Regisztráció Blogot indítok
Adatok
BarazsyÁkos

0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Appleblog Na de milyen a Lion? 2011.07.24 09:37:00
Nem lesz hosszú poszt. Elég röviden el lehet mondani.Az új funkciók: feleslegesek. A többségüket, például a Launchpadet szerintem sosem fogjuk használni, a fordított scrollt eddig minden ismerősöm kikapcsolta, a Mission Control kevésbé átlátható, mint az Exposé és társai, a…..
Folytatva a MiniCRM bemutatását, kicsit tisztázni szeretném, miért is találó név az, hogy "mini".Először is: nem a funkcionalitása miatt! Ez nagyon fontos, hogy nem valami nagy megoldás butított verziója, nem is valami szűkített tudású rendszer. A MiniCRM egy teljes…..
BarazsyÁkos 2011.07.26 17:46:02
@Xorg9999: Ezekre mind választ kapsz a weblapunkon.
BarazsyÁkos 2011.07.13 18:35:28
@xxyyzz: Mi státuszrendszert használunk a leadek besorolására, gyakorlatilag így láthatod, hogy melyik ügyfeled adott ügye hol áll az értékesítési folyamatban. Kicsit más a megközelítésünk mint a többi CRM-é, de egy pillanat alatt látod, hogy kinek-kivel-mikor-mit kell tennie, ebben nagyszerű a MiniCRM. Gyakorlatilag felkészít a következő hívásra, találkozóra, támogatja az értékesítést és az utánkövetést, látod az ügyfelek előzményeit.

Gyakorlatilag a céges szinten elavult eszközöket - pl excelt - váltod le, számolod fel a káoszt és csinálsz rendet a cégedben.

De tapasztald meg Te is, semmibe nem kerül tesztrendszerrel kipróbálni!

www.minicrm.hu/tesztrendszer-igenyles.html
Nem vagyunk egy hatalmas cég, ráadásul nem is egy irodában dolgozunk (a "home office" sok előnnyel jár), így aztán a munka megszervezése talán kicsit több odafigyelést igényel. Amikor a MiniCRM-et jegyző Barazsy Ákos először megkeresett a rendszerükkel, ez volt a…..
BarazsyÁkos 2011.06.11 10:03:49
@Alexander Hamilton: Számoljunk: az az értékesítő aki egy CRM rendszerrel nem tud naponta egy kávé árával többet kitermelni, azt ki is lehet rúgni. Ugyancsak életképtelen az a cég, amelyik a cégéből nem tud sokkal többet profitálni (ha rendesen használja és normálisak a munkatársak is) mint a bérleti díj.

Másik alternatíva, hogy beruházol 10-15-20 millióért egy rendszerbe, aztán derül ki, hogy nem hozza be az árát / nem tetszik / nem volt jó választás, stb.

Itt meg nincs beruházás, addig és annyit fizetsz ameddig jó.

Ennek fényében a fenti árkifogás csak abban él, aki nem a problémájára keres megoldást (nem is tudja, mennyibe kerül most neki a probléma fenntartása) hanem csak árat vesz, nem is lát tovább az orránál. Nem célcsoport.

No more comment.
BarazsyÁkos 2011.06.11 10:08:20
@Alexander Hamilton: Ja, és olyan cégnek aki nem tud / nincs értelme bevezetnie egy CRM rendszert, annak nem is kell vennie semmit, kár számolgatni az árat, ingyen is sokba kerülne.

Reméljük, hogy sokáig fenntartható lesz az az állapot, hogy CRM rendszer nélkül hatékonyan tud dolgozni egy 10+ fővel rendelkező cég, és az összes konkurenciája így gondolkodik, és soha nem lesz egy okosabb aki meglátja benne a lehetőséget és bevezet egyet.

Aztán majd lehet jajogni, hogy miért köröz le a konkurencia, és a cég megmentéséért sokkal többet is hajlandóak lennének kiadni, csakhogy mondjuk már késő lesz, mert vannak dolgok, amiket pénzért sem lehet megvenni... például az értelmesen gondolkodó elmét...
BarazsyÁkos 2011.06.14 18:43:55
@Atisp: Ja, csak az nem 3 millió lesz a végére - hanem több, közben eltelik legalább egy év (mennyi kiesés?), le fog fejleszteni egy csomó dolgot ami felesleges lesz, lehet, hogy nem is sikerül a projekt - és egyébként meg az átlag cégnek fogalma sincs, hogy mire van szüksége... hidd el, tapasztalatból mondom.

A kisvállalkozások 70%-a még működtetni is képtelen egy kész CRM-et bevált háttérstruktúrával, nemhogy megtervezni és kivitelezni.
Mérni kell. A marketingben ezt tudja mindenki, akinek fontos az eredmény. Az interneten ráadásul mérni kötelező. Sőt, nemcsak kötelező, de ki sem szabad hagyni, mert akkor kb. be is csukhatjuk a boltot. De az online marketingben a mérés sokszor nem jut tovább annál, hogy mit…..
BarazsyÁkos 2011.05.16 14:31:29
@cheerke_: Na, akkor ezekre a nagyotmondó jelzőkre lennék kíváncsi. Tudod, a konkrétumok beszélnek...

egyébként mivel nem tudom, hogy ki vagy, azt sem tudom egyelőre megítélni, hogy akkor az Általad említett dolgok helyénvalóak-e.

Ha Te célcsoport vagy, akkor nem elég jó a marketingünk.

Ha viszont nem vagy célcsoport, akkor kifejezetten jó az, hogy utálat nélkül továbbsétálsz.
BarazsyÁkos 2011.05.16 14:35:22
@cheerke_: Egy gondolat a mini-magas árra: szerinted miért van az, hogy sok olyan ügyfelünk van, aki nem használja ki a MiniCRM lehetőségeit, ennek ellenére még így is elégedett és örömmel fizeti ki a "teljes" árat?

Szerintem itt is az eredménynek kell középpontban lenni... ha nem lenne jó az ár / érték arányunk, nem lennénk életképesek, nem adnánk havonta átlagosan egy új munkatársnak munkát...
BarazsyÁkos 2011.05.16 14:48:21
@cheerke_: Ha ár alapján döntesz, akkor mindig találsz olcsóbbat mindenből.

A marketing ott kezdődik, amikor van más érv is.