Adatok
márna
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az okosok szerint Magyarországon nem érdemes lcd-monitort venni, mert ide csak a kézzel szelektált szarokat hozzák. Nem tudni olvasónk esetében ez történt-e, mindenesetre a szürkeimportált Samsung monitor semmivel sem jobb az itthon hivatalosan forgalmazottnál, sőt, még a központi…..
Észak-dunántúli régiórekordnak tűnik, hogy Polo elromlott, garanciális fényképezőgépéhez a Euronics szervizében 10, azaz tíz ott eltöltött hét után rendeltek alkatrészt. Most egy negyedévnél jár, és semmi se történt. Kálvária és kínzó kérdések a hajtás után. Kedves…..
Két rövidebb szervizes sztorival folytatódik a sírva vigadás. Az elsőben Zoltán szembesült a szakszervizek kemény világával, vagyishogy miért akarták 41 ezer forintért kicserélni autója teljes zárját, amit ő amúgy aztán 1500 forintból megoldott? Történt a minap, hogy…..
márna
2007.10.11 13:44:30
Egy vásárló viszontagságai.
Az eset rövid leírása.
2007. 08. 31 én vásároltam extreme digital BIG EXTRÉM KFT szegedi boltjában Sony dhsc-9 típusú fényképezőgépet.
Korán már 2007. 09, 10 én visszavittem, mert a készülék fájl hibát írt ki, képek egy részét nem lehetett visszanézni. A gépet 2007 09 17 átvettem a boltban, a meglepetés itt ért ugyan is bekapcsolva a hiba már a boltban jelentkezett. Akkor ott a boltban készített felvételeknél, viszont nem. A készüléket elvittem jelezve a problémát az átvételi bizonylaton./hátha én rontottam el valamit, ugyanis a szerviz indoklása szerint ők a jelzet hibát nem tapasztalták/
Az öröm nem tartott soká, mert 2007 09 24 én visszavittem az átvételi papírra hibaként a következő lett írva: a hiba továbbra is fennáll, lásd mintaképek, ugyanis másodszorra már csatoltam a hibás képeket hátha így látni fogják a probléma okát.
A garanciára vonatkozó törvények nem ismeretében több hibát is elkövettem, elfogadtam a vállalási határidőt, nem ismertem a garanciára vonatkozó törvényeket.
Ezek utólagos megismerése után 15 nap után indultam a boltba, a készülék persze sehol.
Na nem gond fogyasztóvédelem, panasztétel indoklás: hibás garanciás teljesítés.
A boltba visszatérve jeleztem, elállok a szerződéstől, hohó nem úgy vagyon, közölték velem, hiszen elfogadtam a vállalási határidőt. Ezt nem is cáfolom, mert előtte teljesen ismeretlen volt mik a jogaim és mi a forgalmazó kötelessége. Mint közben kiderült a gép egy Bécsi szervizben van várnak a hibás alkatrészre. Ezt az információt saját utánjárásomnak köszönhetem, mert a cég szervize még a hiba okát sem közölte, de hajlandó volt a Bécsi szerviz telefonszámát meg adni. A kinti szervizet felhívva kedvesen közölték velem a hiba okát és még majd nem ők kértek elnézést/ kint vevőnek tekintettek/.
Most pedig várok.
Mit tesz a fogyasztó érdekében a fogyasztóvédelem az alábbiak ismeretében/ 49/2003. (VII. 30.) 4.§ (1) (2) 306. § (1)
Mint kiderült második alkalommal ki kellet, volna cserélni a készüléket szó nélkül, ugyanis azonos hibával vittem vissza. Lehet a forgalmazó, sem ismeri a rávonatkozó törvényeket? Be fogja-e tartatni ezt a fogyasztóvédelem?
Amire még kíváncsi leszek, mit szól ehhez a Sony?
Meg fogja-e szűrni azon partnereit, akik a termékét forgalmazzák ezzel rombolva a cég hírnevét. Ezt a rövid leírást elküldöm nekik is. Csatolom a nettről letöltött törvény kivonatot az elkövetkező vásárlók okulására. Ezek ismeretében döntse el mindenki nem érdemesebb kint vásárolni? ahol a vevőt, vásárlóként kezelik, és a törvények védenek.
csatolnám azt az oldal elérhetőségét ahonnét a legtöbb segitséghez jutottam.
blog.dvorcsak.hu/garancia
Az eset rövid leírása.
2007. 08. 31 én vásároltam extreme digital BIG EXTRÉM KFT szegedi boltjában Sony dhsc-9 típusú fényképezőgépet.
Korán már 2007. 09, 10 én visszavittem, mert a készülék fájl hibát írt ki, képek egy részét nem lehetett visszanézni. A gépet 2007 09 17 átvettem a boltban, a meglepetés itt ért ugyan is bekapcsolva a hiba már a boltban jelentkezett. Akkor ott a boltban készített felvételeknél, viszont nem. A készüléket elvittem jelezve a problémát az átvételi bizonylaton./hátha én rontottam el valamit, ugyanis a szerviz indoklása szerint ők a jelzet hibát nem tapasztalták/
Az öröm nem tartott soká, mert 2007 09 24 én visszavittem az átvételi papírra hibaként a következő lett írva: a hiba továbbra is fennáll, lásd mintaképek, ugyanis másodszorra már csatoltam a hibás képeket hátha így látni fogják a probléma okát.
A garanciára vonatkozó törvények nem ismeretében több hibát is elkövettem, elfogadtam a vállalási határidőt, nem ismertem a garanciára vonatkozó törvényeket.
Ezek utólagos megismerése után 15 nap után indultam a boltba, a készülék persze sehol.
Na nem gond fogyasztóvédelem, panasztétel indoklás: hibás garanciás teljesítés.
A boltba visszatérve jeleztem, elállok a szerződéstől, hohó nem úgy vagyon, közölték velem, hiszen elfogadtam a vállalási határidőt. Ezt nem is cáfolom, mert előtte teljesen ismeretlen volt mik a jogaim és mi a forgalmazó kötelessége. Mint közben kiderült a gép egy Bécsi szervizben van várnak a hibás alkatrészre. Ezt az információt saját utánjárásomnak köszönhetem, mert a cég szervize még a hiba okát sem közölte, de hajlandó volt a Bécsi szerviz telefonszámát meg adni. A kinti szervizet felhívva kedvesen közölték velem a hiba okát és még majd nem ők kértek elnézést/ kint vevőnek tekintettek/.
Most pedig várok.
Mit tesz a fogyasztó érdekében a fogyasztóvédelem az alábbiak ismeretében/ 49/2003. (VII. 30.) 4.§ (1) (2) 306. § (1)
Mint kiderült második alkalommal ki kellet, volna cserélni a készüléket szó nélkül, ugyanis azonos hibával vittem vissza. Lehet a forgalmazó, sem ismeri a rávonatkozó törvényeket? Be fogja-e tartatni ezt a fogyasztóvédelem?
Amire még kíváncsi leszek, mit szól ehhez a Sony?
Meg fogja-e szűrni azon partnereit, akik a termékét forgalmazzák ezzel rombolva a cég hírnevét. Ezt a rövid leírást elküldöm nekik is. Csatolom a nettről letöltött törvény kivonatot az elkövetkező vásárlók okulására. Ezek ismeretében döntse el mindenki nem érdemesebb kint vásárolni? ahol a vevőt, vásárlóként kezelik, és a törvények védenek.
csatolnám azt az oldal elérhetőségét ahonnét a legtöbb segitséghez jutottam.
blog.dvorcsak.hu/garancia
Egy igazi klasszik szervizes csemegével szolgál Zoltán. Van benne zoomhibás szürkeimport fényképező, undok Sony márkaképviselet és egy frusztráltan ideoda futkározó vásárló: Már egy ideje tépelődöm azon, hogy megírjam esetemet a Sony-val. Ha időközben lezárult volna, lehet…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
TISZTELT GLOCK...
Saját ÉLMÉNYEM, AZ ÁLTALAD VÉDET CÉG VÁLASZÁT IDÉZNÉM, A BÉKÉLTETŐ TESTüLET AJÁNLÁSÁT NEM VESSZÜK FIGYELEMBE, NEM FOGADJUK EL,, MAGYARÚL MEHETSZ A SUNYI P,,,,ÁBA
Most várom a bírósági tárgyalás kitűzésének időpontját.
Garanciás jog következetes megsértése,,,,
Saját élmény amit az Extrém Digitálnak köszönhetek.
Nem kitalált, szívesen mellékelem a dokumentált anyagot