Regisztráció Blogot indítok
Adatok
szvakeniko

0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Minden eddiginél jobban elmérgesedett Mark Webber és Helmut Marko kapcsolata a Red Bull Racingnél 2012-ben. A bikások osztrák szaktanácsadója szerint az ausztrál nem segítette mindenben a csapat érdekeit. Veszélyes lehet Webber jövőjére, hogy Marko áll a legközelebb a tulajdonos…..
szvakeniko 2013.01.07 18:30:37
Na tehát akkor az én véleményem erről a cirkuszról.
1., én már ott a plafonon voltam amikor ment a parasztvakítás hogy náluk nincs csapatsorrent, és mégis volt mint láttuk, mert csak Vettelnek kedveztek. Én anno ugyanezért keresztre feszítették a Ferrarit, hogy Schumit el kell engednie Barichellonak, Massának, vagy Irvinenak. Mindenhol van csapatsorrent. Most meg már a kutyát nem érdekli mert lehet is a szabályok szerint.
2., egyébb iránt nekem a kis szőke német már csak azért sem szimpatikus mert pár napja olvastam egy cikket arról (
www.mcsatorna.hu/hirek/2013_01_6_vettelek-radiobeszelgetesei-a-nyilvanossag-elott/) hogy hogyan is vélekedik a saját hibáiról. ilyenkor vessenek rám követ de mindig a Mint villám jut eszembe ahol Nikole Kidman kiosztja Tom Cruisot, hogy "infantilis, egoista" és rajta kívól még 30-an vannak a pályán. Nos tény hogy ez így is van, meg talán kell is lennie, és azért Schumachernek és Alonsonak sem kell a szomszédba mennie egy hisztiért, vagy Hakkinennek egy ominózus saját hibáért(kidobta a kormányt az autóból és bőgött a bokorban 1999-ben). Emberből vannak ők is., persze, de azért három vb címmel Vettelnek kicsit vissza kéne venni abból a nagyon nagy arcból szerintem. Egyrészt aláírom hogy Schumachernak is volt, de Todt megnevelte a Scuderiánál, ahogy Irvinet is, de ez láthatóan Hornernek nem megy. Elismerem hogy bosszantotta Vettelt a HRT-s, na dehogy egyszerűen leuborkázza? Háááttt...
3., nos Webber sem volt soha a szívem kis csücske, de azért az tetszett, hogy nem adta olcsón a bőrét, nem úgy mint Barichello. Ő harcolt, és próbálta Vettel bajszát tépni, csakhát széllel szemben ugye nem lehet. Másik kérdés hogy Marko kint akarja látni a csapatból, Horner meg nem. Csak nem értem, hogy Horner miért kardoskodik mellette? Amikor meg most ismerte el( www.hirado.hu/Formula1/Hirek/2013/01/07/08/Vettelnek_jobban_fekudtek_a_Red_Bull_ujitasai.aspx ) hogy hát inkább Vettelnek feküdtek jól az ujjítások, ergó rá tervezték őket. Tehát akkor miről is beszélünk tulajdonképpen? Nekem ez úgy szaglik, hogy az ausztrál cserben lett hagyva rendesen. Másik kérdésem hová mehetnek? Ferrari? Ugyan Alonso mögé megint vízhordónak? Mercedesbe? hamilton mögé? Lotushoz Raikkonen hátvédjének?Nem nagyon van luft a top csapatoknál.
4., szeretném én azt megélni, amit a Mclarennél láttunk pár éve az Alonso Hamilton párosnál, hogy az újonc rongyá verte a világbajnokot. Mondjuk nem vagyok egy nagy Alonso fan, de azért a Ferrari és az a pofára esés megnevelte a spanyolt, és még egész megkedveltem. Mert lehet hogy ezzel nem számol Marko, de ha két kakas van a tyúkólban az nem csak a versenyekre de a csapatmorálra is rossz, lehet hogy it tmost tévedek de egyszer úgy olvastam és ha marhaságot írok elnézést kérek, de mintha a Senna - Prost páros a McLarent is két részre szedtem volna mert a szerelők sem beszéltek egymással.
5. ha fennállna egy ilyen eset, hogy Vettelt földbe döngili a csapattársa aki Vettelnek vagy újoncnak kell mennie? ki esik ki a pixisből? és ki fogja megoldani a gubancot? Horner esetleg Marko? Vagy repül Horner is, akit mit kiderült szerette volna leszerződtetni a Mercedes.....
6. és az utolsó kérdésem lesz e olyan balek, aki vállaja Vettel mögött a másodhegedűs szerepet? és ha igen, akkor jönnek e a Webber féle eremények vagy a Barichello féle süllyesztőt fogjuk látni új kiadásban?
hát ez a konkrét véleményem, és kérdéseim. és senkit nem akartam megsérteni pilóta vagy csapat iránti vallásában.( Én mint nagy ex Ferraris, és Schumis) :)
Montreali győzelme után a McLarent ismét elnyelte a hibák tengere Valenciában. Lewis Hamilton első kerékcseréje rekordgyorsaságúra sikeredett, a második boxkiállás azonban elment az emelőszerkezet hibáján. A team rajongói Sam Michael sportigazgató fejét követelik, miközben a…..
szvakeniko 2012.06.26 12:56:38
Igen, sajnos a McLaren fontos helyen, a bokszban bakizik, de ha már itt tartunk akkor vegyük csak sorra:
1., Igen a Mclaren idén kritikán alul dolgozik a boxban.
2., A Mercedesnél néha egy öt éves gyerek jobb időmérő stratgiát rak össze mint ők. Lásd Schumi nem jut be Q2be sem.
3., Massa néha alszik a Ferrariban a pályán, ha nem akkor kiesik. Kedvelem a srácot de az elmúlt pár szezon végig aludta. Más kérdés ha már nem megy, vagy fél, ne erőltesse, mert akkor otthagyja a fogát, és másokra is veszélyes.
4., Red Bull Vettel nyilatkozatai... Már elnézést, de még tőle is erős hogy miért is volt biztonsági autó a versenyen, és ilyen sokáig? Kérem szépen....
5., Karthikeyan doggem vezetési stílusa.
és stb....
Szóval mindenkinek van mit söprögetni a háza táján nem is keveset.
Ha vissza emlékszünk 1999 Euróa Nagydíj, Ferrari, egy Eddie Irvine nevű fickó, és egy bal hátsó ki nem vitt kerék a kerékcseréhez. Annak idején a Ferrari volt "mester " abban hogy kell a bokszban elveszíteni egy futamot, most fordult a kocka.
Nincs itt semmi szégyelni való, kérem szépen, akkor az olasz sajtó akart fejeket, most az angol.
Majd megoldják, és tanulnak belőle.
Jó kis "öreg csapat" sok lóvéval, nem is baj.
Hamilton vs. Maldonado?
Hmmm.
Schumacher vs. Grosjean, vagy Vettel vs Webber, esetleg Senna vs. Prost?
Nagyon akar a szarka, és...
Két akaratos versenyző sem egy csapatban, sem egy pályán nem fér meg, ilyet is láttunk már, ez időre időre megismétlődik.
Ahogy Nicole Kidman mondja a Min a villámban:" Infantilis egoista őrültek!" De ezért szeretjük őket, mert mi csak álmodunk arról ami az ő világuk, és néha a valóság kicsit defektes.
Előbb utóbb helyreáll a világ rendje, vagy nem. :D
Üdv :)
Sebastian Vettel és Michael Schumacher erős időkkel támasztotta alá győzelmi esélyét az Európa Nagydíj első szabadedzésén, a többi nagycsapat viszont rejtőzködött. A Ferrari, a McLaren és a Lotus inkább a versenybeállítások finomítására koncentrált pénteken, Valenciában.…..
A Monacói Nagydíj környékén szokás szerint elkezdődik a találgatás: vajon melyik F1-es pilóta hol folytatja a pályafutását? Brit lapértesülés szerint Sebastian Vettel előszerződést írt alá a Ferrarival, míg Lewis Hamilton szerződéshosszabbítás előtt áll a McLarennel.…..
szvakeniko 2012.05.29 14:06:53
Na:
Neweynak fizetnek annyit, meg szereti annyira a Red Bullt-t hogy ne menjen, másik az hogy kényes a munkaterületére, és annak idején a Schumi érában is hívták nem ment.
Akkor az asszony meg a gyerek miatt, most meg már az lesz hogy idősebb nehezen mozdult. Persze van az a pénz, meg ha Vettellel dolgozhat ki tudja.
Én arra lennék kiváncsi ha a Ferrarinál lesz egy Alonso- Hamilton,
vagy Alonso -Vettel, vagy nehán talán Hamilton - Vettel akkor melyik kezét harapja le a Ferrari?
Mert az látszik hogy őt nem vevők a két kapus játékra, nálunk vagy egy főpilóta és egy csúnya szólva élve vízhordó. Meg aztán ha úgy alakul melyik világbajnokot fogják támogatni. Másik kérdés ha a Red Bull nem fut úgy ahogy kellene, akkor Vettel menni fog, de azért mehet ő máshová is, elvégre válogathat mint világbajnok sokan látnák szívesen.
Meg kérdem én, ki az a pilóta aki beáll Vettel, vagy Hamilton mögé?
Irvine jó pénzért megtette, aztán persze borította a bilit Barichello most megint szidja a Ferrarit hogy csúnya, rossz csapat, mert ő el volt nyomva. Massa meg hallgat.
Annak idején a McLarennél sem jött össze Senna vs Prost, vagy Hakkinen és Coulthard mert kilökdösték egymást, és a csapatnak sem tett jót.
A Ferrari soha nem akart házon beüli cirkuszt, és van benne valami, az érem másik oldala hogy kell olyan kaliber mint Schumi aki viszi a csapatot, szerintem ezért van talán több esély Vettelre mert benne látják az utódot. Kérdés persze hogy mennyire tud egy olasz mentalitásba belepasszolni? Meg persze hogy az öreg Mateshitz mennyire nyúl mélyen a bukszájába, és Horner mennyire tud mellé csendes társat találni.
Amúgy pedig én már azon is nevettem amikor pár hetet Schumi visszatér a Ferrarihoz c. darabot mesélték.
Kicsit úgy tűnik lassan a fél mezőny meg az olaszokhoz.
Szerintem várjuk meg a végét, minden esetre nem hiszem hogy Vettel megy, de ez én vagyok.
Sok még a kérdőjel, és egyenlőre a szezonvégi igazolásokat átlátni tipmix.
 Szeptemberben F1-es Ferrarit tesztelhet a Sauber pilótája, Sergio Pérez. A mexikói újoncot a Ferrari Driver Academy másik protezsáltjával, a francia Jules Bianchival engedik össze Mugellóban, vagy Fioranóban.Sergio Pérez (MEX), Sauber-Ferrari (Fotó: Sauber F1…..
Mark Webber úgy érzi, a Red Bull csapatutasítása megfosztotta a második helytől a Brit Nagydíjon. Christian Horner azzal védekezik, az ő feladata biztosítani, hogy bezsebeljék a maximális pontszámot. Damon Hill a Red Bull előzést tiltó utasítását kritizálja, Jackie Stewart…..
szvakeniko 2011.07.12 15:15:22
Hna jön a litánia.
Amit az elején leirtál abban a négy sorban az a tuti.
Egy van egy álláspont, ami a pilótáé, van ey álláspont ami a csapaté, és van a kétféle vélemény.
Én annak tábornak az egyik tagja vagyok aki azt hiszi/valja, hogy bezony kimondva és kimondatlanul, volt/lesz csapatutasítás. Másik kérdés, de ha jól tudom már legális is.
Az éremnek több oldala van, az első ahogy Horner is mondta, igen van a csapatérdek, ezt megértem, mert feltehetően több száz ember nem azért melózik, hogy a végén a két jó madár kiüsse egymást.
Van a pilóta, hogy győzhettem volna, ha hagyják, vagy második lehettem volna ha hagyják. Vacak érzés lehet elismerem, és vagy lenyeli a békát vagy nem. ha lenyeli akkor utána tesz az egészre, vagy bedurvult és csakazértis megmutatja, ha kap lehetőséget ilyne vagy olyna okból él vele és villant.
Ha meg visszadumál, akkor kereshet másik csapatot, de kérdés ki akar egy olyan pilótát aki nem hű egy gárdához, és nem azt teszi amit kellene?
Aztán ott van a néző, aki nem feltétlenül azt akarja látni, hogy akárki -hangsúlyozom akárki - azért nyert mert másvalaki elengedi a kedvencét. Az ilyen győzelemnek lehet olyan értéke mint egy keményen megharcoltnak? Van értleme? Nem presztizsromboló a csapatnak, a pilótáknak? Ilyenformán a csapatérdekkel sérül a néző is?
És maga a F1 imázsa? Annak jót tesz, vagy rosszat?
És még ott van egy másik kérdés is, ami engem mint naiv ember térdekel:
Egy midnenkiért, mindenki egyért!
Ha már az egy mindenkiért a csapatért van, és megteszi ezt a csapatért hogy hagyja jobb pozícióban a másikat, akkor ő is elvárhatja ugyanezt?
Ha Schumacher, Vettel, Hill, Senna elvárta, akkor joguk van a vízhordóknak is ezt kérdni, mondván én megtettem érted, te vbt nyertél akkor most hagyj nyerni?
Lehet hogy hogy naiv, idealista romantikus vagyok, de szerintem igen, és az a korrekt ha meg is kapják a kárpótlást.
De ez élet nem mindig igazságos.
A fent említett Hill Villenuve eset nem tudom hogy történt, de ha úgy ahogy azt Horner mondta, akkor az vesse rá az első követ aki ilyenben nem volt benne ez tény. Mert akkor valóban érdekes, hogy pont Hill mondja a magáét.
Az meg lehet hogy Stewart idős, többe tis látott már mint mi, lehet hogy nem beszél hülyeséget.
Az meghogy ez csapat utasítás volt e? Saját véleményen az, hogy igen. Hangsúlyozom, a sajátom. Engem erősem arra emlékeztett, hogy:
"Fernando is faster than you".
Mondhatta volna máshogy és másképp.
Az viszont tény, hogy Webbernek más autóban ilyen eredményekre nem lenne esélye, és had mondjam ilyen csúnyán, pótolható, és romlandó áru. Aki helyett akad 600 másik, aki még vízhordónak is örömest menne, csak ülést kapjon.
Emberileg megértem, hogy hajtva a jobbe eredmlnyre való vágy, de ha ezt folytatja akkor előbb utóbb tűnhet makacskodónak is ez a viselkedés, ami egyenes út máshová. Magam részéről úgy vélem, az ausztrálnak még egy húzása van, aztán lapát. Sehol sem kell egy olyan aki nem azt teszi, amit a főnök mond. Nem csak a F1ben, máshol se.
Azt a részét is értem, hogy ő anno feltehetően nem másodhegedűsnek szerződött, és nem tetszik neki.
Másik kérdés, hogy ez annak sem tetszik, aki elve úgy szerződik oda, ha ne említsek neveket, de tudjuk kikről van szó.
Lehet hogy én látok sokmindent rosszul, és vonok le furcsa következtetéseket, de ez az én szemszögem. Mindneki láthatja másképp ;)
Az Audi meglebegtetett F1-es beszállása, majd visszalépése miatt csúszott június végére az új Formula-1-es motorok elfogadása - árulta el Adrian Newey, a Red Bull főtervezője. A Forma-1-es Bizottság csak múlt hét csütörtökön szavazta meg a V6-os turbómotorok 2014-es…..
szvakeniko 2011.06.28 13:55:51
Érdekes, érdekes.
Azt hiszem, Stoddart mondta: A F1 a legjobb hely arra, hogy milliárdosból, milliomossá válljon az ember.
Lehet hogy az Audi is erre jutott, meg azért lássuk be, a Toyota példája meg a BMW.é is elrettentő lehet. Rengeteg pénz, de vb cím nélkül, és komoly eredmény nélkül (ez inkább a Toyota esete). Talán jobb ha megmaradnak a kaptafánál, ahol sikeresek, és remekül szerepelnek. Lásd Le Mans.
Nekik is pénz a pénz, és azért nem olcsó kocsikat árulnak, hanem felső vagy luxuskategóriás járgányokat, azokra pedig elég szük rétegnek van zsetonja.
Azért pedig hogy beszálljanak nagy dirregl, durral, mint a Toyota, hogy vbt akarunk meg nyomatjuk bele a pénzt, és beégesség magukat, presztizs bukást is jelentene.
Első egy két évben nem hiszem, hogy nagy eremdényt tudnának felmutatni. És a F1 költésgesebb muri, mint más kategóriák, persze ott is költenek rendesen, de itt azért többet, jóval többet. Meg aztán mire összeszednek egy jó, és szakember gárdát....
Szerény véleményem az, hogy persze érdekelt volna a lehetőség, mint Audi, és gondolom nem csak engem. De azért, hogy legyen még egy HRT, vagy egy Virgin, már bocsánat köszi nem.
Mert igen kellenek olyanok is akik a sor végén kullognak, persze, de éppen tegnap vitázgattam azon, hogy van értelme?
A szponzoroknak, támogatóknak megéri, hogy egy ilyen csapatot támogat? Akinek ereményei sincsenek, és küzdenek létért?
És sokszor képernyőn sincsenek?
Igen persze az új pilóták bemutatkozásának jó színtere, de akkor is.
Én szívesebben látnék, egy Nascar és Indy típusú versenyt, ahol bárki nyerhet, még akár az utolsó is, és nem 2-3 csapaton múlik a vb. De hát ez csak egy ideál.
szvakeniko 2011.06.28 16:39:54
Értem, hogy hosszútáv. De tíz év, és kitudja hányszor annyi pénz, de mire az megtérül...
Én nem tudom az emberek többsége hogy gondolkodik, de, én pl. nem szívtam azért marborót, mert a Ferrari velük szerződött, és nem iszik a párom azért Red Bull, mer tneki ők a kedvenc csapata. reklám reklám, de megéri? Persze az ember figyeli melyik márka hol hogyan teljesít, de ha lenne több száz millám csak azért nem venék mondjuk Ferrarit mert vb-t nyert, ez inkább a gazdgoknál is presztizs, sok a dohány drága cuccba járok, mert ezzel is jelzem a hovatartozásom. Kicsit olyan mint az őskorban ha egy nőn sok ékszer, és festés volt, akkor az magas rangot, és tiszteletet jelölt.
Meg az egy dolog, hogy mit ér el Le Mansban, de azért ez más tészta. És jóval több időt, és pénzt igényel.
Tisztelettel, bárkit meg tud szerezni?
Ugyan már. Schumachert is hívta a Toyota, üres lapot kapott bármit kérhetett volna, bármennyi pénzt. Nem ment. Newey is nyilatkozta hiába hívják az olaszok dupla vagy tripla pénzért nem megy.
Miért? Mert fut a szekér, és jönnek az eredmények, kezdhetné előlről amit pár éve a Red Bullnál. Ő sem bolond. Ez mind rengetej éjszakázás, idő, és küzdés.
Nehéz a csúcsre vezető út, ott maradni még nehezebb, de onnan lejutni is könnyű. Newey is csak akkor menne, ha gázban lenne a RB. Egyenlőre minden szempontból jó neki.
Azért visszatérve, lehet hogy a pénz beszél, de nem mindig, és mindenkor. Van ami, aki nem megvehető kilóra. És bár fejet hajtok a németek előtt lásd focis poén, hogy tök mindegy kijátszik, úgyis ők nyernek. De ezért ne felejtsük már el a japán mentalitást sem, nem véletlenül szorongatták meg az amerikaikat a 2.vhban sem, és nem véletlenül jók mindgyárilag, és mind munkamorálilag.
De úgy érzem, persze mindig mondom ez amit leirok az én véleményen, és felteszem sokan nem értenek vele egyet, de az már csoda lenne, ha első két évbe pontot szereznének, és jó eremdényük lenne. Azon meg Bernie papa sem tudna mit promótálni. A BMW jól elgondolta, hogy a Williams mögé áll és aztán lépki tapasztalatokkal a háta mögött, de nekik sem lett akora sikere mint ahogy várták.
Ahogy ezt anno az öreg Ferrari megmondta, itt manufakturák érvényesülnek. Minden egy helyen, és egy kalap alatt. Ezt hozta vissza Todt, és Brawn is a Ferrarihoz, és ezért lettek sikeresek.
Igen a Toyota otthagyta Brawnak a milliókért kifejlesztett VB kocsit, azért megnéztem volna utólag az arukat, hogy mit szóltak amikor az ő hátukra állva megnyerték. Fájó pont lehet.
Audi pr-osa? :D Ezen jót nevettem. Ha be tudsz ajánlani akkor bevállalom :) Jó meló lenne :) ;)
jah és japánul Sajonára! (éjtés szerint irtam : )
(Nem baj hogy vitázok? Nem akarok balhét...)
A 2009-es Formula–1-es világbajnok, Jenson Button személyében illusztris vendége lesz a magyar vízilabda-válogatott jövő csütörtöki edzésének a budapesti Margitszigeten.A McLaren Mercedes istálló kiválósága külön helikopterrel érkezik majd a magyar fővárosba június…..