Adatok
nmr
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Milyen előnyei vannak a saját márkás termékeknek a fogyasztó számára? Veszélyben vannak-e a gyártók márkái? Ön melyiket és miért részesíti előnyben? Inspirációként: http://kereskedelem.tlap.hu/magazin/sajat-markas-termek-fogalma/; http://hu.nielsen.com/site/20100906.shtml;…..
nmr
2012.11.02 02:55:34
Véleményem szerint is az egyik legnagyobb előny az ár lehet,ami egy saját márkás termék mellett szólhat. Bizonyos termékek vásárlása esetén( például fogkrém, toalettpapír, papírzsebkendő ) úgy gondolom, hogy a fogyasztó hajlamos elsősorban az ár alapján dönteni, s nem ragaszkodik annyira a márkanévhez. Emellett a saját márkás termékek folyamatos jelenléte az adott áruházláncban is a fogyasztó számára alternatívát kínál. Úgy gondolom, hogy bizonyos termékek nem kerülnek veszélybe, egyrészt vagy mert azon a terülten nincs saját márkás konkurencia( például dohányáru ), vagy a fogyasztó ragaszkodik a bevált termékhez. Más területeket tekintve a saját márkás termék konkurenciát jelent, s ez befolyással lehet az árak alakulására is.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz