Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Falsoo

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Péter kitartó és türelmes ember, de még kitartóbb, bár nem türelmesebb a T-Mobile, ha számlázásról és szopatásról van szó. Ügyfél és szolgáltató küzdelme szélmalomharcnak tűnhet, mi azonban - Péterrel együtt - hiszünk a boldog végkifejletben.Úgy gondoltam a történetem…..
Falsoo 2011.05.23 11:00:35
Sziasztok!

Nekem is hasonló tapasztalataim vannak T-mobillal.
Az én storym:
Barátnőmnek a nevén volt egy tv szolgáltatás 2010-ben, aminek a hűségideje 2011 január 27.-én járt volna le. Bementünk január elején, hogy nincs rá szükség mert összeköltöztünk, és szeretnénk lemondani. Közölte a ügyfszolgálatos kiscsaj, hogy előre nem lehet lemondani, menjünk 27.-én. (Persze ha utólag mondjuk le, akkor napra lebontva szigorúan magassabb összeggel számol a T. a szerződés vége és a lemondás közt eltelt napokra...) Mondom jó, bemegyünk akkor 27.-én. Mikor 2.-jára mentünk, akkor közölte a kolléganő, hogy nem tudjuk most sem lemondani a szolgáltatást, mert telefonos ügyfélszolgálatukon HBO pack csomag lett rendelve év közben, aminek a hűségideje még tart. Na ez verte ki a biztosítékot először. Hogy lehet hogy először nem ezt mondták? Hát mindjárt utnanéz a rendszerben... Szokásos fél óra várakozás után: Sajnos nem tudjuk megmondani, hogy mi történt, ezért újra be kellene jönni majd, de először írjunk egy panaszlevelet a központnak. Jó, megírtuk ott a helyszínen, az ő segítségével. A Set-top boxokat ismét hazavittük (kb. 50 km), majd kb. egy hónap elteltével jön a levél: Panaszunkat elismerik, mert meghallgatták a telefonos beszélgetést, és barátnőm ugyan megrendelte valóban ezt a szolgáltatást, de kollégájuk hibázott amikor nem tájékoztatta őt arról, hogy ismét hűségidővel fog járni a módosítás. A lényeg, hogy elismerték, hogy hibáztak, és természetesen azonnallemondhatjuk a szolgáltatást. Pár nap múlva ismét bementünk, hogy akkor most már tényleg lemondjuk hiszen elismerték, hogy hibáztak. Ismét elmentünk a set topokért, és bevittük őket. Nagy megkönnyebbülésünkre ekkor már sikerült lemondani a szolgáltatást, de közölték, hogy mivel a hűségidő január 27.-ével lejárt ezért a január 27.-től február végéig terjedő időszakot magasabb összeggel számlázzák ki. Itt ment fel az agyvizem ismét. Az ügyf szolg csaj előtt felhívtuk a központot, elmondtam a panaszom, hogy nem szivesen tenném meg nekik ezt a szivességet, ahol kb. fél órás beszélgetés után azt tudatták velem, hogy jogos a kérésem, hogy ezt az időszakot nem akarom fizetni, viszont ehhez újabb panaszlevelet kell benyújtanom, ami megint egy hónapot vesz igénybe. Két hónappal az eredeti szerződés lejárta után ismét jön a levél, hogy felháborodásom jogos, de közben sajnos barátnőm testvéréék (ők használták az átmeneti időben a boxokat) már befizették a 4 ezer x száz forintos csekket. Hát mondom jól van, nincs mit tenni, úgyis használták addig, tehát valamilyen szinten jogos, hogy fizetnünk kell érte. Ezután következő hónapban megint kaptak egy 1600 Ft értékű számlát, amit már nem tudom milyen jogcímen postáztak. Erre mondtam nekik, hogy be ne fizessék mert már az előző sem lett volna jogos, hiszen első körben elismerték, hogy jogtalanul utasították el lemondási szándékunkat. Azóta nem jött csekk, de ha véletlenül jön, akkor a kapott papírokkal én is magasabb szervekhez fogok fordulni, és nem csak a 4000 Ft-ot perelem, de úgy érzem, hogy a két-többszöri top box utaztatás költségét is visszakérem. ... Szerintem jogos lenne az is!