Adatok
fllen Kornél
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Fapados tippek, trükkök, élmények
Miért alázza meg utasait fél centi miatt a Wizz Air?
2014.11.26 05:23:00
Sokáig nem hittük, hogy utasalázásban a Wizz Air képes túlszárnyalni a Ryanairt, de legutóbb saját bőrünkön is megtapasztalhattuk, milyen az, amikor az elborult agyú poggyászmérő kisiparos mindenképp le akar húzni 45 euróval. Horrortörténetek a trehányul pakoló utasokra…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Őszinte leszek nem olvastam végig minden kommentet, szóval lehet hogy volt róla már szó, de hadd szólaljon meg valaki aki történetesen ott is van amikor ezeket a csomagokat szó szerint be kell préselni a tárolókba! Sajna a Wizzair A320 adatait nem tudom pontosan de egy RYR-es 737 kapacitása 189 fő, a tárolókban viszont csak körülbelül 120 nagy bőrönd fér el! Ez elég sokmindent elmond szerintem miért fontos hogy ne nagyon legyen a megengedettnél nagyobb a csomag, és a limitek is igencsak rá vannak szabva a tárolókra, szóval plusz néhány centi is azt jelenti hogy nem vagy csak nehezen tudjuk lecsukni a tárolót! Ne értsetek félre nem védek senkit pláne nem a Wizz-t mert az utóbbi időben nagyon rajta vannak a pénzbehajtás témán, ez saját tapasztalat nekem is, legyen az jegyár, vagy poggyász! De a fapadosok magas utaskapacitásának van bizony hátránya, ezért nem is éri meg felhozni itt Air France-ot, vagy Emirates-éket. Jól végiggondolt oka van a szabályoknak, és sajnos a légiközlekedésben rengeteg van amit nem azért kell betartani mert valakinek olyan napja van hogy épp ehhez van kedve... De abban egyet kell értenem hogy a mód ahogy ezt a földi személyzet előadja a fent említett esetekben finoman szólva is erősen kifogásolható! Csak azt értsük meg hogy a szabályokat be kell tartani, nem egy bonyolult dolog! Wizzair-ék pedig csak akkor fognak tudni róla hogy egy a megbízásukból dolgozó cég tajparasztokat alkalmaz ha ezt nekik is tudomásukra van adva mert bizony abban az "istállóban" odalent senki nincs a cég alkalmazásában! Amit én javaslok, az a panaszok megfogalmazása és elküldése (az alkalmazottnak kint a neve névtáblán), egy légitársaság nem engedhet meg ilyet ha számít a presztízse! Higgyetek nekem, ez még a Ryanair-nél is sok lenne (pedig minket sem kell félteni!)