Regisztráció Blogot indítok
Adatok
fllen Kornél

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sokáig nem hittük, hogy utasalázásban a Wizz Air képes túlszárnyalni a Ryanairt, de legutóbb saját bőrünkön is megtapasztalhattuk, milyen az, amikor az elborult agyú poggyászmérő kisiparos mindenképp le akar húzni 45 euróval. Horrortörténetek a trehányul pakoló utasokra…..
fllen Kornél 2014.11.26 22:53:34
Helló mindenki!
Őszinte leszek nem olvastam végig minden kommentet, szóval lehet hogy volt róla már szó, de hadd szólaljon meg valaki aki történetesen ott is van amikor ezeket a csomagokat szó szerint be kell préselni a tárolókba! Sajna a Wizzair A320 adatait nem tudom pontosan de egy RYR-es 737 kapacitása 189 fő, a tárolókban viszont csak körülbelül 120 nagy bőrönd fér el! Ez elég sokmindent elmond szerintem miért fontos hogy ne nagyon legyen a megengedettnél nagyobb a csomag, és a limitek is igencsak rá vannak szabva a tárolókra, szóval plusz néhány centi is azt jelenti hogy nem vagy csak nehezen tudjuk lecsukni a tárolót! Ne értsetek félre nem védek senkit pláne nem a Wizz-t mert az utóbbi időben nagyon rajta vannak a pénzbehajtás témán, ez saját tapasztalat nekem is, legyen az jegyár, vagy poggyász! De a fapadosok magas utaskapacitásának van bizony hátránya, ezért nem is éri meg felhozni itt Air France-ot, vagy Emirates-éket. Jól végiggondolt oka van a szabályoknak, és sajnos a légiközlekedésben rengeteg van amit nem azért kell betartani mert valakinek olyan napja van hogy épp ehhez van kedve... De abban egyet kell értenem hogy a mód ahogy ezt a földi személyzet előadja a fent említett esetekben finoman szólva is erősen kifogásolható! Csak azt értsük meg hogy a szabályokat be kell tartani, nem egy bonyolult dolog! Wizzair-ék pedig csak akkor fognak tudni róla hogy egy a megbízásukból dolgozó cég tajparasztokat alkalmaz ha ezt nekik is tudomásukra van adva mert bizony abban az "istállóban" odalent senki nincs a cég alkalmazásában! Amit én javaslok, az a panaszok megfogalmazása és elküldése (az alkalmazottnak kint a neve névtáblán), egy légitársaság nem engedhet meg ilyet ha számít a presztízse! Higgyetek nekem, ez még a Ryanair-nél is sok lenne (pedig minket sem kell félteni!)