen módozatai vannak a partner tudtával történő félrelépésnek, és hogyan lehet ezt lelkileg feldolgozni? Mitől függ, hogy a kapcsolat túléli-e…..
Rogerthat 2011.11.29 15:55:34
@skarlát betű: ezt szerintem is érdemes elolvasni, életszagú történet még akkor is, ha vannak benne pontok amiket nem értek.
Rogerthat 2011.11.29 21:17:20
@skarlát betű: tulajdonképp apróságok, alighanem csak szőrszálhasogatás részemről: neveltetés miatt a nyitott házasság nem, viszont párhuzamos, szerelmes kapcsolatokból 5 is, illetve a kimondatlan lebukás amiről a végén ír - ilyen heves reakció nekem az előbb említett előélet fényében nekem egy kicsit soknak tűnik.

de ettől még a lényeg átjön, átérzem posztíró és posztíróné problémáját egyaránt.
Érdekel valakit ez a téma? És mi köze a hűtlenséghez? (Maximum annyi, hogy van, aki szerint még ez is hűtlenség, vagy legalábbis bántó az állandó partner számára, de ilyet talán elsősorban nők gondolnak a férfiak maszturbálásáról, nem fordítva.) Viszont úgy tippeltem, hogy…..
Rogerthat 2011.11.25 22:02:40
@skarlát betű: nem csak arcok és fiúk nincsenek, cserébe teljesen ontopic ide: ifeelmyself.com
Ismét kaptam egy téma-felvetést, de szakirodalom nélkül. A kérdés az időre vonatkozik. Amely korántsem telik mindenki számára egyforma sebességgel, és könnyűséggel. Főleg akkor nem, ha randira vár.  Vajon mennyi idő telik el két randi között? Pár nap? Egy hét? Két…..
Rogerthat 2011.11.23 12:38:11
@kardhal77: mert sokszor kellően bonyolult és összetett családi (és sokszor pénzügyi) helyzet van mindkét oldalon, és a legkevésbé sem fekete-fehér a történet ezen része. azt se felejtsd el, hogy ha érzelmek is kialakulnak a szerető kapcsán, de nem tűntek el teljesen a 'legális' társ kapcsán se, az milyen árnyalatot tud kölcsönözni még egy ilyen kérdéskörnek, hogy permanensen váltani vagy sem.

ez persze nem változtat azon, hogy a vágyódást az ember roppantmód élvezi, akkor is, ha egyébként szenved is tőle, de tévút ennyire leegyszesíteni egy bonyolult biorobot működését, mint amennyire te tetted most. :)
Nemrég az egyik kommentben idéztem Popper Péter néhány mondatát, amelyekben az emberek (főleg férfiak) hűséghez, hűtlenséghez, parnterváltogatáshoz való hozzáállását ecsetelte. A poligámok és a monogámok mellett feltűntek a palingámok is: A folyton kapcsolatot váltó…..
Rogerthat 2011.11.18 14:06:20
@skarlát betű: a több partner is lehet épp emberi léptékű, én thomasmanni és popperi értelemben vagyok kételkedő. :) tény, hogy magamból indultam ki, egyrészt a monogámia felől, másrészt pedig hogy egy ilyen többszereplős monstrumot én már biztosan nem tudnék és akarnék működtetni.

és azt is gondolom, hogy az emberi kapcsolatok természete olyan, hogy bizonyos minőségből nem fér bele túl sok, amiből meg túl sok van, az meg könnyen a minőség rovására mehet. nem tíz igazán jó barátod van, hanem mondjuk kettő-három, nem ötven jó haverod van hanem jóval kevesebb - hacsak nem osztogatja valaki meggondolatlanul vagy túlzott lelkesedéssel ezeket a cimkéket a kapcsolataira.

ez a sztereogámia mint kifejezés egyébként azért is tetszik, mert megközelíthető a lényege a hangtani sztereó-kiejezéstől, amikor egy hangkép két külön hangforrásból áll össze.
és légyszi senki ne rontsa el az érvelésemet a dolby meg az 5.1 felhozatalával! ;)

@Lars.Lares: nincsenek korlátok, csak a különböző életviteli módokat rakjuk különböző feliratú fiókokba.
Rogerthat 2011.11.18 15:00:15
@skarlát betű: sántítónak érzem a párhuzamot, mert más jellegű a kapcsolatod a gyerekeiddel, és más egy másik felnőttel. hierarchikusan is, a kötelék választhatóságát illetően is, sorolhatnám.
Rogerthat 2011.11.18 20:36:39
@Jilley: és milyen eredményt remélsz ettől az őszinteségi rohamtól, ha beteljesedik és 'vallasz'? Popper alighanem valami olyasmire gondolhatott, hogy ettől neked könnyebb lesz (mert megkönnyebbülsz), a párodnak viszont nehezebb, mert egyik pillanatról a másikra kap a nyakába egy nagy terhet. Vagyis ha nem is teljesen szándékoltan, de mégis az ő nyakába is helyezel át a saját terhedből.
Egyszer csak ott van. Végre, ki tudja, milyen hosszú idő után. Olyan ismerős minden. Az illata, a hangja, az érintése. Most mindent szabad. Talán csak bizonyos szavakkal kell csínján bánnod. De a gesztusaid beszélhetnek. A zihálásod beszélhet. A nyálad és a fogaid…..
Rogerthat 2011.11.16 11:52:33
@koibito: nem fizikailag megszakítani, félbehagyni, hanem az átlényegülés szempontjából sebet ejteni rajta, kiegészítve az ezáltal erősödő lebukásparával - nevezzük így.
Rogerthat 2011.11.16 12:18:31
@skarlát betű: az lenne a könnyebbik eset, ha az én oldalamon állna fenn ez a probléma. :)
de hogy a kérdésedre is válaszoljak: mindaz, amit leírtál. súlyos eset.

@koibito: hát igen, ez elmélet, abból is inkább a fekete-fehér fajta. :) aztán jön majd a gyakorlat meg a színek, mennek az évek, és egyszer csak....
egyébként azt hiszem, 22 évesen én se láttam egy fokkal se színesebbnek a világnak ezt a részét. :)
Rogerthat 2011.11.16 16:32:58
@Enchantée: nem úgy általánosságban van gond a telefonos ügyek lekezelésével, hanem egy konkrét személy bejelentkezéseivel. ezért kezdtem azzal, hogy 'lebukáspara' kizárása esetünkben a leginkább problematikus, míg például munkahelyi meg egyéb magánéleti vackokon simán átlépünk.
Kardhal A gaz csábító 2011.11.13 00:57:04
– Szerinted milyen a lábam? – kérdezte a lány.– Nőies – mondtam, miközben szemeimmel végigszaladtam súlyos combjain, erős térdein és két izomtól duzzadó vádliján. – Tényleg? Az én lábam nőies lenne? – kérdezett újra. Nem szóltam semmit,…..
Rogerthat 2011.11.15 21:25:49
@kardhal77: csinos kis hátrányból hoztad vissza és vitted győzelemre a meccset Gedeon bácsi góljaival, én speciel erre gondolok. :)
A múltkori poszt kommentjei véletlenül épp ebbe az irányba vezettek, ha vannak egyáltalán véletlenek: hogyan változik a testképünk és főleg nők esetében ezzel együtt az önbecsülésünk, a közérzetünk, saját lényünkhöz és szexualitásunkhoz kapcsolódó érzéseink a…..
Rogerthat 2011.11.12 17:17:40
@skarlát betű: azért a női büszkeség egy sérülékenységi versenyben bőven állná a sarat a férfi büszkeséggel szemben. csak máshol van a rés a pajzson. :)
Rogerthat 2011.11.12 17:43:34
@skarlát betű: szerintem ez a sérülésből felépülős dolog megint nem annyira nemi kérdés, mint amennyire érettségi (lásd amit a posztban írtál a gyereklányok kritikákkal szembeni védtelenségéről, ezáltal sérülékenységéről), és személyiségfüggő (önmarcangolásra fogékonyak hátrányban).
Rogerthat 2011.11.12 21:32:25
@kardhal77: akkor nekifutok mégegyszer, hátha így több energiádba kerül majd kiforgatni, és kiesel a szerepedből, anti-Gedeonbácsi. :) veled még nem volt olyan, hogy tetszett, tényleg tetszett, és nem csak azért mondtad (...volna) ki, mert ez lett volna mondjuk az utolsó szükséges lépés ahhoz hogy széttárja végre a combjait, hanem mert tényleg tetszett?

egyértelmű hogy a szexuális tánc része ez az egész, és nem azért látod szépnek egy nő mellét, mert az olyan nagyon praktikus formájú és elrendezésű a csecsemőszoptatás szempontjából. aligha van olyan értelmes ember, aki a 'bókot' ne a szexualitással hozná összefüggésbe.
a szándék kontextusa egyértelmű tehát, amiről én beszélek, hogy összhangban van-e amit mondasz és amit gondolsz; ha valamire azt mondod hogy szép, azt valóban szépnek találod-e.
illetve esetedben: ha valamit szépnek találsz, azt kimondod-e.
Nem tudom, hol olvastam már, de valaki írta, hogy szokása minden valamirevaló (számára izgalmasnak tűnő) nőt elképzelni szex közben. De lehet, hogy csak levetkőzteti gondolatban. Azt is írta valaki, hogy azzal szeret szórakozni, hogy ha hátulról lát egy nőt, akkor elképzeli a…..
Rogerthat 2011.11.06 23:43:22
@skarlát betű: ám legyen. :)

Aki a fantáziájában is hűséges, az... ritka. És azt gondolom, hogy valahol 'korlátolt' is a szexualitása, nem annyira a gyönyörról, mint valami nagy intimitás-élményről szól.

Szoktunk fantáziálni. Ezen fantáziákat gyakran leírjuk egymásnak a szeretőmmel - csodálatos módon ő sokkal direktebb nálam, azt adja ami számomra a legizgatóbb, nyers aktust ír le, én neki pedig inkább történetet, az események ívét festem le, és az aktust magát már nem, vagy alig feszegetem.
Ez a 'tánc' nálunk a vágy felkorbácsolására rendkívül hatásos, viszont én például szex közben kevésbé (sőt, legkevésbé) tudok ilyen fantáziákat végigpörgetni, ott a látvány, hallvány, érezvény visz mindent, fantáziaképek kizárólag akkor jönnek, ha az előbbiek közül valami-valahogy nem stimmel.
Rogerthat 2011.11.07 22:41:32
@skarlát betű: nem jellemző, és valahogy nem is hiányzik, efféle kerekítés nélkül is kerek a dolog.